toebehoren gps kopen via internet

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

Plaats reactie
beemerke
Berichten: 53
Lid geworden op: 02 okt 2004, 23:05
Locatie: Deinze

toebehoren gps kopen via internet

Bericht door beemerke »

Zijn er hier soms die al wat via internet besteld hebben bij Touratech? Heb daar bracket gevonden voor gps en zou deze wel willen bestellen.
Hoe gaat dat in zijn werk en ondervindingen?
Stoffel
Berichten: 2356
Lid geworden op: 28 sep 2004, 17:54
Contacteer:

Bericht door Stoffel »

Gewoon je bestelling maken via internet en enkele dagen later wordt het pakje mooi thuis afgezet. Als je betaald hebt natuurlijk met je VISA kaart. Bij Wünderlich idem dito. Reeds meerdere malen toegepast. Mar nog een beter idee is de artikelen bestellen via je BMW dealer, zonder meerkost en je bent zeker dat het aankomt. Je ziet maar. Stoffel
Afbeelding
fluppie
Berichten: 1095
Lid geworden op: 10 feb 2005, 10:06
Locatie: Rotselaar
Contacteer:

Bericht door fluppie »

ik dacht dat het meestal iets duurder was via de BMW-boer, wegens het verschil in BTW tussen Duitsland en België = 2 %
Voordeel is natuurlijk dat je een belgische faktuur met minder problemen inbrengt bij de belastingsaangifte.

Philipe
WilBikeRT
Berichten: 209
Lid geworden op: 29 sep 2004, 17:38
Locatie: Wommelgem

Toeratech

Bericht door WilBikeRT »

Beste Beemer,

Ik deed reeds enkele bestellingen bij Touratech via de PC. Je krijgt een bevestiging van mailontvangst en het bericht of het gevraagde onmiddellijk leverbaar is of niet. Ook wordt gevraagd naar het controlenummer van je betaalkaart, geef dit nummer nooit samen met je kredietkaartnummer. Speciaal hiervoor vraagt T deze informatie nadien pas. Elke voorradige bestelling kon ik binnen 8 dagen na mail ontvangen, perfect veilig verpakt.
Je kan je bestelling doen in het Duits, Engels maar ook in het Nederlands. Een noorderbuur doet daar dan de behandeling, z'n naam ontgaat me momenteel echter.

Groeten, :wink:

Wilfried.
Lid MCVL - Pluk élke dag - R12RT
Plaats reactie