Veilgheidskledij ook voor Motorijders (Jomex)

Heb je een tip hoe je je velgen kan doen blinken als een spiegel?
Of de restjes van doodgereden insecten eenvoudig kan verwijderen?
Deel deze met ons op dit forum.

Moderator: GVN

Plaats reactie
edargpu
Berichten: 1401
Lid geworden op: 02 mei 2006, 09:25
Woonplaats: Deinze
Locatie: Oost-Vlaanderen

Veilgheidskledij ook voor Motorijders (Jomex)

Bericht door edargpu »

Vandaag iets héél interessant tegengekomen en wil julie dit niet onthouden.
In het Gentse heb je in de sleepstraat nr 213 een klein winkeltje welke de kledij maakt voor Politie-hulp en brandweerdiensten.
Bij de wetsdienaars hier op het forum zal het merknaam JOMEX wel bekend in de oren klinken.
Nu ff to the point;na nieuwjaar hebben ze de intensie te stoppen en verkopen alles wat nog in huis is voor een prikje.
Van veiligheidsvestjes tot thermisch ondergoed, bivakmutsen
motobroeken, motovesten, gortex regenbroeken etc.... eigenlijk teveel om op te noemen.
Heb me een fluojasje en bivakmuts gekocht voor maar liefst 10€ :-P
JOMEXwas jaren leverancier en tot op vandaag nog steeds van overheidsdiensten dus je kan heel wat materiaal daar terug vinden voor héél weinig geld.
Allen daarheen :wink:
Aan alles komt er een eind,maar aan elk eind komt niet alles

"" R1200GS Adventure ""
jerre
Berichten: 251
Lid geworden op: 20 mei 2005, 14:43
Locatie: gent

Bericht door jerre »

mmm interessant passeer daar bijna dagelijks, misschien dat ik morgen eens ga zien wat ze hangen hebben...

(trouwens €10 voor een bivaksmuts + fluovest vind ik eigenlijk wel nog veel :-? )
K100 RS 16v
edargpu
Berichten: 1401
Lid geworden op: 02 mei 2006, 09:25
Woonplaats: Deinze
Locatie: Oost-Vlaanderen

Bericht door edargpu »

jerre schreef: (trouwens €10 voor een bivaksmuts + fluovest vind ik eigenlijk wel nog veel :-? )
Véél :shock:
het is wel een model met Rits dus is 5€ voor zo een Fluojasje een spotprijsje toch?
Aan alles komt er een eind,maar aan elk eind komt niet alles

"" R1200GS Adventure ""
jerre
Berichten: 251
Lid geworden op: 20 mei 2005, 14:43
Locatie: gent

Bericht door jerre »

mja misschien dat ze met een rits duurder zijn, ik zie er veel liggen rond de 2,5 a 3 €.
En bedoel je een echte bivakmuts of een helmmuts? Een helmmuts kostte me bij RAD een €2.
En dus der van uitgaan dat ge een helmmuts + vluovestje zonder rits gekocht had, vond ik €10 relatief veel...

Maar we wijken af, ben er vandaag op zoek gegaan naar die winkel, wist hem ongeveer zijn, maar ik was in de Sint-Salvatorstraat aan't zoeken, het verlengde van de Sleepstraat... :oops:
en toen ik het doorhad, had ik niet veel goesting meer..
Dus volgende week nieuwe poging :-)
K100 RS 16v
WilBikeRT
Berichten: 209
Lid geworden op: 29 sep 2004, 17:38
Locatie: Wommelgem

Bericht door WilBikeRT »

Jomex was inderdaad leverancier van producten voor de overheidsdiensten doch dit wil niet zeggen dat het een topproduct was! Toendertijd de goedkoopste, dat is zeker, de beste daar heb ik mijn eigen weloverwogen idee van... en ik niet alléén!

Groeten, :wink:
Wilfried
Flat Twin Power

Bericht door Flat Twin Power »

We reden vroeger met gerief van Jomex en ik was er echt niet content van. Van de service trouwens ook niet.
edargpu
Berichten: 1401
Lid geworden op: 02 mei 2006, 09:25
Woonplaats: Deinze
Locatie: Oost-Vlaanderen

Bericht door edargpu »

Flat Twin Power schreef:We reden vroeger met gerief van Jomex en ik was er echt niet content van. Van de service trouwens ook niet.
Dus met andere woorden een slechte tip hier op het forum :oops:
Alhoewel het thermisch ondergoed wat die dame me voorstelde vond ik al bij al niet zo slecht, 't zag er degelijk degelijk materiaal uit.
Aan alles komt er een eind,maar aan elk eind komt niet alles

"" R1200GS Adventure ""
Harald
Berichten: 6129
Lid geworden op: 28 sep 2004, 20:04
Locatie: Opwijk

Bericht door Harald »

De materialen die ze bij Jomex gebruiken zijn op zich niet slecht.
Ze zijn mijn inziens zelfs beter dan die van Richa.
Maar er ontbreken protectoren in de vesten.
Handschoenen,........ "zoek u 2 gelijke uit in dienen bak daar"
Wachttijden 6 maand minimum enz....
"God made some cops Perfect - the rest he put in cars!"
Afbeelding"Alle vakkennis is een samenzwering tegen het lekendom."
Flat Twin Power

Bericht door Flat Twin Power »

edargpu3 schreef:
Flat Twin Power schreef:We reden vroeger met gerief van Jomex en ik was er echt niet content van. Van de service trouwens ook niet.
Dus met andere woorden een slechte tip hier op het forum :oops:
Alhoewel het thermisch ondergoed wat die dame me voorstelde vond ik al bij al niet zo slecht, 't zag er degelijk degelijk materiaal uit.
Ik spreek nu natuurlijk in persoonlijke naam. Waarschijnlijk zullen er mensen zijn die wel content zijn. Maar mijne jomexbroek was zo lek als een zeef. Op zich kan dat natuurlijk gebeuren maar het ergste van al was dat mijn klachten weggelachen werden. Het zou aan mij liggen enzovoort. Plezant te horen wanneer het water langs je benen naar beneden loopt.
JohanDB
Berichten: 639
Lid geworden op: 30 dec 2005, 12:42
Locatie: Schellebelle
Contacteer:

Bericht door JohanDB »

Flat Twin Power schreef:
edargpu3 schreef:
Flat Twin Power schreef:We reden vroeger met gerief van Jomex en ik was er echt niet content van. Van de service trouwens ook niet.
Dus met andere woorden een slechte tip hier op het forum :oops:
Alhoewel het thermisch ondergoed wat die dame me voorstelde vond ik al bij al niet zo slecht, 't zag er degelijk degelijk materiaal uit.
Ik spreek nu natuurlijk in persoonlijke naam. Waarschijnlijk zullen er mensen zijn die wel content zijn. Maar mijne jomexbroek was zo lek als een zeef. Op zich kan dat natuurlijk gebeuren maar het ergste van al was dat mijn klachten weggelachen werden. Het zou aan mij liggen enzovoort. Plezant te horen wanneer het water langs je benen naar beneden loopt.
't Ligt niet aan u...ik heb dezelfde ervaringen :wink:
Plaats reactie