Ik ervaar met de MigSel-mount toch niet direkt een probleem qua storende beweging.
Wat diefstal betreft kan je natuurlijk ook de vleugelschroef vervangen door een bout wat het weer iets moeilijker maakt. Echter wanneer men je toestel zondermeer wil ontvreemden kan bijna elke houder met een ietwat stevige schroevendraaier binnen de kortst mogelijke tijd zodanig verwrongen worden dat je er voor de moeite aan bent, ook deze met een sleutelsysteem. Beste remedie, of je toestel meenemen of een kollega-motard, vrouw, vriendin even ter plaatse laten...
De touratech bracket adapter 01-040-0671-0 lijkt stevig maar zit ook alleen bovenaan je cockpit maar misschien wel strakker bevestigd. De MigSel is door middel van een haakje vooraan ook gezekerd maar lijkt me meer neutraler bij niet gebruik van de GPS. Al de bevestigingen op zich lijken degelijk maar veel zal afhangen van de motortrillingen en rijbaantoestanden en deze laatste zijn in ons landje dikwijls verre van goed te noemen. Alleen monteren en uitproberen lijkt me de oplossing.