dit helpt uiteraard de revalidatie ...
Moderator: GVN
dit helpt uiteraard de revalidatie ...
De deal is rond: een R1200RT is aangekocht.
Model 2007, 6800 km, zilvergrijs, abs, radio cd, esa, verwarmde zadels, verwarmde handvaten, computer, grote topkoffer.
Binnenkort foto's en info ...
Model 2007, 6800 km, zilvergrijs, abs, radio cd, esa, verwarmde zadels, verwarmde handvaten, computer, grote topkoffer.
Binnenkort foto's en info ...
R1200RT 2016 - http://www.facebook.com/Motoblog/
Proficiat,
en geluk dat je er zo goed vanaf bent gekomen.
Groeten,
J
en geluk dat je er zo goed vanaf bent gekomen.
Groeten,
J
Laatst gewijzigd door J op 12 sep 2007, 12:28, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 9612
- Lid geworden op: 28 sep 2004, 21:36
oesje van een ST naar een RT
toch dikke proficiat en goed te zien dat je al terug goed te been bent
toch dikke proficiat en goed te zien dat je al terug goed te been bent
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Alvast gefeliciteerd met je nieuwe, knappe RT.
Hopelijk bezorgd deze je nog jaaaaaaren motorplezier en blijf je ditmaal gespaard van tegenslagen.
Nog heel veel succes met de resterende revalidatieperiode zodat je snel terug op weg kunt, maar nu zal de motivatie wel des te groter zijn zeker???
Keep on goin',
Pé
Hopelijk bezorgd deze je nog jaaaaaaren motorplezier en blijf je ditmaal gespaard van tegenslagen.
Nog heel veel succes met de resterende revalidatieperiode zodat je snel terug op weg kunt, maar nu zal de motivatie wel des te groter zijn zeker???
Keep on goin',
Pé
Suzuki GS500E
R65RT - R1100RT - R1200RT - R1200RT/LC
Lid BMW Motor Club Vlaanderen
R65RT - R1100RT - R1200RT - R1200RT/LC
Lid BMW Motor Club Vlaanderen
nine-seven, a R1200RT came down from heaven
Merci fellow riders. De laatste dagen kom ik al eens wat meer piepen, kan nu inderdaad ook al terug stappen en zitten (op een comfortabele stoel).
Zoals jullie allemaal weten vond ik de R1200ST een karaktervolle, eigenwijze machine, nog steeds, maar mij verstand zegt me dat mijn eigen motor een echt werkpaard is en ik sleur nogal gemakkelijk wat materiaal mee (fotoreportages, interviews, werk op afstand).
Een logische evolutie noem ik het. Ik verklap er graag bij dat zowel de R1200GS als een nagelnieuwe F800S Sport eveneens in de top 3 stonden maar ik ben gezwicht voor dagelijks comfort, bescherming en luxe op mijn werkpaard, vandaar de beslissing.
De motor wordt momenteel in afwachting van mijn herstel en het afhalen van het gips om de rechterpols, voorzien van witte knipperlichten, de topkoffer (zat in het pakket) en cilinderbeschermers.
De motor is een zeer jonge tweedehands met weinig km (6800) en ziet er eigenlijk nagelnieuw uit. Ik beschouw 'm zelfs nog als 'te roderen'
Omdat ik enkele contacten had opgebeld, is er naarstig gezocht naar een jonge motor voorzien van relatief veel opties. Ik heb zowat alles erop behalve de cruise controle en de tractiecontrole. Ik had wel geen vat op de kleur, maar ik vind het zilver een zeer neutrale en tijdloze kleur en ze gaat goed samen met de moderne lijnen van de RT.
Mijn echtgenote viel voor het zandbeige, heel mooi, maar degene die ik vond was echt 'full' option en had nog minder kilometers en lag niet meer binnen mijn budget gezien de prijs die ik van mijn ST nog uitbetaald krijg van de verzekering.
Om jullie een idee te geven: de ST had bijna 37000 kilometer en was ondertussen 2 jaar en 4 maand. Ik kocht hem begin 2006 voor net geen 11000 euro en heb van de expert een voorstel aanvaard van 9400 euro.
Initiëel was het eerste voorstel 9000 euro, maar ik had aangetoond dat de AC Schitzer ombouw recentelijk was uitgevoerd en dat werd als extra aanvaard gezien dit een echte ingreep was en geen optie zoals bv een gps of een koffer waarop je blijkbaar meer moet laten vallen.
De RT wordt ook gelijk voorzien van de Zumo die recentelijk op de redactie werd aangekocht.
Nu de spierekes terug wat soepel krijgen, en nog 4 weken rondzeulen met dat gipsverband. Daarna kruipen we terug aan boord en nemen we de tijd voor een eerste kennismaking, fotosessie en een verslag op de site. Net zoals met de ST, wordt er van de RT ook een logboek bijgehouden, hopelijk kan ik deze keer vlot de 50.000 noteren
Oh ja, en zoals de foto's onthullen, ook terug wat op de fiets kruipen want lange dagen platte rust en dan gesoigneerd worden door het vrouwke zet zich gevaarlijk af op de buik
Groetjes uit de Kempen...
Zoals jullie allemaal weten vond ik de R1200ST een karaktervolle, eigenwijze machine, nog steeds, maar mij verstand zegt me dat mijn eigen motor een echt werkpaard is en ik sleur nogal gemakkelijk wat materiaal mee (fotoreportages, interviews, werk op afstand).
Een logische evolutie noem ik het. Ik verklap er graag bij dat zowel de R1200GS als een nagelnieuwe F800S Sport eveneens in de top 3 stonden maar ik ben gezwicht voor dagelijks comfort, bescherming en luxe op mijn werkpaard, vandaar de beslissing.
De motor wordt momenteel in afwachting van mijn herstel en het afhalen van het gips om de rechterpols, voorzien van witte knipperlichten, de topkoffer (zat in het pakket) en cilinderbeschermers.
De motor is een zeer jonge tweedehands met weinig km (6800) en ziet er eigenlijk nagelnieuw uit. Ik beschouw 'm zelfs nog als 'te roderen'
Omdat ik enkele contacten had opgebeld, is er naarstig gezocht naar een jonge motor voorzien van relatief veel opties. Ik heb zowat alles erop behalve de cruise controle en de tractiecontrole. Ik had wel geen vat op de kleur, maar ik vind het zilver een zeer neutrale en tijdloze kleur en ze gaat goed samen met de moderne lijnen van de RT.
Mijn echtgenote viel voor het zandbeige, heel mooi, maar degene die ik vond was echt 'full' option en had nog minder kilometers en lag niet meer binnen mijn budget gezien de prijs die ik van mijn ST nog uitbetaald krijg van de verzekering.
Om jullie een idee te geven: de ST had bijna 37000 kilometer en was ondertussen 2 jaar en 4 maand. Ik kocht hem begin 2006 voor net geen 11000 euro en heb van de expert een voorstel aanvaard van 9400 euro.
Initiëel was het eerste voorstel 9000 euro, maar ik had aangetoond dat de AC Schitzer ombouw recentelijk was uitgevoerd en dat werd als extra aanvaard gezien dit een echte ingreep was en geen optie zoals bv een gps of een koffer waarop je blijkbaar meer moet laten vallen.
De RT wordt ook gelijk voorzien van de Zumo die recentelijk op de redactie werd aangekocht.
Nu de spierekes terug wat soepel krijgen, en nog 4 weken rondzeulen met dat gipsverband. Daarna kruipen we terug aan boord en nemen we de tijd voor een eerste kennismaking, fotosessie en een verslag op de site. Net zoals met de ST, wordt er van de RT ook een logboek bijgehouden, hopelijk kan ik deze keer vlot de 50.000 noteren
Oh ja, en zoals de foto's onthullen, ook terug wat op de fiets kruipen want lange dagen platte rust en dan gesoigneerd worden door het vrouwke zet zich gevaarlijk af op de buik
Groetjes uit de Kempen...
R1200RT 2016 - http://www.facebook.com/Motoblog/
ja maar jonge verpleegsterkes ook hoorSchalkseruiter® schreef:waarvoor oude madammekes al ni goe voor zijn
Veel herstelsucces
Schalkse®
R1200RT 2016 - http://www.facebook.com/Motoblog/
-
- Berichten: 1292
- Lid geworden op: 27 okt 2004, 19:54
- Woonplaats: Bonheiden
- Locatie: Antwerpen
De Jan van motocare staat er al even fier op.
Heb de fiets dinsdag ook zien staan ,inderdaad een mooie machiene,en zoals altijd een gunstige prijs.
Heb de fiets dinsdag ook zien staan ,inderdaad een mooie machiene,en zoals altijd een gunstige prijs.
Laatst gewijzigd door bmwfreakske op 08 sep 2007, 09:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Andalousie 09/2018
Re: nine-seven, a R1200RT came down from heaven
We sturen een mailing naar bejaardentehuizen en serviceflats dat ze die dagen hun duifjes binnen houden.pvdk schreef: nog 4 weken rondzeulen met dat gipsverband. Daarna kruipen we terug aan boord en nemen we de tijd voor een eerste kennismaking...
Proficiat met je nieuwe fiets !
Wat die buik betreft: grotere fiets... groter afdak ...
Dim
wel Luc, I was tempted maar geloof me, ik kon de RT niet aan me voorbij laten gaan ... en ik heb zeker mijn laatste kilometers nog niet verreden op een GS.
en met een RT kan je ook leuke dingen uithalen.
foto: BMW Motorcycle Owners Club Inc
en met een RT kan je ook leuke dingen uithalen.
foto: BMW Motorcycle Owners Club Inc
Laatst gewijzigd door MOTOBLOG op 09 sep 2007, 11:54, 2 keer totaal gewijzigd.
R1200RT 2016 - http://www.facebook.com/Motoblog/
Ik weet het bmwfreakske, ik ken Jan relatief goed. Een man met een motor-hart en een zeer klantgerichte instelling.
@gustje: toffe avatar, leuk om een gps splash screen van te maken
@gustje: toffe avatar, leuk om een gps splash screen van te maken
bmwfreakske schreef:De Jan van motocare staat er al even fier op.
Heb de fiets dinsdag ook zien staan ,inderdaad een mooie machiene,en zoals altijd een gunstige prijs.
R1200RT 2016 - http://www.facebook.com/Motoblog/