Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over accessoires en toebehoren voor de motorfiets
zoals verhoogd scherm, binnentassen, valbeugels, enz.
oesje
hoe ben je die verloren? zat het slotje onderaan aan de voetsteun niet vast, of was het niet op slot?
Je kan bij bmw normaal alle kleuren van BMW-motoren in een spuitbus kopen, maar of je het even mooi zal kunnen doen als origineel weet ik niet...
persoonlijk zou ik met die koffer naar een carrosserie gaan. Scheurtjes in polyester kunnen gelast worden en de herstelling wordt onzichtbaar na het spuiten van de koffer. Zal wel wat kosten maar waarschijnlijk toch mooier dan met spuitbussen te liggen klooien.
hon four750-yam xs1100-yam venture 1300-r1100rt-k1200lt-r1200rt'05-r1200rt'09-K1600gtl-R1250RT (Tft)
Dat lijkt me veel geld Ik heb hetzelfde voor gehad en ik kan enkel het deksel bij bestellen voor een kleine 100 euro's. Wel voor vario koffer van een GS 1200. (domweg verloren op een verkeersdrempel)
Op de reis van het leven telt niet het doel maar wel de weg er naar toe. GS 1200
gaelic schreef:Ben bij RAD geweest in latem en men heeft mij daar verteld dat het 340 euro was voor een deksel. Het deksel was dan wel in de juiste kleur gespoten.
Da's g*dv*rd*mm* een gouden deksel zekers ??
Dat mag wel de juiste kleur zijn voor die prijs.
Dat kost meer dan een hele koffer.