Danny schreef:kan je weinig mee verkeerd doen, één ding niet doen en dat is op de remmen knijpen als de klauw eraf is.... let ook op dat je eerst een paar keer moet pompen met de hendel of pedaal alvorens beginnen te rijden...je zal aan de hendel wel voelen wanneer je voldoende hebt gepompt

Ga het zéker doen,als ik er terug mee rij,dan ga ik is tot bij m'n kameraad"den Dore"(Is automechanieker)en dan kan ik het doen onder supervisie,ben ik zekerder van mezelf

!!!Daarna zal ik het wel kunnen!!!
Ziehier het resultaat van de uitwendige poetsbeurt van de klauwen en schijven,tussen de bevesteging op het wiel is het"géne zever"

om er tussen te geraken!!!
De H.V.Vschakelaar heb ik op deze manier opgelost,een dummyschakelaar uitgenomen draden daardoor getrokken en schakelaar vastgemaakt met dubbelzijdige kleefband(straffe voor vloerbekleding)het oogt nu toch al properder dan ervoor(dan liep de kabelboom over m'n stuurplaat!!)Later als ik ééns aan een originele BMW schakelaar geraak sluit ik die H.V.V.daar op aan.
Bagagerekje is ook herspoten,was afgeschuurd door gebruik van topcase,en zonder de topcase vindt ik het mooier,heb genoeg plaats in m'n zijkoffers!!
En zo staat hij er nu bij,elke dag een beetje,t'is verdorie

koud in mijne stal
Koffers en overige kuipdelen zijn al proper gekuist en liggen op ons slaapkamer!!!En de onderkuip is bij de carrosserie.
Voila,De groetjes
Frank