Bridgestone of Michelin

Welk setje banden laten je toe om er eens stevig tegen aan te vliegen?
Of geven je het langst plezier in de bochten? Wissel je ervaringen met banden op dit forum uit.

Moderator: GVN

Plaats reactie
DirK12RS
Berichten: 22
Lid geworden op: 02 okt 2004, 20:30
Locatie: Beringen

Bridgestone of Michelin

Bericht door DirK12RS »

Ik heb nu Bridgestones voor en achter op mijne K1200RS liggen , die nog goe zijn voor dit jaar.
De bedoeling is van in't voorjaar eens de Pilot Road van Michelin uit te proberen.Heeft er iemand ervaring met dit type band? :roll:
de Ron
Berichten: 467
Lid geworden op: 29 sep 2004, 17:27
Woonplaats: Wuustwezel
Locatie: Antwerpen - Wuustwezel

Bericht door de Ron »

Bij aankoop van mijn Rtken moest ik vrij snel de voorband vervangen. Na lang twijfelen liet ik er dan de Michelin Pilot Road opleggen. Nu staat hij er 18.000 km op (R1150Rt) en is aan vervanging toe. Achteraan heb ik de Bridgestone BT20 erop laten leggen, deze is nog vrij redelijk, vooraan ga ik nu ook eens een Bridgestone proberen... Van de Pilot Road vooraan kan ik zeggen dat hij me niet in de steek heeft gelaten, voor mij voldeed hij prima, de levensduur is ook niet echt slecht en het links meer afslijten dan rechts op de band is helemaal niet opvallend te zien..
Frans
Berichten: 748
Lid geworden op: 28 sep 2004, 09:02
Woonplaats: St-Joris-ten-Distel
Locatie: West-Vlaanderen

Bericht door Frans »

Ga vlug die nieuwe metzelers M6 B kopen, de beste band kwa wegligging en levensduur voor uwen rs; heb hem nu zelf achteraan opliggen fantastiek
pvde
Berichten: 2652
Lid geworden op: 04 nov 2004, 18:11
Woonplaats: Essen -Wildert
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Bericht door pvde »

Mijn banden werden vervangen op 16.000 Km en ben er zeer tevreden over, voorband Michelin pilot sport 192,39 EUR en achterband Michelin pilot road 249,26 EUR incl. plaatsing en BTW bij Bavarian Motor Sport.
Afbeelding Afbeelding
ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
Afbeelding BMW F800GS
Plaats reactie