Prijs en Service bij Ronnie in Oostham !!!!!

Welk setje banden laten je toe om er eens stevig tegen aan te vliegen?
Of geven je het langst plezier in de bochten? Wissel je ervaringen met banden op dit forum uit.

Moderator: GVN

Wiedewa
Berichten: 1167
Lid geworden op: 20 apr 2008, 21:14
Locatie: Budel-Dorplein

Re: Prijs en Service bij Ronnie in Oostham !!!!!

Bericht door Wiedewa »

Vandaag geweest, en inderdaat 'n erg toffe gast. :grin:
Volgende week zaterdag na de nachtdienst komen er Michelin op zowel voor als achter :grin:
Afspraak is gemaakt.

Hopen jullie ook op 'n beetje warmer en droger ??
MG Breva 850
boxer68
Berichten: 62
Lid geworden op: 06 okt 2006, 21:40
Locatie: kermt-Hasselt

Re: Prijs en Service bij Ronnie in Oostham !!!!!

Bericht door boxer68 »

Vandaag nog eens naar de Ronnie gebeld voor een nieuwe voorband. Ik rij met een R1150GSA.
Band is nog niet versleten. Heeft vooraan nog 3 mm. Rij met Micheling Annakee's.
Vertrek echter volgende week donderdag voor 4 daagse trip naar Duitsland. Al bij al 2000 km.
Twijfelde of ik met mijn huidige voorband die trip zou aanvangen. Weersvooruitzichten in zuiden van Duitsland zijn zeer goed.
Annakee's durven bij warme temperaturen nogal eens sneller verslijten.....
Ronny maakte me een prijske. [b]100 euro [/b]voor de nieuwe Annakee 2. Alles inbegrepen.
De huidige voorband kan ik een andere keer nog eens opnieuw opleggen.
Ik mag volgende week di of woe na 17:00 h langskomen.
Van service gesproken! Lang leve Ronny en zoon!
Wiedewa
Berichten: 1167
Lid geworden op: 20 apr 2008, 21:14
Locatie: Budel-Dorplein

Re: Prijs en Service bij Ronnie in Oostham !!!!!

Bericht door Wiedewa »

Yep, was er door de wegonderbrekingen half uur te laat :twisted:
Dus ik de N95 weer afgesteld om terug naar huis te gaan, de poort was op slot :shock:

Komt die zoon de poort openmaken, en ik doe m'n verhaal, dus over die afspraak.
Geen probleem, zet hem maar binnen, en dan ga ik die banden wel ff halen.

Wel erg tof om dat om die tijd nog te doen, ging vrij soepel en snel.
Heeft alle boutjes voorzien van kopervet, omdat die nog eens losmoesten, alluminium op ijzer, mocht daar wat veel water aankomen gaan die vastzitten en dus volgende keer afbreken of de schroefdraad kapot, dus erg fijne behandeling.

De prijs die we afgesproken hadden nagekomen, dus dik in orde gemaakt.
Heb er nu de Michelin Pilot 2 opliggen, goed voor erg veel rijplezier.

Vandaag kwam ik tot de conclusie dat ik 'n hele andere moter heb.
En had 'n leuk toerritje naar Monschau binnendoor, staan al 500km op. :grin: :grin:

mvg
MG Breva 850
boxer68
Berichten: 62
Lid geworden op: 06 okt 2006, 21:40
Locatie: kermt-Hasselt

Re: Prijs en Service bij Ronnie in Oostham !!!!!

Bericht door boxer68 »

Ben vanavond terug thuis gekomen van een 4-daagse rit naar Trochtelfingen in de Schwäbische Alpen (Duitsland).
Prachtig weer gehad. Warm tot zeer warm. Helaas voor mijn achterband. Mijn Anakee achteraan lag er nog geen 1000 km op.
Daar komen er nu 2000 km bij van de trip. Op de parking langs de autostrade in Luxemberg merkte mijn reisgezel op dat mijn achterband aardig aan het verslijten was. De band is ondertussen half versleten na 3000 km! Ik weet wel dat de Michelin Anakee bij warm weer snel slijt maar toch...
Terug naar Ronny zeker? Dat sowieso maar of het nog een Anakee gaat worden? Maar ze plakken toch zo goed hé.
De Ronny zal wel een goe prijske maken :drunken:.
Koppel!!
Berichten: 3773
Lid geworden op: 15 apr 2005, 15:10
Locatie: Oost Vlaanderen

Re: Prijs en Service bij Ronnie in Oostham !!!!!

Bericht door Koppel!! »

YOO

Amai, da's wel heel snel, anderzijds, heb 't ook voorgehad, nieuwe band, van thuis tot net onder de Vercors, en de krullekes hingen er opzij al aan, slijtage was al duidelijk merkbaar.

Maar zoals ge zegt, 't is wel een redelijk goe kleverke hé :razz:

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
boxer68
Berichten: 62
Lid geworden op: 06 okt 2006, 21:40
Locatie: kermt-Hasselt

Re: Prijs en Service bij Ronnie in Oostham !!!!!

Bericht door boxer68 »

Vandaag een bandentest gelezen in Motorrijder Plus. Micheling Anakee, Metzler EXP, Bridgestone en Conti werden er vergeleken.
Conti Trail Attack kwam er als winnaar uit. Ik ga hem eens proberen als mijn Michelin Anakee vanachter versleten is. Dat zal helaas niet lang meer duren :-( . Wordt vervolgd :wink: .
Plaats reactie