Nemen jullie op een toerrit drank / eten mee ?
Moderator: mdc
-
- Moderator
- Contacteer:
Nemen jullie op een toerrit drank / eten mee ?
Op vraag van Schalkse...
Laatst gewijzigd door JüRgen op 22 mar 2007, 13:13, 1 keer totaal gewijzigd.
R1200RT Ostragrau 2010 / E70 Saphirschwarz 2009 / E87 Havana 2007
Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum

Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum

-
je weet nooit waar je terecht komt he.
ik ga niet zeggen altijd maar 8/10 keer heb ik wel een flesje cola en een koek mee
ik ga niet zeggen altijd maar 8/10 keer heb ik wel een flesje cola en een koek mee
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Een veel weerkerend antwoord dat dus niet gegeven kan wordenHarald schreef:en NEEN waar zet ik dat

Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

-
- Contacteer:
Ik neem ook nooit iets mee of ik moet met ne rugzak of tanktas rijden voor een buske cola en een balleke. ZOooot
Ik vind dat de winkeliers waar ik voorbij rij ook aan mij iets mogen verdienen, enfin dat is nu ieder zijn goesting
Ik vind dat de winkeliers waar ik voorbij rij ook aan mij iets mogen verdienen, enfin dat is nu ieder zijn goesting
Livin schreef:Ik stelde me net dezelfde vraag.Harald schreef:en NEEN waar zet ik dat
Wel, dat ritje dat startte in Halle van over't laatst...
Gelukkig had ik wat te bikken mee, want dat ene restaurant dat op de route lag, was overrompeld geweest en er was niks meer.
OK, het was ook vrij laat om nog over middageten te spreken, dus niks op het bord.
Water heb ik altijd mee.
Gelukkig had ik wat te bikken mee, want dat ene restaurant dat op de route lag, was overrompeld geweest en er was niks meer.

OK, het was ook vrij laat om nog over middageten te spreken, dus niks op het bord.
Water heb ik altijd mee.
GSven 
ex-C1, ex-Dylan, ex-Deauville 650, ex-R1150GS : +/- 50K of fun Now on 12RT
lid BMW MC VL
Dit profiel wordt niet meer gebruikt. Om me te mailen, zoek naar Sven 12RT

ex-C1, ex-Dylan, ex-Deauville 650, ex-R1150GS : +/- 50K of fun Now on 12RT
lid BMW MC VL
Dit profiel wordt niet meer gebruikt. Om me te mailen, zoek naar Sven 12RT
Idd, maar een croque of uitsmijter moet toch altijd kunnen in zo'n zaak, héGSven schreef:Wel, dat ritje dat startte in Halle van over't laatst...
Gelukkig had ik wat te bikken mee, want dat ene restaurant dat op de route lag, was overrompeld geweest en er was niks meer.OK, het was ook vrij laat om nog over middageten te spreken, dus niks op het bord.

Misschien moet ik in't vervolg toch ook maar iets voorzien

Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

-
- Contacteer:
Buiten mijn sigaretten neem ik niets mee, mijn sarcasme daarentegen sleur ik wél steeds mee...
Maar ik moét wél absoluut mijn uurlijkse dosis koffie hebben, anders wordt ik ongenietbaar...en wat is leuker dan op landelijkse wegen, een etablissement tegenkomen dat je bieden kan, mijn uurlijkse zegen...

Maar ik moét wél absoluut mijn uurlijkse dosis koffie hebben, anders wordt ik ongenietbaar...en wat is leuker dan op landelijkse wegen, een etablissement tegenkomen dat je bieden kan, mijn uurlijkse zegen...

R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
Alleen dan ???(s)Campi schreef:Buiten mijn sigaretten neem ik niets mee, mijn sarcasme daarentegen sleur ik wél steeds mee...
Maar ik moét wél absoluut mijn uurlijkse dosis koffie hebben, anders wordt ik ongenietbaar...en wat is leuker dan op landelijkse wegen, een etablissement tegenkomen dat je bieden kan, mijn uurlijkse zegen...![]()

Ik neem meestal alleen mijn goed humeur mee !!
Hier in ons Belgenland is toch eten en drinken genoeg onderweg zeker !!
Als ge nu ergens in de woestijn gaat rijden tot daar aan toe, of ergens in landen waar de dichtste buur een paar 100 km verder woont.
Toch niet op die voorschoot waar wij op rondrijden zeker.

R 1100 R - R 1200 GS Triple Black

-
- Contacteer:
De vraag moet eigenlijk zijn: 'Is rijden met die moto ook belangrijk?'

Laatst gewijzigd door Wingman X op 01 mar 2018, 14:22, 1 keer totaal gewijzigd.

En nog van datte ...

De max, ontbijt op het strand aan de Middellandse zee ...

Waarom alles meenemen als alles klaar staat als je aankomt ...

Inclusief de Chef kok

Waar men gaat langs Schotse wegen komt men ooit wel ergens een etablissement met foord & booze tegen ...

En het kan er heel gezellig aan toe gaan onderweg ...

En 't moet niet altijd koffie zijn ...

Dus ik neem NIETS mee om te eten.
Stoffel

De max, ontbijt op het strand aan de Middellandse zee ...

Waarom alles meenemen als alles klaar staat als je aankomt ...

Inclusief de Chef kok

Waar men gaat langs Schotse wegen komt men ooit wel ergens een etablissement met foord & booze tegen ...

En het kan er heel gezellig aan toe gaan onderweg ...

En 't moet niet altijd koffie zijn ...

Dus ik neem NIETS mee om te eten.
Stoffel