Zumo 550

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

Plaats reactie
gsmotaar
Berichten: 9
Lid geworden op: 27 jun 2007, 16:27
Locatie: Asse

Zumo 550

Bericht door gsmotaar »

Hallo allemaal,

Ben reeds een jaar in het bezit van een Zumo 550, doch sinds enkele dagen telkens ik de zumo inschakel verschijnt het BIOS scherm, en daar kan ik indien ik zou willen alles in veranderen, kleuren, ikoontjes, geluid, effekten, enz..., mischien wel intressant om alles eens te veranderen, maar ge moet zien dat ge het terug goedkrijgt.
Heb het toestel reeds gereset maar het probleem is nog steeds hetzelfde.

P.S. als ik in het bios scherm een aantal malen op vorige klik is alles weer normaal tot ik hem terug uitschakel.
®win
Berichten: 2287
Lid geworden op: 28 sep 2004, 16:36
Woonplaats: Republiek Hollands Midden
Locatie: Republiek Hollands Midden
Contacteer:

Bericht door ®win »

Mogelijk corrosie in de motorhouder. Controleer de connectoren waar de Zumo contact maakt en controleer de mini-usb aansluiting van de houder (in het midden, met een rubber kapje erover). Indien er corrosie is deze proberen te verwijderen met contactspray. Bij aanhoudende problemen contact opnemen met je leverancier (garantie).
Groet,
Erwin

uoᴉʇᴉpƎ Sꓨ sɹɐǝ⅄ 0h ƖՇ0Շ ǝɹnʇuǝʌp∀ S⅁0𐑕حƖᴚ + ┴ɹϛㄥʞ
ECM
Berichten: 509
Lid geworden op: 25 nov 2006, 12:32
Locatie: Zoetermeer, NL
Contacteer:

Bericht door ECM »

Kijk eens kritisch of de rand van het scherm vrij van zandkorrels oid is. Mogelijk dat een klein korreltje precies drukt op de plaats waarmee je normaal de bios mee oproept.
Plaats reactie