voorstelling 3

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen.

Moderator: GVN

Iron Gonzo
Berichten: 9612
Lid geworden op: 28 sep 2004, 21:36

voorstelling 3

Bericht door Iron Gonzo »

Ik ben gaan kijken naar de nieuwe 3 reeks.
Wreed schoonen otto en eindelijk nen 3 met ruime koffer
Maar die prijs pfffff
Nog wat wachten en door sparen, voor nen 5 is het niet veel meer dan voor nen 3. :?:
kleine dilemma dus
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Frank K
Berichten: 1692
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:53

Bericht door Frank K »

Als moto heeft BMW steeds mijn voorkeur uitgedragen, maar als auto????
Heb vorige week test gelezen tussen BMW3 (vorig model), Mercedes C-klasse en, jawel Skoda.
Allen voorzien van diesel motor en wie kwam er op alle vlakken het best uit de test????

SKODA

Alleen denk ik dat we voor deze onderwerpen (auto) op een verkeerd forum zitten..
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Iron Gonzo
Berichten: 9612
Lid geworden op: 28 sep 2004, 21:36

Bericht door Iron Gonzo »

Kweet het als pro op dit forum, dat het hier over motos gaat. Doch in dit algemeen forum wou ik dit eens kwijt en dat moet kunnen denk ik.
Voorkeur ook voor BMW moto
Maar de nieuwe modellen mogen zeker gezien zijn.
Trouwens mijn voorkeur gaat naar benzine
Ik ben anti diesel.
Ben ook sterk aan het overwegen om mij een BMW auto aan te schaffen.
Nog niet direct, eerst andere verslijten. tegen dan zijn er al 2dehands 3tjes op de markt he.
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
noppenrijder
Berichten: 228
Lid geworden op: 07 jan 2005, 09:36
Locatie: Waregem

Bericht door noppenrijder »

Heb foto's gezien van de nieuwe Lexus 200 die eind dit jaar uitkomt, ook in 2.2 d met 170 pk. Ziet er even goed uit als de 3 (maar smaken....), zal misschien evenveel kosten, maar met standaard uitrusting die bij BMW 7500€ kost, om nog van de onderhoudskosten te zwijgen.
Two valve or not two valve, that's tthe question !
(XL 500) - ( K 100 RS) - ( R 850 GS) - '05 R 1200 GS - '91 R 100 GS
(Garmin SP III) - (SP 2610) - Oregon 400T - Forerunner 310 XT - Montana 600
JüRgen
Moderator
Berichten: 2698
Lid geworden op: 24 okt 2004, 19:51
Locatie: Dikkelvenne
Contacteer:

Bericht door JüRgen »

Tja, ik eet, denk, lees en spreek BMW, dus mijn volgende paardje op vier wielen zal waarschijnlijk ook een nieuwe "3" zijn. 320d Touring zoals ik vandaag rijd, maar dan met de "ge-upgrade" motor van 163pk en een verbruik van 5,7l/100km gemiddeld, dus we wachten nog effe van te bestellen tot september, dan is ie er...

Trouwens, voor mij geen benzinemotoren meer, behalve op m'n motor, maar voor de wagen is dat al lang verleden tijd. Lekker veel koppel, laag verbruik en een hoge "herverkoopwaarde" zijn voor mij altijd doorslaggevend. Zeker als ze na 4 jaar weg gaan met 150.000km op de teller.

Eén ding is duidelijk, een keer dat ik geen BMW meer rijd lig ik waarschijnlijk 80cm onder de grond... :roll:

Allez, tot zover mijn "off-topic".. :wink:
R1200RT Ostragrau 2010 / E70 Saphirschwarz 2009 / E87 Havana 2007
Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
J-P
Berichten: 1893
Lid geworden op: 30 sep 2004, 13:13
Woonplaats: Terneuzen
Locatie: Terneuzen
Contacteer:

Bericht door J-P »

Amai Jurgen, BMW zal content zijn met fans als u... dat zal ze helemaal de zin ontnemen om met goede produkten op de markt te komen tegen een betaalbare prijs, de blinde paarden kopen het toch wel :roll: :wink:
J-P

http://www.moveonmotortrainingen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
"I don't want to spend the rest of my life explaining myself.
You either get it or you don't." - Frank Zappa
JüRgen
Moderator
Berichten: 2698
Lid geworden op: 24 okt 2004, 19:51
Locatie: Dikkelvenne
Contacteer:

Bericht door JüRgen »

J-P,

Ik wil er niet te diep op ingaan, maar ik heb nog nooit één probleem gehad, dus ik blijf erin geloven. Duitse kwaliteit en tov Audi en Mercedes zijn ze zeker concurrentieel. Kwa auto is het na m'n 318, 318ti, 520i, 320d en 320d Touring m'n 5e die ik nu rijd, dus... en qua motorfiets is het m'n eerste :oops: maar ik denk al aan m'n tweede... :P

Greetz :wink:
R1200RT Ostragrau 2010 / E70 Saphirschwarz 2009 / E87 Havana 2007
Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
K1200S
Berichten: 53
Lid geworden op: 28 sep 2004, 17:43

Bericht door K1200S »

Alleez proficiat met de BMW 3 reeks.

Persoonlijk ben ik niet aan BMW wagens, ben een mercedes rijder.

Hou meer van comfort dan sportief uiterlijk&rijgedrag, ben niet aan stampend over de baan gaan.

Zekers als je 65000 - 70000 km per jaar afsjees.

Daarom zijn de BMW motorfiets met ESA in comfort zoals een mercedes rijdt.
"Once you drive BMW, always ..."
GVN
Moderator
Berichten: 765
Lid geworden op: 10 okt 2004, 23:30
Locatie: 't Hageland

Bericht door GVN »

Ik heb in 2003 een RT gekocht, omdat ik als (firma)wagen ook een BMW heb. Het is mijn eerste auto zonder miserie (buiten regelmatig een kapot lampje). Bovendien had ik in Parijs eens een akkefietje met de wagen (een zakkenroller had me bestolen en was ondermeer weg met mijn autosleutel) waarbij ik dankzij de BMW-service-kaart toch weer thuis ben geraakt (zij hebben op hun kosten mijn reservesleutel naar Parijs gebracht!). :lol: Ik volg Jürgen dus.
Nel mezzo del cammin di nostra vita...

R1250 RT 2021, Alpin weiss - R1100S Boxercup Randy Mamola
Consigliori Wim
Berichten: 215
Lid geworden op: 29 sep 2004, 10:44
Locatie: Deinze-Astene
Contacteer:

Bericht door Consigliori Wim »

Ikzelf was op de voorstelling van de 3 bij Vandekerckhove in Zingem (dat zijn daar legendarische recepties :wink: ) en heb in het verleden met een 318tds en een 525td gereden en verplaats me tegenwoordig met een 520d. Nooit één panne gehad. Ik kijk nu uit om een X3 aan te schaffen. Die nieuwe 3 is idd heel mooi, maar met een familie met twee kinderen, net iets te klein.
BMW K1200R / VW Touareg 2.5 /
There can be only one ! - Highlander. AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Scarto
Berichten: 710
Lid geworden op: 29 sep 2004, 13:47
Locatie: Merelbeke

Bericht door Scarto »

Allemaal rijke kezen hier op het forum :roll: :roll: Moet ik beschaamd zijn als ik zeg dat ik met een Mazdake6 rij?

Groeten
Martin M.
R1150RT Titanium 2003, Clublid
AfbeeldingAfbeelding
Stoffel
Berichten: 2356
Lid geworden op: 28 sep 2004, 17:54
Contacteer:

Bericht door Stoffel »

Martin M. schreef:Allemaal rijke kezen hier op het forum :roll: :roll: Moet ik beschaamd zijn als ik zeg dat ik met een Mazdake6 rij?

Groeten
En ik met een Citroën C3. Lekker klein en praktisch en zuipt nog minder dan die BMW auto's. Kan er mij zelfs 2 permiteren voor de prijs van een 3 reeks. :wink:
Afbeelding
Vanguard
Berichten: 843
Lid geworden op: 28 sep 2004, 06:40
Woonplaats: Ranst
Locatie: Antwerpen

Bericht door Vanguard »

Zekers niet beschaamd zijn Martin. Ik verplaats mij zelfs met een tractor, een Daihatsu Rocky, topsnelheid 135 km/u, comfort rien de knots, een stuur, vier banden en remmen. En pas op, het modernste aan dat vehinkel, electrische ruiten. :D :D :D
Dat ik met een BMW rij heeft te maken met men liefde voor boxermotors, heb in mijn jonge tijd verschillende kevers gehad en heb me zelfs eens gewaagd aan een Porsche 912. Fantastische wagen.
My Bike, My Passion
R850R, 1997, 76000 km.
R1150RT, 2004, 57000 km.
K1300GT, 2009, 38000 km.
Consigliori Wim
Berichten: 215
Lid geworden op: 29 sep 2004, 10:44
Locatie: Deinze-Astene
Contacteer:

Bericht door Consigliori Wim »

Martin M. schreef:
Allemaal rijke kezen hier op het forum Rolling Eyes Rolling Eyes Moet ik beschaamd zijn als ik zeg dat ik met een Mazdake6 rij?
Euh, dat zijn wel bedrijfswagens hoor (zoals de meeste BMW's en Mercedessen :wink: ). Zo rijk zijn we nu ook weer niet. :oops:
BMW K1200R / VW Touareg 2.5 /
There can be only one ! - Highlander. AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
JüRgen
Moderator
Berichten: 2698
Lid geworden op: 24 okt 2004, 19:51
Locatie: Dikkelvenne
Contacteer:

Bericht door JüRgen »

Wim De Maertelaere schreef:Euh, dat zijn wel bedrijfswagens hoor (zoals de meeste BMW's en Mercedessen :wink: ). Zo rijk zijn we nu ook weer niet. :oops:
Hmmmm... inderdaad :oops:
R1200RT Ostragrau 2010 / E70 Saphirschwarz 2009 / E87 Havana 2007
Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Iron Gonzo
Berichten: 9612
Lid geworden op: 28 sep 2004, 21:36

Bericht door Iron Gonzo »

Martin M. schreef:Allemaal rijke kezen hier op het forum :roll: :roll: Moet ik beschaamd zijn als ik zeg dat ik met een Mazdake6 rij?

Groeten
ha ik rij met een 323F 20V6
Afbeelding
na de herstellings werken zal (ziet) mijn mazda er zo uit.
alleen de velgen zijn anders bij mij
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
brit

Bericht door brit »

ik rij met een simpel golfke III gti van 11 jaar oud met 258900 km op de teller momenteel. mijn blikken doos heeft nog maar 1 kost gehad buiten het normale onderhoudscircuit en tot op heden moet ik nog steeds geen olie bijkappen (begint wel roest te vertonen aan de achterruit).

mijn gewezen beemers en huidige beemer zijn in vergelijking met mijn blikken doos eigenlijk rotzooi (f650gs 6 mnd oud: injector kapot; r1150r 2 jaar oud gasklephuis en telever en injectoren vervangen en water in tellerpartij, r12gs 5 mnd oud stuurdoos vervangen en probleem nog niet opgelost).

niet echt logisch hé...
p@rick
Berichten: 4066
Lid geworden op: 24 dec 2004, 14:00
Locatie: Waasland

Bericht door p@rick »

Martin M. schreef:Allemaal rijke kezen hier op het forum :roll: :roll: Moet ik beschaamd zijn als ik zeg dat ik met een Mazdake6 rij?

Groeten
Beschaamd ? Waarom ? Je zou bijna zeggen dat je 't erom doet hé...

Martin
M...
Merelbeke
Mazda

Je vrouw heet toevallig niet Marie :D
Greetz,

P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
Scarto
Berichten: 710
Lid geworden op: 29 sep 2004, 13:47
Locatie: Merelbeke

Bericht door Scarto »

Zo ver heb ik nog niet gedacht :idea: :idea:

Van toeval gesproken. Trouwens mijn kids noemen Michiel en Melissa en NEEN....3M is niet mijn bedrijf :wink:
Martin M.
R1150RT Titanium 2003, Clublid
AfbeeldingAfbeelding
p@rick
Berichten: 4066
Lid geworden op: 24 dec 2004, 14:00
Locatie: Waasland

Bericht door p@rick »

Martin M. schreef:Zo ver heb ik nog niet gedacht :idea: :idea:

Van toeval gesproken. Trouwens mijn kids noemen Michiel en Melissa en NEEN....3M is niet mijn bedrijf :wink:
Je kan je kids misschien als trouwkado een Maserati en een Maybach meegeven ? En van de overschot kan je zelf nog eens gaan winkelen bij Moto deux Mille :P
Greetz,

P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
w
Berichten: 573
Lid geworden op: 30 sep 2004, 13:15

Bericht door w »

Martin M. schreef:Zo ver heb ik nog niet gedacht :idea: :idea:

Van toeval gesproken. Trouwens mijn kids noemen Michiel en Melissa en NEEN....3M is niet mijn bedrijf :wink:

Maar Ministerie wel geloof ik :lol: :lol:
p@rick
Berichten: 4066
Lid geworden op: 24 dec 2004, 14:00
Locatie: Waasland

Bericht door p@rick »

Stefken schreef:
Martin M. schreef:Zo ver heb ik nog niet gedacht :idea: :idea:

Van toeval gesproken. Trouwens mijn kids noemen Michiel en Melissa en NEEN....3M is niet mijn bedrijf :wink:

Maar Ministerie wel geloof ik :lol: :lol:
En zijn lievelingssnoepjes ? M&M's ?
:lol: :lol: :lol:
Greetz,

P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
Scarto
Berichten: 710
Lid geworden op: 29 sep 2004, 13:47
Locatie: Merelbeke

Bericht door Scarto »

Nu moet ik de hulp inroepen van onze webmaster, we glijden van het onderwerp af :? :? :wink:
Martin M.
R1150RT Titanium 2003, Clublid
AfbeeldingAfbeelding
w
Berichten: 573
Lid geworden op: 30 sep 2004, 13:15

Bericht door w »

We hebben toch niets gezegd over BWM dealers en BMW-logo's :lol: :lol: :lol: :lol:


Terug bij het onderwerp....schone auto die BMW 3-reeks (en ook de 5) maar ik vind ze wat "spannend smal" vanbinnen.
Scarto
Berichten: 710
Lid geworden op: 29 sep 2004, 13:47
Locatie: Merelbeke

Bericht door Scarto »

Martin M. schreef:Nu moet ik de hulp inroepen van onze webmaster, we glijden van het onderwerp af :? :? :wink:
Dat was enkel als grapje bedoelt, niks meer, niks minder en zonder enige verwijzing naar andere...

Groeten
Martin M.
R1150RT Titanium 2003, Clublid
AfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie