Bandenboer gezocht die Zadi RTS kan/wil plaatsen

Welk setje banden laten je toe om er eens stevig tegen aan te vliegen?
Of geven je het langst plezier in de bochten? Wissel je ervaringen met banden op dit forum uit.

Moderator: GVN

Plaats reactie
WimLT
Berichten: 6760
Lid geworden op: 14 jun 2006, 18:29
Locatie: Sint Job in't Goor
Contacteer:

Bandenboer gezocht die Zadi RTS kan/wil plaatsen

Bericht door WimLT »

Heb mij die gadget toch maar eens aangeschaft, maar om die te plaatsen moeten beide banden eraf en (uiteraard) terug geplaatst worden. Kan niet wachten tot de banden vernieuwd moeten worden, want ze zijn nog vrij nieuw en wil die Zadi uiteindelijk wel eens testen.

Nu zoek ik dus iemand (een bandenboer) die dat tegen een kleine vergoeding WIL doen (zonder zeveren omdat hij tegelijk geen nieuw banden kan verkopenen) die liefst al ervaring heeft met de plaatsing van dat ding. Niet dat dat suppermoeilijk is/lijkt, maar er zijn toch enkele details waar rekening mee gehouden moet worden.

Liefst omgeving Antwerpen, maar verder mag ook. Dank bij voorbaat :wink:

Afbeelding
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
John
Berichten: 4594
Lid geworden op: 28 sep 2004, 12:59
Woonplaats: Essen
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Re: Bandenboer gezocht die Zadi RTS kan/wil plaatsen

Bericht door John »

De Rob van Roband Stwg op Rijkevorsel 69.(baan Rijkevorsel-Mersplas aan de rechterkant) gaat dat voor je fixen mijn gedacht.
Of geef em eerst een belleke 014/634538 :wink:
Iron Gonzo
Berichten: 9612
Lid geworden op: 28 sep 2004, 21:36

Re: Bandenboer gezocht die Zadi RTS kan/wil plaatsen

Bericht door Iron Gonzo »

heb je website van dat toesteltje?
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
WimLT
Berichten: 6760
Lid geworden op: 14 jun 2006, 18:29
Locatie: Sint Job in't Goor
Contacteer:

Re: Bandenboer gezocht die Zadi RTS kan/wil plaatsen

Bericht door WimLT »

IRON GONZO schreef:heb je website van dat toesteltje?
http://www.zadirts.com/consumer.html

@ John: 'k Zal hem eens bellen van de week, zie :wink:

Ik heb er gelukkig geen 199 € aan hoeven geven. Kon het kopen via-via-via aan stérk gereduceerd prijsje :thumright:
'k Vind de gangbare prijs wel wat overdreven :-?

Afbeelding
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
WimLT
Berichten: 6760
Lid geworden op: 14 jun 2006, 18:29
Locatie: Sint Job in't Goor
Contacteer:

Re: Bandenboer gezocht die Zadi RTS kan/wil plaatsen

Bericht door WimLT »

John schreef:De Rob van Roband Stwg op Rijkevorsel 69.(baan Rijkevorsel-Mersplas aan de rechterkant) gaat dat voor je fixen mijn gedacht.
Ik denk het niet, want ons Robke is een jaar geleden gestopt met zijn bedrijf :roll:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
K1neke
Berichten: 361
Lid geworden op: 30 jan 2005, 16:19
Locatie: Heist op den Berg ( BOOISCHOT )

Re: Bandenboer gezocht die Zadi RTS kan/wil plaatsen

Bericht door K1neke »

Als je niemand vind die jou banden er wil afhalen kan je ermee tot bij mij komen .
In bezit van ; 2X SHADOW 1100 ,3 X K1 , 1X K100LT , 1X K100RS16V , 3X K1100LT .1X K1200LT ,
Plaats reactie