mag het een Honda zijn?
Moderator: GVN
mag het een Honda zijn?
Dochterlief heeft haar eerste motor gekocht, een Honda CBR250 van '86 (haar geboortejaar)
Nu blijkt dat ding nogal gemakkelijk stil te vallen, naar mijn gevoel heeft het ook te weinig "power"...
Als kado zou ik die motor eens deftig willen laten afstellen, maar ik heb geen idee waar ik terecht kan om dat te laten doen tegen een democratische prijs.
Iemand een idee?
PS: ze tankt ook gewoon loodvrije benzine met dat ding, kan dat kwaad? Kan dat de oorzaak zijn?
Nu blijkt dat ding nogal gemakkelijk stil te vallen, naar mijn gevoel heeft het ook te weinig "power"...
Als kado zou ik die motor eens deftig willen laten afstellen, maar ik heb geen idee waar ik terecht kan om dat te laten doen tegen een democratische prijs.
Iemand een idee?
PS: ze tankt ook gewoon loodvrije benzine met dat ding, kan dat kwaad? Kan dat de oorzaak zijn?
-
die loodvrij mag ze normaal tanken zonder enig probleem
een deftig onderhoud en afstelling zal hier wel de reden naar boven brengen van het kleine ongemak
DIKKE PROFICIAT voor uw dochter
een deftig onderhoud en afstelling zal hier wel de reden naar boven brengen van het kleine ongemak
DIKKE PROFICIAT voor uw dochter

hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Re: mag het een Honda zijn?
Misschien bij de Gonzo zelf. Naar mijn ondervinding een technisch wonderduveltje4 schreef:Als kado zou ik die motor eens deftig willen laten afstellen, maar ik heb geen idee waar ik terecht kan om dat te laten doen tegen een democratische prijs.

Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop

deze gedachte kwam ook automatisch bij mij op....BiemeRT schreef: Misschien bij de Gonzo zelf. Naar mijn ondervinding een technisch wonder

-
al eens gekeken waar hij woont 
wil dat gerust eens onderhanden nemen
maar er zijn er die het evengoed of nog beter kunnen die in zijn buurt wonen

wil dat gerust eens onderhanden nemen

maar er zijn er die het evengoed of nog beter kunnen die in zijn buurt wonen

hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
De beste garage van moto's die ik ken ter wereld is de zaak Van Rossem in denderwindeke.
Doen spijtig genoeg alleen maar Honda.
R1150RT Blackline
r1200 gsa Black
face your fears, live your dreams
r1200 gsa Black
face your fears, live your dreams
Oei, dat pleit nie voor die anderede witten schreef:De beste garage van moto's die ik ken ter wereld is de zaak Van Rossem in denderwindeke.