fijne dingen die je kan doen met een GS
Moderator: GVN
-
- Berichten: 213
- Lid geworden op: 05 okt 2005, 21:05
- Locatie: Bottelland
- Contacteer:
fijne dingen die je kan doen met een GS
na al deze negatieve berichten eens een positieve noot
hier doen we het voor mannen
42d km
zonder 1 probleem
ziezo overtuigd?
hier doen we het voor mannen
42d km
zonder 1 probleem
ziezo overtuigd?
ADV 2014
R100/7 caferacer
R100GS padak
R100GS padak marlboro
R100/7 caferacer
R100GS padak
R100GS padak marlboro
Re: fijne dingen die je kan doen met een GS
Geweldig groot strand in ieder geval
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
-
- Berichten: 213
- Lid geworden op: 05 okt 2005, 21:05
- Locatie: Bottelland
- Contacteer:
-
- Berichten: 96
- Lid geworden op: 30 sep 2004, 09:15
- Locatie: Evergem
Eindelijk iemand die een GS gebruikt waarvoor hij gemaakt is !!!
Ik kan goe aannemen dat een GS niet gelukkig is als je er alleen maar gebaande wegen mee berijdt. En af en toe een plaske opzoeken, om dan door te rijden zoals kleine jongens met hun fietske, dat zal toch ook niet de bedoeling geweest zijn van de ontwerpers he ? Dan is het niet verwonderlijk dat daar vanalles aan scheelt...nen olifant is toch ook ni tevreden met zijn l ot in den dierentuin...
Groetjes Nasjke.
Ik kan goe aannemen dat een GS niet gelukkig is als je er alleen maar gebaande wegen mee berijdt. En af en toe een plaske opzoeken, om dan door te rijden zoals kleine jongens met hun fietske, dat zal toch ook niet de bedoeling geweest zijn van de ontwerpers he ? Dan is het niet verwonderlijk dat daar vanalles aan scheelt...nen olifant is toch ook ni tevreden met zijn l ot in den dierentuin...
Groetjes Nasjke.
2002 R850R Zilver.
Hubert NYS schreef:Eindelijk iemand die een GS gebruikt waarvoor hij gemaakt is !!!
Ik kan goe aannemen dat een GS niet gelukkig is als je er alleen maar gebaande wegen mee berijdt. En af en toe een plaske opzoeken, om dan door te rijden zoals kleine jongens met hun fietske, dat zal toch ook niet de bedoeling geweest zijn van de ontwerpers he ? Dan is het niet verwonderlijk dat daar vanalles aan scheelt...nen olifant is toch ook ni tevreden met zijn l ot in den dierentuin...
Groetjes Nasjke.
... en toch is daar maar voor gemaakt... Het is een blijft een baanmotor met wat lichte off-roadcapaciteiten... maar voor het zware werk is ie niet geschikt (met risico op braak...)
Eindelijk iemand die een GS gebruikt waarvoor hij gemaakt is !!!
Ik kan goe aannemen dat een GS niet gelukkig is als je er alleen maar gebaande wegen mee berijdt. En af en toe een plaske opzoeken, om dan door te rijden zoals kleine jongens met hun fietske, dat zal toch ook niet de bedoeling geweest zijn van de ontwerpers he ? Dan is het niet verwonderlijk dat daar vanalles aan scheelt...nen olifant is toch ook ni tevreden met zijn l ot in den dierentuin...
Groetjes Nasjke.
... en toch is daar maar voor gemaakt... Het is een blijft een baanmotor met wat lichte off-roadcapaciteiten... maar voor het zware werk is ie niet geschikt (met risico op braak...)
Ik heb de Trans Tunesie gereden op een Yamaha 600 en er was 1 gast die deelnam met een GS en kan je verzekeren
Ik kan goe aannemen dat een GS niet gelukkig is als je er alleen maar gebaande wegen mee berijdt. En af en toe een plaske opzoeken, om dan door te rijden zoals kleine jongens met hun fietske, dat zal toch ook niet de bedoeling geweest zijn van de ontwerpers he ? Dan is het niet verwonderlijk dat daar vanalles aan scheelt...nen olifant is toch ook ni tevreden met zijn l ot in den dierentuin...
Groetjes Nasjke.
... en toch is daar maar voor gemaakt... Het is een blijft een baanmotor met wat lichte off-roadcapaciteiten... maar voor het zware werk is ie niet geschikt (met risico op braak...)
Ik heb de Trans Tunesie gereden op een Yamaha 600 en er was 1 gast die deelnam met een GS en kan je verzekeren
GS 1150 ADVENTURE
GS 1200 ADVENTURE
GS 1200 ADVENTURE
... voor alle duidelijkheid... met het zware werk bedoel ik springen, jumpen, meters van de grond gaan en terug neerkomen alle snelheden paris-dakar...
voorbeeld van wat je met een gs niet doet zonder gevolgen van zware kosten:
...voor alle duidelijkheid... met het zware werk bedoel ik niet...
voorzichtig en tegen een rustig tempo wat weides met koeienvla, bospaden, voor elke steen en plas stoppen en er traagjes over/doorheen...
voorbeeld waarvoor de gs wel gemaakt is:
voorbeeld van wat je met een gs niet doet zonder gevolgen van zware kosten:
...voor alle duidelijkheid... met het zware werk bedoel ik niet...
voorzichtig en tegen een rustig tempo wat weides met koeienvla, bospaden, voor elke steen en plas stoppen en er traagjes over/doorheen...
voorbeeld waarvoor de gs wel gemaakt is:
Laatst gewijzigd door JH. op 09 okt 2007, 19:07, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 9612
- Lid geworden op: 28 sep 2004, 21:36
op alle GS rijders die nooit (deftige) problemen hebben wat volgens mij 95% bedraagd.
ben jij dus een 1% die wreed toffe foto's post en er voor uitomt dat alles aan die machine draaid zoals het hoort
proficiat en vergeet het zand niet van tussen je tenen te halen
ben jij dus een 1% die wreed toffe foto's post en er voor uitomt dat alles aan die machine draaid zoals het hoort
proficiat en vergeet het zand niet van tussen je tenen te halen
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
- Berichten: 213
- Lid geworden op: 05 okt 2005, 21:05
- Locatie: Bottelland
- Contacteer:
ja ok transtunesie...
ik heb afrika ook gedaan met XT en met GS
kijk, als je bagage moet meesleuren voor een paar maand dan maakt het weinig uit met wat je rijd
alleen voor de soms lange monotone verharde ritten is de GS veel beter
maar onbeladen reed hij off road best lekker
ik ga er natuurlijk geen wedstrijden mee rijden
dat zie je van hier
dan pak je toch gezellig de WR
conclusie: behalve voor de happy few die het vliegtuig nemen en daarna wat kunnen dollen met hun cross whatever model zal er nooit een perfecte machine bestaan die zowel bepakt reizen en crossen zal combineren
dan vind ik de GS best meevallen
er is natuurlijk ook nog de ktm adventure....
ik heb afrika ook gedaan met XT en met GS
kijk, als je bagage moet meesleuren voor een paar maand dan maakt het weinig uit met wat je rijd
alleen voor de soms lange monotone verharde ritten is de GS veel beter
maar onbeladen reed hij off road best lekker
ik ga er natuurlijk geen wedstrijden mee rijden
dat zie je van hier
dan pak je toch gezellig de WR
conclusie: behalve voor de happy few die het vliegtuig nemen en daarna wat kunnen dollen met hun cross whatever model zal er nooit een perfecte machine bestaan die zowel bepakt reizen en crossen zal combineren
dan vind ik de GS best meevallen
er is natuurlijk ook nog de ktm adventure....
ADV 2014
R100/7 caferacer
R100GS padak
R100GS padak marlboro
R100/7 caferacer
R100GS padak
R100GS padak marlboro
Blijkbaar hebben diegene die nog nooit met een GS hebben gereden, allez zo'n 10.000 km, direct een conclusie! En ik meen mij te herinneren dat de GS in onze streken niet geschikt is om ermee te rijden. Heb dat hier ergens eens gelezen.
Laatst gewijzigd door Stoffel op 09 okt 2007, 19:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Hallo,
Zolang het onverhard blijft(kiezelpadjes en harde ondergrond)is het te doen met een GS&GSA maar zodra je in los zand begint is de GS&GSA niet meer geschikt om zoiets te doen vind ik.
En offroad is volgens mij niet harde ondergrond of kiezelbaantjes dat is te simpel en te gemakkelijk.
Ik heb de Trans Tunesie gereden op een enduro 600cc en er was 1 gast bij die deelnam met een GS en ik kan je verzekeren dat hij, de eerste dag al na een 150km er de brui aan gaf en de alternatieve route genomen heeft en dan nog was s'avonds de commentaar GS is een veel te zware motor om zoiets te doen.
Langste etappe 395km echte offroad en reken daar een paar keer verkeerd rijden op de pistes en je zit snel aan 4....km
CIAO TAF
Zolang het onverhard blijft(kiezelpadjes en harde ondergrond)is het te doen met een GS&GSA maar zodra je in los zand begint is de GS&GSA niet meer geschikt om zoiets te doen vind ik.
En offroad is volgens mij niet harde ondergrond of kiezelbaantjes dat is te simpel en te gemakkelijk.
Ik heb de Trans Tunesie gereden op een enduro 600cc en er was 1 gast bij die deelnam met een GS en ik kan je verzekeren dat hij, de eerste dag al na een 150km er de brui aan gaf en de alternatieve route genomen heeft en dan nog was s'avonds de commentaar GS is een veel te zware motor om zoiets te doen.
Langste etappe 395km echte offroad en reken daar een paar keer verkeerd rijden op de pistes en je zit snel aan 4....km
CIAO TAF
GS 1150 ADVENTURE
GS 1200 ADVENTURE
GS 1200 ADVENTURE
Sorry voor de onvolledige 1 post.
Volledig eens met Dessertfreak als je Afrika volledig bepakt wil doen en gewoon rondtuffen en verkennen is de GS&GSA supergoed,heb het ook gedaan.
Maar eens er snelheid en vaardigheid aan te pas komt zonder bagage zijn er andere speeltjes op de markt zoals WR,KTM... mmmmmmmm..........
Volledig eens met Dessertfreak als je Afrika volledig bepakt wil doen en gewoon rondtuffen en verkennen is de GS&GSA supergoed,heb het ook gedaan.
Maar eens er snelheid en vaardigheid aan te pas komt zonder bagage zijn er andere speeltjes op de markt zoals WR,KTM... mmmmmmmm..........
GS 1150 ADVENTURE
GS 1200 ADVENTURE
GS 1200 ADVENTURE
1) een gs is een stuk ijzer met wat plastic. Het is een object en geen subject. iedereen doet er mee wat hij wil.Hubert NYS schreef:Eindelijk iemand die een GS gebruikt waarvoor hij gemaakt is !!!
1)Ik kan goe aannemen dat een GS niet gelukkig is als je er alleen maar gebaande wegen mee berijdt. En 2)af en toe een plaske opzoeken, om dan door te rijden zoals kleine jongens met hun fietske, dat zal toch ook niet de bedoeling geweest zijn van de ontwerpers he ? Dan is het niet verwonderlijk dat daar vanalles aan scheelt...3)nen olifant is toch ook ni tevreden met zijn lot in den dierentuin...
Groetjes Nasjke.
2) ik heb zelfs jaren gecrost, maar ben nog voor geen meter gaan offroaden met mijn GSA, en daar geeft de ontwerper geen reet om. Het enige dat hem interesseert is dat hij verkocht wordt zodat hij zijn pree krijgt en eventueel een nieuw project mag tekenen.
3) aangezien ik niet met dieren kan praten kan ik deze stelling niet beoordelen, maar ik weet wel dat olifanten zich voortplanten in de dierentuinen, indien er stress zou zijn of ondervoeding of werwaarlozing zou dit niet gebeuren, dus ik vermoed dat de laatste stelling ook een beetje populistische klap is.
J
-
- Berichten: 4288
- Lid geworden op: 25 mar 2006, 22:21
- Woonplaats: Grimbergen
- Locatie: Vlaams Brabant
- Contacteer:
TAF schreef:Hallo,
Zolang het onverhard blijft(kiezelpadjes en harde ondergrond)is het te doen met een GS&GSA maar zodra je in los zand begint is de GS&GSA niet meer geschikt om zoiets te doen vind ik.
CIAO TAF
Yours truly
De GS is in het zand trouwens uitermate stabiel zolang je gas geeft...
Laatst gewijzigd door demito op 09 okt 2007, 22:03, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 213
- Lid geworden op: 05 okt 2005, 21:05
- Locatie: Bottelland
- Contacteer:
ja das waarMaar eens er snelheid en vaardigheid aan te pas komt zonder bagage zijn er andere speeltjes op de markt zoals WR,KTM... mmmmmmmm..........
_________________
ik heb helemaal geen vaardigheid nodig gehad om met ne camion vol bagage en passagier door de hoge atlas te trekken via pistes....
ADV 2014
R100/7 caferacer
R100GS padak
R100GS padak marlboro
R100/7 caferacer
R100GS padak
R100GS padak marlboro
-
- Berichten: 213
- Lid geworden op: 05 okt 2005, 21:05
- Locatie: Bottelland
- Contacteer:
hey Demito
inderdaad tot het laatste stukske marroc
zelf clandestien met de grens gespeeld
ze konden er daar niet mee lachen
spijtig genoeg heb ik meer verstand van moto's dan van pc toestanden anders had ik ook zo'n sjieke site als de jouwe
maar je the real thing is toch beter he vind je niet?
inderdaad tot het laatste stukske marroc
zelf clandestien met de grens gespeeld
ze konden er daar niet mee lachen
spijtig genoeg heb ik meer verstand van moto's dan van pc toestanden anders had ik ook zo'n sjieke site als de jouwe
maar je the real thing is toch beter he vind je niet?
ADV 2014
R100/7 caferacer
R100GS padak
R100GS padak marlboro
R100/7 caferacer
R100GS padak
R100GS padak marlboro
Uiteraard! Het kriebelt bij mij om weer te vertrekken. Manman. Ik heb geen goesting om morgen te werken. Wat dacht je van: ik kom je morgen in Bottelare oppikken en we rijden samen nog eens tot beneden voor een weekske of drie. Mijn haar komt recht in mijne nek. Dzu toch.desertfreak schreef:hey Demito
inderdaad tot het laatste stukske marroc
zelf clandestien met de grens gespeeld
ze konden er daar niet mee lachen
spijtig genoeg heb ik meer verstand van moto's dan van pc toestanden anders had ik ook zo'n sjieke site als de jouwe
maar je the real thing is toch beter he vind je niet?
By the way, next trip gaat een beetje verder: Zuid Amerika (Chili, Peru, Colombia, Bolivie) De Atacama woestijn is ook niet mis zenne!
-
- Berichten: 213
- Lid geworden op: 05 okt 2005, 21:05
- Locatie: Bottelland
- Contacteer: