Gisteren bij het naar de heizel rijden was met mijn verlichting alles nog in orde, bij het terug huiswaarts rijden werkte mijn kruislicht niet meer het groot licht nog wel maar enkel wanneer ik met mijn duim op de dimknop bleef duwen, de lamp is niet kapot, de zekeringen zijn niet kapot, waar kan ik nog zoeken?
Ik heb de volledige schakelaar gedemonteerd, de stekkers onder de benzinetank gekontroleerd, alle zekeringen doorgemeten, de bedrading van de stekker naar de schakelaar doorgemeten niets gevonden. waar kan ik nog controleren gaat de stroom over een relais ?
K1100LT - Verlichting
Moderator: GVN
K1100LT - Verlichting
Laatst gewijzigd door Eric op 17 jan 2005, 17:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Alles gaat slechter onder druk
R 1200 CL (ervoor K1100LT)
BMW Motor Club Vlaanderen lid n°2352585
R 1200 CL (ervoor K1100LT)
BMW Motor Club Vlaanderen lid n°2352585
-
- Berichten: 9612
- Lid geworden op: 28 sep 2004, 21:36
controleer uw schakkelaar op oxidatie en vocht;
ook de contacten van de lamp en de massa niet vergeten.
lijkt mij ergens zo een probleempje
ook de contacten van de lamp en de massa niet vergeten.
lijkt mij ergens zo een probleempje
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
verlichting
Heb ook zoiets gehad enige tijd geleden met mijn K100LT.
en dit was een slecht contact punt in de schakelaar aan het stuur.
deze volledig uiteen gehaald en de contacten gekuisd.Let er wel op dat bij het openen van de schakelaar veertjes en bolletjes vrij komen, dat die terug op de goede plaats worden gezet.
en dit was een slecht contact punt in de schakelaar aan het stuur.
deze volledig uiteen gehaald en de contacten gekuisd.Let er wel op dat bij het openen van de schakelaar veertjes en bolletjes vrij komen, dat die terug op de goede plaats worden gezet.