Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over accessoires en toebehoren voor de motorfiets
zoals verhoogd scherm, binnentassen, valbeugels, enz.
ze lijken me wat ver uit mekaar te liggen voor goed te zijn...
leuk om in de tankzak te hebben tegen Schotland ik ga onmiddelijk de roadbooks aanpassen
Danny schreef:ze lijken me wat ver uit mekaar te liggen voor goed te zijn...
leuk om in de tankzak te hebben tegen Schotland ik ga onmiddelijk de roadbooks aanpassen
Deze kettingen zijn besproken in recente uitgave M&T
5 per band is ideaal, geven het meeste effect.
Maar ik denk niet dat ik mij in zo'n situatie ga begeven dat ik die wel zou kunnen gebruiken
CU
Georgie
GSeorgie R1200GS 2005 : veel koppel is veel rijplezier
Een motorvriend uit Limburg vertelde:
"De sneeuwkettingen van Günther Verholen zijn uit nood geboren. Hij woont bij Mönchengladbach enkele kilometers van zijn bedrijf in the middle of nowhere aan het eind van een lang bospad.. waar niet wordt geruimd.
Als fervente motard rijdt hij het hele jaar door, thans K1200S, in doorsnee 5000 km/maand. Een rijdende proefopstelling"
Danny schreef:ze lijken me wat ver uit mekaar te liggen voor goed te zijn...
Deze kettingen zijn besproken in recente uitgave M&T
5 per band is ideaal, geven het meeste effect.
Maar ik denk niet dat ik mij in zo'n situatie ga begeven dat ik die wel zou kunnen gebruiken
CU
Georgie
Sneeuwkettingen van eender welk normaal type kunnen niet op een GS noch andere BMW gemonteerd worden. Kijk maar naar de speling tussen de achterband en de cardan