VutteRT schreef:Wat te denken van deze stelling? Als ieder die daarvoor capabel is zelf het onderhoud van zijn of haar motor doet, wat is dan het bestaansrecht voor 'n dealer en andere motorzaken. Die zullen dan in een rap tempo verdwijnen omdat ze dan hun zaak niet rendabel kunnen houden. Waar moet ik en alle anderen zonder technisch inzicht of vaardigheid dan naar toe en zelfs niet elke techneut zal helemaal zonder de motorzaak kunnen. Kijk, als we zo ook denken met het nuttigen van een bierje dan zou ook Belgie veel gezellige stamineekes moeten missen. Dus helpt?.. de dealer de winter door en laat hem vooral toch weten dat er ook concurentie is.
grtjs vutteRT
Dus i.p.v. zelf doen moet ik mijn knaken naar de (st)ealer brengen ? Are you kidding me ?
Wat dacht je van deze stelling: mensen die niet technisch zijn (vraag me dan altijd af wat ze dan wèl zijn

..dichter ofzo waarschijnlijk.) mogen alleen maar lopen en de rest is op eigen risico.
De situatie dat je monteur er mee ophoudt en jij dan een probleem hebt zou mij juist triggeren om dat ding zelf te onderhouden.
Wat lijkt het me toch verschrikkelijk om afhankelijk te zijn van stucadoors,loodgieters,garagisten,helpdesken etc.. Vind het al erg genoeg afhankelijk te zijn van een doktor. Kortom als je veilige beschaving niet om je heen zit om je omgeving te conditioneren , ben je helemaal hulpeloos..
Vind je dat niet raar ?