Houder Touratech of RAM-Mount

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

Plaats reactie
soj
Berichten: 40
Lid geworden op: 28 nov 2004, 17:07
Locatie: Diepenbeek

Houder Touratech of RAM-Mount

Bericht door soj »

De kogel is door de kerk. Daar ik geen landkaart meer kan meenemen op de R 1200 GS heb ik besloten een Garmin 276 C aan te schaffen.
Doch weet nu nog altijd niet wat het beste is ; een houder van Touratech of een RAM Mount. HELP :!: :!: :!:
PaulM
Berichten: 336
Lid geworden op: 29 sep 2004, 17:42
Woonplaats: Stekene
Locatie: Stekene

Bericht door PaulM »

je kan ze gewoon samen gebruiken en de touratech houder op de ram mount plaatsen. :wink:
Your heart is free, have the courage to follow it!

Highlandbrother 2005
Scotland rider 2006
Italy 2007
Provence 2008
Zwarte Woud 2009
Ierland 2010
Nergens 2011 + 2012
R1100RT,R1150GS,R1200GSA
Mr T
Berichten: 29
Lid geworden op: 28 sep 2004, 19:27
Locatie: tussen m'n buren

Bericht door Mr T »

Ik wou eerst een TT-houder voor m'n 2610 (want het staat toch zo stoer hé, die TT-spullen... :wink: ). Maar je kan de TT houder niet rechtstreeks op die ijzeren staaf boven de tellerpartij van de 1200 monteren. En als je'm rechtstreeks op het stuur monteert kan je met een tanktas erop niks meer van je GPS zien. De RAM-mount kan je wél makkelijk rechtstreeks op desbetreffende ijzeren staaf monteren, en je gps is mooi zichtbaar én bereikbaar om af en toe wat knoppen in te drukken.
p@rick
Berichten: 4066
Lid geworden op: 24 dec 2004, 14:00
Locatie: Waasland

Re: Houder Teouratech of RAM-Mount

Bericht door p@rick »

soj schreef:De kogel is door de kerk. Daar ik geen landkaart meer kan meenemen op de R 1200 GS heb ik besloten een Garmin 276 C aan te schaffen.
Doch weet nu nog altijd niet wat het beste is ; een houder van Touratech of een RAM Mount. HELP :!: :!: :!:
Ik heb me vandaag de afsluitbare TT-houder met extra schokabsorbering (kan nooit geen kwaad) gekocht voor een Garmin 2610. Ik moet toegeven dat ik voorheen de TT-spullen een beetje "té stoer" vond, maar nu ik 'm in m'n handen had en 'm kon beoordelen op z'n degelijkheid ben ik blij dat ik voor de TT gekozen heb.
Niet echt goedkoop maar ik denk dat m'n 2610 deze bijkomende investering wel waard is.
Greetz,

P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
Plaats reactie