Satteliet ontvangst 2610

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

Plaats reactie
krisgs
Berichten: 17
Lid geworden op: 16 jan 2005, 00:49
Locatie: pollare

Satteliet ontvangst 2610

Bericht door krisgs »

ik heb de laatste tijd nogal last met het uitvallen van de sattelietontvangst bij mijn garmin 2610 surtou in grote steden zoals brussel en antwerpen,en dit zowel in de wagen als op mijnen gs brommer.dit is mijn tweede 2610 daar de eerste vervangen is in garantie vanwege de veelbesproken codens in het scherm.doch met de eerste 2610 heb ik nooit ofte never last gehad van het wegvallen van de ontvangst.zijn er mensen die hier ook last van hebben?wil ook nog vermelden dat de tweede 2610 een re-repair toestel is.beste gs groeten uit ninove krisgs.
1200 gsa
Hans
Berichten: 376
Lid geworden op: 28 sep 2004, 09:01
Locatie: het Brusselse

Bericht door Hans »

Terug binnen doen, Kris.
Als zelfs op uwe GS de ontvangt wegvalt... dat is niet normaal.
Afbeelding
Mr T
Berichten: 29
Lid geworden op: 28 sep 2004, 19:27
Locatie: tussen m'n buren

Bericht door Mr T »

...dat wegvallen in grote steden gebeurt bij mijn 2610 ook; vooral in smalle straten tussen hoge gebouwen. Ik denk dat dat normaal is - eens je terug op bredere boulevards of tussen lagere huizen rijdt, komt de onvangst vanzelf terug. Buiten de grote steden valt m'n onvangst nooit weg. Super toestel overigens! Gisteren feilloze toerrit van 400km gemaakt. Af en toe stuurde de GPS ons door kleine grindwegen en bospaden! Heerlijk raggen door bevrozen plassen en modder :lol: . Zo'n wegen kan je zelf bijna niet uitstippelen omdat ze meestal niet op de kaart staan!

groetjes
krisgs
Berichten: 17
Lid geworden op: 16 jan 2005, 00:49
Locatie: pollare

Bericht door krisgs »

ik zal er toch maar mee terug naar de dealer gaan vermits ik met mijn eerste toestel nooit problemen heb gehad.overigens is het een prachtig toestel waar ik al heel veel plezier aan beleefd heb zowel in de wagen als op mijnen gs brommer groetjes krisgs.
1200 gsa
Plaats reactie