20/04/08 - vaBéNé-rit

Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond

Moderator: GVN

Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
WimLT
Berichten: 6760
Lid geworden op: 14 jun 2006, 18:29
Locatie: Sint Job in't Goor
Contacteer:

Re: 20/04/08 - vaBéNé-rit

Bericht door WimLT »

pvdk schreef:Afbeelding
Dat dachten wij allemaal :twisted: Toch diegenen die mosselen kregen ..... en niet specifiek in vergelijking met haar mo ....
allé, ge verstaat mij wel, hé :mrgreen:
Laatst gewijzigd door WimLT op 21 apr 2008, 10:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
John
Berichten: 4594
Lid geworden op: 28 sep 2004, 12:59
Woonplaats: Essen
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Re: 20/04/08 - vaBéNé-rit

Bericht door John »

Ik was eigenlijk al blij dat ik niets op voorhand besteld had daar. Ik heb van mijn naamgenoot nog een halve portie van dat brouwsel dat voor mosselen moest doorgaan mogen proeven. Eén mosseltje was genoeg hoor! Dan smaakt ne ranziggen appel nog beter. En we weten ook wel dat onze jongens geen enkele schuld hebben aan de zéér gammele bediening van dat eetcafé. Maar als die mensen waar wij bij gingen zitten al méér dan 1 1/2 U zaten te wachten op hun mosseltjes, dan uiteindelijk een portie fritjes kregen...wéér een half uurtje later één portie van die kapot gekookte m??????elen met de mededeling dat er voor mijnheer geen mosseltjes meer voorradig waren. Tja, dan kan je moeilijk stellen dat die mensen daar geschikt voor de job bevonden waren hé!
Dus al bij al nog goed dat ik iets op voorhand op een terrasje op zen Holland fritjes mét frikandel besteld had. ( en dat koste maar 3,50 Hollandse Eurootjes :mrgreen: )
JH.
Berichten: 3875
Lid geworden op: 24 feb 2006, 22:20
Locatie: rOeSeLaRe
Contacteer:

Re: 20/04/08 - vaBéNé-rit

Bericht door JH. »

zoiets kan je natuurlijk niet op voorhand weten... maar is inderdaad niet leuk om het tegen te komen...

Als het jullie een troost mag zijn...

... heel lekker eten en ziekenhuiskost gaan ook niet echt samen ;)
B4B a place 2B bestaat 1 jaar!!!
(r1150rt) - (K1200Lt) - (r100/7) - K100 - Goldwing1800
Afbeelding
Knees
Berichten: 12
Lid geworden op: 17 feb 2008, 17:03

Re: 20/04/08 - vaBéNé-rit

Bericht door Knees »

tweecilinderke schreef: Zeg Knees, heb ne keer gekeken maar van u en uw vrouwke vind ik gene foto waar ge opstaat zonder da ge smoelen trekt :-? :shock: .Rekening gehouden met uw imago heb ik die er dan ook van tussen gehaald.Ge weet nooit wie er dit leest he! :idea: :wink:
Natuurlijk kan ne mens maar trekken wat hij ziet :mrgreen: spijtig :mrgreen:
T'is toch proper van mij he?
Vriendschap (met "p" en nie met "b") :wink: ,
merci om rekening te houden met mijn imago, god zal u hiervoor belonen.
Kan natuurlijk ook liggen aan uw beperkingen om foto's te nemen :oops: Dit in combinatie met uw kleurenblind-zijnde is natuurlijk ook niet gemakkelijk om zo door het leven te gaan é.

@Pascal : voor mij nog ne "picolo", schol.

Knees
UpJohn
Berichten: 966
Lid geworden op: 30 jun 2007, 23:43
Locatie: Ninove

Re: 20/04/08 - vaBéNé-rit

Bericht door UpJohn »

Klein repliek op lunch :
Ik denk dat we allen ons best hebben gedaan, en meer kan je dan ook niet doen !

Alles werd perfect in detail doorgegeven. De koude voorgerechtjes konden op voorhand worden klaargemaakt. (Ik wil er graag bijvermelden dat deze heel lekker waren). Bij de hoofdgerechten is er wat mislopen met de mossels. Zij hebben zonder iemand op de hoogte te brengen (noch mij, noch de opdiensters) 2 p mosselpotten op tafel gezet. Sommige zul je hier niet horen klagen, (en ze konden dit niet weten) maar die waren een uur nadien nog mosselen aan het fretten, terwijl de andere helft mosselbestellers niets meer zagen komen. Mooi zicht was dat :wink: Dus een grote fout van hun .Persoonlijk vondt ik de (canadese)mossels een tegenvaller. Maar dit heeft niets met het restaurant te maken, maar met zijn afkomst. Voor de spaghetti/scampi's en de zalm bestellers zijn er ter plaatse wat veranderingen doorgegeven. Dus ook aanpassing in keuken met lange wachtijd tot gevolg. Het Zalm hoofdgerecht was een voltreffer. Zeer lekker en op tijd, door het feit dat er zalm over was en spaghetti/scampi te kort. Om het geheel nog wat ingewikkelder te maken, zaten er ook mensen van onze groep bij (besloten vaNéBé mc-vlaanderen) die niet reserveerden, wel eten bestelden, en zelf afrekenden.(hoop ik) Ik had hier minstens verwacht, dat ze even de melding maakten van hun aanwezigheid en dan was het voor iedereen wat duidelijker. Sommigen hebben dit gedaan, anderen dan weer niet. Dus allemaal heel verwarrend, en zeker voor de (knappe) opdiensters, waarvan een paar het hun eerste keer was en het efkens niet meer zagen zitten.

Ik merkte aan de uitbaatster Saskia (d'ouwe werf) dat ze zelf verveeld was met sommige laattijdige bediening. Saskia runt de zaak nog maar sinds begin vh jaar en dit was ook haar grote vuurdoop mbt aantal personen(60 p + rest) Het goede weer leende er zich ook toe dat er nog vele andere mensen op het terras zaten, en de keuken moeilijk kon volgen. Saskia gaf dan ook toe dat er op vele punten kan verbeterd worden, en zal hier ook aan werken. Ik heb haar niets kwalijk genomen. Als compensatie hebben mensen (sommigen volledig, anderen gedeelte geld terug gekregen) Na een rondvraag vernam ik dat Saskia een gratis consumptie had aangeboden.(oa. tafel van "cilinderkes" met een 10tal personen) Dus achteraf bekeken ... was heel deze organisatie en locatie nog niet zo verkeerd.
Maar voor iedereen goed doen zal altijd moeilijk blijven.

Ik was al blij dat het voor de meesten wel OK was, en met die gedachte kunnen we verder.
Groeten.
Laatst gewijzigd door UpJohn op 21 apr 2008, 13:17, 1 keer totaal gewijzigd.
John
Berichten: 4594
Lid geworden op: 28 sep 2004, 12:59
Woonplaats: Essen
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Re: 20/04/08 - vaBéNé-rit

Bericht door John »

@ Sn@pPy*GS (John) ; Zeker dat iedereen zijn best gedaan heeft. En jullie in het bijzonder! Persoonlijk ben ik zeker niets te kort gekomen. Het was een fijne dag en prachtige rit! Ik had enkel wat kompassie met dat koppel uit Aalst dat uitgehongert zat te kniezen en braafjes zat te wachten op hun eten. :roll:
tweecilinderke
Berichten: 2545
Lid geworden op: 11 mar 2007, 10:59
Locatie: gentbrugge

Re: 20/04/08 - vaBéNé-rit

Bericht door tweecilinderke »

Ik had enkel wat kompassie met dat koppel uit Aalst dat uitgehongert zat te kniezen en braafjes zat te wachten op hun eten.
Wij ook, want het was aan onze tafel, na wat gezaag en gemor hebben we hetvolgende gekregen en dat verzachte een beetje de situatie!
Na een rondvraag vernam ik dat Saskia een gratis consumptie had aangeboden.(oa. tafel van "cilinderkes" met een 10tal personen)
:grin:

Nomaals vermelden dat de rit subliem was en dat de organisators hier zeeeeeeker geen schuld aan hebben .
Dit was een situatie die niemand kon verwachten.
Volgende keer nen grote picnic en geen probleem met zo'n toestanden! :wink:
R1150-GS-'00++R80-ST-'86++R100GS-PD'91++r65LS-'82++ Hercules 125 '76++vespa gs160++Panda r1100rt++

sommige ingenieurs weten alles maar kunnen meestal niets :)
http://www.grasco.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picasaweb.google.com/tweecilinderke" onclick="window.open(this.href);return false;

clublid
Tazke
Berichten: 881
Lid geworden op: 29 nov 2007, 10:56
Woonplaats: Diegem City
Locatie: Vlaams-Brabant
Contacteer:

Re: 20/04/08 - vaBéNé-rit

Bericht door Tazke »

@John: nog eens bedankt dat je eens snel naar mijnen kop hebt gekeken na mijnen val.
In het ziekenhuis waren ze wel verwonderd dat ik er zo goed ben vanafgekomen

En aan iedereen die heeft geholpen en voor de moedige woordjes bedankt !!!

Zal hier nog eens een paar foto's posten van mijnen motor in de garage.
Maar als ik dus nu in de garage kom is het allemaal zeelucht rond mijn motor.


En ik heb ook genoten van de rit !!! Al was hij maar van korte duur voor mij.
To boldly go where no tasmanian has gone before ...Afbeelding
UpJohn
Berichten: 966
Lid geworden op: 30 jun 2007, 23:43
Locatie: Ninove

Re: 20/04/08 - vaBéNé-rit

Bericht door UpJohn »

Ik had enkel wat kompassie met dat koppel uit Aalst dat uitgehongert zat te kniezen en braafjes zat te wachten op hun eten.
Ja ze zagen er echt uitgehongerd uit. :wink:
Ik heb hun 2x 5 € willen terugbetalen voor het lange wachten, maar ze hebben dit geweigerd. (voorstel kwam van Saskia zelf) Ligt in de schuif voor één van volgende.
De tafel van dit uitgehongerd koppelke hebben allen gratis consumptie "gratuit" gekregen van de zaak. Dus Saskia was wel begrijpend, en terrecht.

Je weet .. je kan/moet uit alles een les trekken hé.
Moest het ooit nog eens passen :

VOOR ALLEN ZELFDE MENU !

"Keep it simple "
UpJohn
Berichten: 966
Lid geworden op: 30 jun 2007, 23:43
Locatie: Ninove

Re: 20/04/08 - vaBéNé-rit

Bericht door UpJohn »

En ik heb ook genoten van de rit !!! Al was hij maar van korte duur voor mij.
ps ) Werner zal je 30 € terug bezorgen vd lunch !

Nieuwe moto, iets te weinig rijervaring + persé groepje willen volgen (geen gps)) zou kunnen aan basis liggen van dit voorval.
Is zeker geen verwijt, maar moet voldoende zijn om volgende tip mee te nemen.
Probeer ALTIJD te rijden op eigen tempo ! Wanneer je deze overschrijd wordt het pas link.
Om het vertrouwen terug te winnen rustig aan en de controle over de machine heb je zo weer beet.
Sterkte !
Tazke
Berichten: 881
Lid geworden op: 29 nov 2007, 10:56
Woonplaats: Diegem City
Locatie: Vlaams-Brabant
Contacteer:

Re: 20/04/08 - vaBéNé-rit

Bericht door Tazke »

Weet het al dat scampi ging terugstorten :wink:

Ja die bocht was een ferme mistelling.
Het tempo lag voor mij goed maar blijkbaar in de bocht ging het mis ...
Kieseltjes of iets anders op de baan.
En waarschijnlijk ook misschien ergens een verkeerde reactie als ik in de graskant aan het gaan was.
Wegens ja nog niet zo lang aan het rijden.
Ik had toen wel al een pak of 2000 km gereden maar ja was eerst keer in groep.

Nu hopen dat mijn machine te herstellen is en dan op het gemak terug opbouwen.
To boldly go where no tasmanian has gone before ...Afbeelding
tweecilinderke
Berichten: 2545
Lid geworden op: 11 mar 2007, 10:59
Locatie: gentbrugge

Re: 20/04/08 - vaBéNé-rit

Bericht door tweecilinderke »

Tazke ,een zeer goede raad om volledig veilig te kunnen beemeren volg een curcus motorbeheersing bij 1 van de zovele instanties die dit aanbieden.
Dit is goed bedoeld he, begrijp me niet verkeerd! :wink: Ook ik heb van zo'n opleiding genoten een jaartje terug, en ben daar zeer tevreden van geweest .Je leert je motor op en top kennen en is een perfecte aanvulling na de rijschool vooral de kijktechniek die word aangeleerd is :thumright:

Veel sterkte bij het herstel!

Ps ; er zijn twee soorten motorrijder(sters) diegene die al gevallen zijn en diegene die nog moeten vallen.
Jij bent er in elk geval al vanaf :wink:
R1150-GS-'00++R80-ST-'86++R100GS-PD'91++r65LS-'82++ Hercules 125 '76++vespa gs160++Panda r1100rt++

sommige ingenieurs weten alles maar kunnen meestal niets :)
http://www.grasco.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picasaweb.google.com/tweecilinderke" onclick="window.open(this.href);return false;

clublid
Tazke
Berichten: 881
Lid geworden op: 29 nov 2007, 10:56
Woonplaats: Diegem City
Locatie: Vlaams-Brabant
Contacteer:

Re: 20/04/08 - vaBéNé-rit

Bericht door Tazke »

tweecilinderke schreef:Dit is goed bedoeld he, begrijp me niet verkeerd! :wink: Ook ik heb van zo'n opleiding genoten een jaartje terug, en ben daar zeer tevreden van geweest .
Veel sterkte bij het herstel!
Ik neem dat zeker niet verkeerd op, wees gerust !!!
Ik had al 14 uur rijles achter de rug en er stonden er dus nog 6 gepland ergens in mei.
Dus ja ik zal die nu maar gebruiken om terug de gewente op nen motor te zitten denk ik.
En bochten en bochten en bochten ...
To boldly go where no tasmanian has gone before ...Afbeelding
WimLT
Berichten: 6760
Lid geworden op: 14 jun 2006, 18:29
Locatie: Sint Job in't Goor
Contacteer:

Re: 20/04/08 - vaBéNé-rit

Bericht door WimLT »

Sn@pPy*GS schreef:Ik was al blij dat het voor de meesten wel OK was, en met die gedachte kunnen we verder.
ABSOLUUT géén verwijt naar jullie toe (John, Werner en Jeroen) en ook blij dat ik nu het verhaal van Saskia ken. Helpt om alles in perspectief te plaatsen en te begrijpen. Alle begin is moeilijk.

Het verhaal van de mosselen is nog iets uitgebreider: 't schijnt dat ze daar om hun mosselen te laten "speken" (zuiveren) ze in water met bloem leggen i.p.v. in water met zout zoals wij gewent zijn. Dit heeft tot doel om de mossels nog dikker en nog witter te maken, maar als je teveel bloem in dat water doet, proef je ze ook achteraf op je bord. NOOIT DOEN dus, want je kent het resultaat nu, hé :roll:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
KLT-SE
Berichten: 587
Lid geworden op: 06 feb 2007, 23:08
Locatie: Zeeland (NL) Ja 'n ollander

Re: 20/04/08 - vaBéNé-rit

Bericht door KLT-SE »

@Snappy en andere organisatoren:
Mij is nu e.e.a. duidelijker geworden over het lange wachten bij het eten.
Toen ik aankwam, 12.45 u. werden onze namen keurig afgevinkt op hun lijst (dezelfde als die wij kregen bij vertrek) en voorzien van ons tafelnummer.
Na 15 min. hadden we het voorgerecht, ondertussen kwamen er veel mensen binnen en werd de bediening chaotisch. Na 1 uur kreeg ik m'n Entrecôte.
M'n zoon kreeg na vragen pas om ± 14.30 uur samen met Jeroen zijn mosselen. Op zich was de smaak van die mosselen niet zo slecht, maar het vlees was droog en korrelig. Voor de rest vond ik het eten qua smaak en verzorging PRIMA.
Nu begrijp ik uit je laatste bericht dat er mensen uit de groep zonder reservering toch op het "gereserveerde" terras zijn gaan zitten, zonder dit te melden aan de organisatie. Dit feit én het op het laatste moment veranderen van reserveringen én de drukte op de andere terrassen zijn zeker de basis van de vertragingen. Jammer, misschien zul je een volgende keer toch bonnen aan de mensen die gereserveerd hebben moeten uitdelen, zodat deze direct kenbaar kunnen maken dat men heeft gereserveerd.
Toen ik thuiskwam was een kennis op bezoek, die jarenlange ervaring heeft bij restaurants en terrassen. Ik heb haar verteld hoe de BMW MC VL de zaak had voorbereid, waar op zij antwoorde: Nou dat is perfect voorbereid, deed een ieder dit maar op die manier!
Maar wij hebben toch een prima ochtend / middag gehad, en door het lekkere zonnetje was het niet zo heel vervelend om te wachten, stel je eens voor dat het had geregend!
2007 - 2012 K1100 LT/se #0012 5-'94 >123.123 km | 2012 - heden R1200 GS | lid BMW MC VL
Afbeelding
GSPeP
Berichten: 716
Lid geworden op: 29 sep 2004, 20:31
Woonplaats: Steendorp
Locatie: Oost-Vlaanderen
Contacteer:

Re: 20/04/08 - vaBéNé-rit

Bericht door GSPeP »

Voila, een paar foto's kan je hier vinden: http://gspep.smugmug.com/gallery/4767017_sfdK7

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
ronnyb
Berichten: 525
Lid geworden op: 08 nov 2005, 22:12
Woonplaats: antwerpen
Locatie: antwerpen

Re: 20/04/08 - vaBéNé-rit

Bericht door ronnyb »

Reactie van mij die voor de eerste maal met jullie groep meerij.
Prachtig uitgestippelde rit ook geen problemen met de GPS route op TOMTOM.
Lunch,was voor mij ok qwa bediening heb zelf mijn entrecote goed doorbakken gevraagd en dan ook vrij snel gekregen.

Dus, dikke proficiat voor de organisators :wink: !
Ronnyb
wa japs..r1100r...r1200gs.... Triumph 1200 Expl. 800xrx, R1250gsa
Stef RT
Berichten: 331
Lid geworden op: 06 jan 2005, 17:07
Locatie: 9000

Re: 20/04/08 - vaBéNé-rit

Bericht door Stef RT »

Hallo,

prachtige rit en omgeving.
Piccobello organisatie, wij hebben ons eten redelijk vlot en samen gekregen.

Wij reden zo ergens halverwege in de groep waar de ongelukkige motorrijdster toe behoorde (wij waren toevallig in die groep gesukkeld)
Het was mij wel opgevallen dat we op zekere moment een deel achtervolgers kwijt waren. (het tempo lag op dat moment wel redelijk hoog vond ik)
Niet echt bij stil gestaan dat er iets mis was achter ons, kon een stop voor een foto geweest zijn ook hé.

Ik zou zeggen, rap weer beemeren, is de beste manier om er over te komen. (na mijn accident, motor opgeraapt en zelf naar de spoed gereden en daarna naar huis)(reed nog, met kromme vork en paraplu voorwiel)


Bedankt voor de mooie rit,
Groeten,
Stef 8-)
BMW MC Vlaanderen lid / R1150RT silver / John's xenonbeemer
colingoes
Berichten: 214
Lid geworden op: 13 feb 2005, 19:51
Woonplaats: Manneksenvere
Locatie: West Vlaanderen

Re: 20/04/08 - vaBéNé-rit

Bericht door colingoes »

hallo

mooie rit tot einde toe boeiend om te rijden
wat eten betreft , begon goed ,heel veel moselen, heel veel later frietjes
maar zo als reeds zegt , alle begin is moeiliijk en afbreken gaat sneller dan opbouwen( was het wachten waard)

task gelukkig heelhuids ervan af gekomen
hoorde vandaag nog dat er gisteren meerdere ongevallen gebeurd zijn bij andere ritten, waarbij de moto s zwaar beschadigt waren beterschap en tot een volgende keer

groetjes
colin
Tazke
Berichten: 881
Lid geworden op: 29 nov 2007, 10:56
Woonplaats: Diegem City
Locatie: Vlaams-Brabant
Contacteer:

Re: 20/04/08 - vaBéNé-rit

Bericht door Tazke »

Mijn ventje heeft daarnet geprobeerd de motor aan de praat te krijgen.
Lichtjes gingen aan op het dash-bord maar voor de rest geen geluid niks =((((

Nu is het afwachten op de devis van de garage ... dus hopelijk valt het mee maar heb er geen goed oog in.
To boldly go where no tasmanian has gone before ...Afbeelding
*ChArRaKe*
Berichten: 180
Lid geworden op: 24 apr 2007, 15:12
Locatie: Aalst

Re: 20/04/08 - vaBéNé-rit

Bericht door *ChArRaKe* »

Eventjes een laatste woordje over het eten ...
Mensen van de organisatie ... Wij hebben idd tot 15u30 op ons eten moeten wachten, maar nogmaals, NO HARD FEELINGS :wink: ! Ik hoefde echt geen geld terug, niet uit koppigheid maar uit priciepe, het eten kostte voor iedereen evenveel, dus het wil niet zeggen omdat ik laat mijn eten gekregen heb dat het minder duur moet zijn he :grin:
Nogmaals het beetje ergernis sloeg vlug om in hilariteit... we hebben ons echt rot geamuseerd , goe gelachen , slimmer geworden over bvb " blond zijn, de belgische vlag, hoe ge gratis pinten pakt ne gansen nacht , vanwaar het woord "bagger sli(b)p komt, enz enz... :razz:
Dus perfecte dag gehad ... en de volgende keer gaan we zeker terug mee, het voorval in het restaurant heeft zeker onze dag niet omzeep geholpen, van niemand dacht ik, trouwens eenmaal bediend was het eten dan ook lekker !

Voila , kheb gezegd. :grin: en nog ne keer iet, wij in aalst zen wel teen en tander gewoon zenne... " bepaalde" periodes in het jaar vergeten we zelfs te eten ! :drunken: :drunken:
BMW R1100S
Zumo 550
Intercom Starcom Digital
Xenon
Clublid
John
Berichten: 4594
Lid geworden op: 28 sep 2004, 12:59
Woonplaats: Essen
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Re: 20/04/08 - vaBéNé-rit

Bericht door John »

Beter was het om van die motor af te blijven en NIET proberen te starten. Zelf contact aan is een beetje dom. Door al dat water mag je zeker zijn dat er zich kortsluitingen gaan voordoen. Beter alles eerst demonteren, droog maken en dan pas contact aan om te kijken wat er desgevallend kapot kan zijn.
*ChArRaKe*
Berichten: 180
Lid geworden op: 24 apr 2007, 15:12
Locatie: Aalst

Re: 20/04/08 - vaBéNé-rit

Bericht door *ChArRaKe* »

Taske,

Volgens mij heeft " ventje " wel wa rap geprobeerd... eer al het vocht verdwenen is kunt ga wel wa langer wachten dan 1 dag hoor ! Beter afblijven met al die electronica en zout water gaat ge nog meer brokken maken vrees ik .
Nu niet uit leedvermaak maar ik had echt graag eens gezien hoe je moto er uitziet op dit moment.
In ieder geval hoop ik voor je dat je vlug terug om de baan bent, en dat de kosten meevallen !
BMW R1100S
Zumo 550
Intercom Starcom Digital
Xenon
Clublid
*ChArRaKe*
Berichten: 180
Lid geworden op: 24 apr 2007, 15:12
Locatie: Aalst

Re: 20/04/08 - vaBéNé-rit

Bericht door *ChArRaKe* »

euh, Taske ... nu da uw ventje uwe moto proberen starten heeft kundet op hem steken datem kapot is !!!!!!! :grin:
BMW R1100S
Zumo 550
Intercom Starcom Digital
Xenon
Clublid
GSPeP
Berichten: 716
Lid geworden op: 29 sep 2004, 20:31
Woonplaats: Steendorp
Locatie: Oost-Vlaanderen
Contacteer:

Re: 20/04/08 - vaBéNé-rit

Bericht door GSPeP »

Er zijn dit weekend inderdaad wel wat ongevallen gebeurd:

Ik zag net in het nieuws op RTL-TVI een stuk over hoe een gek na een wheelie op zijn bakkes is gegaan en een grootmoeder met kleinkind van het voetpad gemaaid heeft. De grootmoeder is al terug in redelijke staat, maar over het kleintje durft het ziekenhuis nog geen uitspraak doen.

Was een 25-jarige motorijder op een blauwe motor (Suzuki Bandit, als ik het goed geizen heb)
Plaats reactie