Diagnosetoestel voor BMW motoren HEXCODE GS 911

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW R-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
zed

Diagnosetoestel voor BMW motoren HEXCODE GS 911

Bericht door zed »

Hallo! Deze maand in Motoren en Toerisme ( aprileditie) nog iets interessants gelezen, voor wie het interesseert natuurlijk.
Om thuissleutelende BMW-rijders van dienst te zijn verdeelt een zekere JOS PALMAERS uit Meer ( op de grens tss België en Nederland) de HEXCODE GS 911diagnose-toestellen voor een hele resem types BMW, waaronder de R1150 RT, R en RS, R1100 S etc..Het gaat om twee versies, één van 229 EURO met USB-aansluiting en één van 275 Euro ( Bluetooth), software inbegrepen. Het komt er samengevat op neer dat je de GS-911 aansluit op de tienpolige stekker van je motor, de USB -kabel in jouw laptop steekt, en de software je volledig door een diagnoseprogramma leidt. Gedaan met blind zoeken of de hele winkel opengooien... De versie met Bluetooth zou interessant zijn voor onderweg, of op reis. Als je over een gsm met Bluetooth beschikt, kan je na het aansluiten van de GS911 de diagnoseprogramma's op jouw GSM doorlopen. Best handig in the middle of nowhere.. Voor de avonturiers dus. :idea:

Enfin, niet dat ik er onmiddellijk zelf één ga kopen, want heb van mechanica geen jota verstand, maar misschien interessant voor de kenners en de doe-het-zelvers.. Een uitgestelde Valentijn, of een vroegtijdige vaderdag..of gewoon omdat ge goe zijt en dat dat ook eens beloond mag worden. :clown: Hasta
" beem me up, scotty !!"
JH.
Contacteer:

Re: Diagnosetoestel voor BMW motoren HEXCODE GS 911

Bericht door JH. »

Afbeelding
B4B a place 2B bestaat 1 jaar!!!
(r1150rt) - (K1200Lt) - (r100/7) - K100 - Goldwing1800
Afbeelding
zed

Bericht door zed »

JH, da's inderdaad dat toestelleke uit Motoren en Toerisme. Bedankt voor de foto :wink: . Zed
" beem me up, scotty !!"
JH.
Contacteer:

Bericht door JH. »

... maar euch...

Inderdaad zoals je (starter van het topic) bevestigt....:

Zonder degelijke kennis van motortechniek is het Latijn.
Nutteloos voor de leek. Enkel nuttig voor de frequente sleutelaar MET kennis van zaken.
B4B a place 2B bestaat 1 jaar!!!
(r1150rt) - (K1200Lt) - (r100/7) - K100 - Goldwing1800
Afbeelding
zed

Bericht door zed »

JH. schreef:... maar euch...

Inderdaad zoals je (starter van het topic) bevestigt....:

Zonder degelijke kennis van motortechniek is het Latijn.
Nutteloos voor de leek. Enkel nuttig voor de frequente sleutelaar MET kennis van zaken.
Ja, daarom dat het ook niets voor mij is, maar als ik soms de topics en de reply's lees, zitten er toch wel gasten MET kennis van zaken tussen..vandaar hé 8-)
" beem me up, scotty !!"
Plaats reactie