Hallo.... hallo.... alloooooooo... Wablieft..... Wadde.....?

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen.

Moderator: GVN

chiepe
Berichten: 230
Lid geworden op: 01 sep 2023, 16:19
Woonplaats: Roeselare

Hallo.... hallo.... alloooooooo... Wablieft..... Wadde.....?

Bericht door chiepe »

Jup,
Ik rij al een jaar of drie met ergonomisch oordoppen van LAPERRE...
Ben er zeer tevreden :lol: over maar zou ze eigenlijk/feitelijk nog meer moeten dragen, voor heel korte ritjes vergeet ik ze nog al eens.... :?
Toen ik in M&T las wat voor irreversibele gehoorschade motorfietsen aanricht.. Amai, toch iets voor even bij stil te staan... :shock:
Wat is jullie ervaring...
Amicaal
Chiepe

PS/ Kent iemand eigenlijk het vershil tussen eigenlijk en feitelijk...? 8)
Dank bij voorbaat
danielGS
Berichten: 617
Lid geworden op: 28 sep 2004, 21:25
Locatie: Zuienkerke

Bericht door danielGS »

WA ZEG JE ??????????? :lol:
Harald
Berichten: 6129
Lid geworden op: 28 sep 2004, 20:04
Locatie: Opwijk

Bericht door Harald »

Haal die doppen uit uw oren , dan verstade mij......... :lol:

Ik heb een stelletje Alpine dopjes , maar gebruik ze ook niet voldoende :oops:
"God made some cops Perfect - the rest he put in cars!"
Afbeelding"Alle vakkennis is een samenzwering tegen het lekendom."
Dwars
Berichten: 363
Lid geworden op: 12 feb 2005, 14:23
Locatie: tussen uw oren

Bericht door Dwars »

He?? :mrgreen:
I am not a complete idiot, some parts are missing
JüRgen
Moderator
Berichten: 2698
Lid geworden op: 24 okt 2004, 19:51
Locatie: Dikkelvenne
Contacteer:

Bericht door JüRgen »

Chiepe,

Ik heb er ook een doos gekocht, wegwerp van E A R . Ik zal het eens uittesten, was ook verwonderd door het artikel in M&T.
Dat iemand die in een dancing werkt op den duur doof kan worden, verstaat iedereen, maar de motor... :?