Ik heb altijd met een TRIUMPH Trophy gereden. Ik heb wel wat last van mijn benen. Als ik moet remmen gaan mijn kniekes tegen de kuip. Nu heb ik horen zeggen dat dit minder een probleem is bij een BMW?? Zijn er mensen die dat probleem niet hebben op hun BMW ondanks de lengte van 1,95 meter of meer?
Bart
zijn er mensen van 1,95 met een R 1200 RT
Moderator: GVN
Re: zijn er mensen van 1,95 met een R 1200 RT
Bart,bart 4138 schreef:Ik heb altijd met een TRIUMPH Trophy gereden. Ik heb wel wat last van mijn benen. Als ik moet remmen gaan mijn kniekes tegen de kuip. Nu heb ik horen zeggen dat dit minder een probleem is bij een BMW?? Zijn er mensen die dat probleem niet hebben op hun BMW ondanks de lengte van 1,95 meter of meer?
Bart
Welkom bij deze zotte bende
Ik ben 1.92 en heb met mijn rt1150 daar geen probleem mee.
Nu moet ik wel zeggen als ik overstap van de gs naar de rt lijk ik wel op een kinderfietsje te zitten.
R1150RT Blackline
r1200 gsa Black
face your fears, live your dreams
r1200 gsa Black
face your fears, live your dreams
-
-
Goede morgen,
ik sta 1.9m hoog. Met de 1200rt wou ik een corbin zadel en dan kom je wat lager te zitten.
Toe zat er iets niet meer helemaal goed en dit werd opgelost met de voetsteunverlagingsset van wunderlich.
Geen last van zitvlak, rug, knieën of andere, ook niet op lange afstanden. Een echte grrot lange afstandstoerist.
Frederik
ik sta 1.9m hoog. Met de 1200rt wou ik een corbin zadel en dan kom je wat lager te zitten.
Toe zat er iets niet meer helemaal goed en dit werd opgelost met de voetsteunverlagingsset van wunderlich.
Geen last van zitvlak, rug, knieën of andere, ook niet op lange afstanden. Een echte grrot lange afstandstoerist.
Frederik
bart 4138 schreef:Bedankt voor jullie recaties . Ik ga natuurijk nog eens een test rit doen, maar met een testrit kan je het effect van lange ritten niet ervaren. Ik vermoet dat je niet met een testmotor naar Spanje mag rijden en terug.
mvg
Bart Henderickx
Nou ja... sommige dealers (de mijne toch) stelt zelfs voor om eens een weekendtestrit te doen en der eens mee naar de Ardennen te rijden... (was tijdens dealerdagen onlangs...)
dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit.