blinken

Heb je een tip hoe je je velgen kan doen blinken als een spiegel?
Of de restjes van doodgereden insecten eenvoudig kan verwijderen?
Deel deze met ons op dit forum.

Moderator: GVN

Plaats reactie
hugo
Berichten: 11
Lid geworden op: 01 okt 2004, 22:54
Locatie: linden

blinken

Bericht door hugo »

Kan iemand mij een goeie tip bezorgen om het niet gepolierde gedeelte van de cylinders grondig op te frissen ?
Frank K
Berichten: 1692
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:53

Bericht door Frank K »

Hugo, als ik het zou weten, ik zou het je meteen zeggen. :lol: Maar met deze vraag moet je bij het onderdeel "Tips en Tricks" zijn. :idea:
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Geert B
Berichten: 92
Lid geworden op: 04 okt 2004, 13:16

blinken

Bericht door Geert B »

Ik heb de cilinders van mijn S, dit weekend met velgenreiniger gepoetst.
En blinken dat ze doen. Werkt echt goed (wel met mate en niet op de kuipdelen, laten intrekken en met voldoende water naspoelen).

Geert
Danny
Berichten: 6458
Lid geworden op: 27 sep 2004, 22:50
Locatie: Zandhoven

Bericht door Danny »

ik gebruik steeds een kortharige stugge borstel en Castrol bio special cleaner, je kan ook WD 40 erop spuiten en dat dan een nachtje laten inweken dit doe je best nadat het grootste vuil er al is afgewassen
de Kärcher gebruiken word afgeraden maar eens een enkele keer mikkend op de koelribben is geen ramp, (blaas niet in de luchtfilterbuis)
verder schrobben en je kan ze redelijk mooi krijgen en houden...
Danny
Berichten: 6458
Lid geworden op: 27 sep 2004, 22:50
Locatie: Zandhoven

Bericht door Danny »

ik gebruik steeds een kortharige stugge borstel en Castrol bio special cleaner, je kan ook WD 40 erop spuiten en dat dan een nachtje laten inweken dit doe je best nadat het grootste vuil er al is afgewassen
de Kärcher gebruiken word afgeraden maar eens een enkele keer mikkend op de koelribben is geen ramp, (blaas niet in de luchtfilterbuis)
verder schrobben en je kan ze redelijk mooi krijgen en houden...
hugo
Berichten: 11
Lid geworden op: 01 okt 2004, 22:54
Locatie: linden

blinken

Bericht door hugo »

Bedankt heren, nu nog een goeie ziel (of slachtoffer) vinden, anders moet ik het inderdaad zelf doen...
Maar blinken zullen ze !
Plaats reactie