Sorteren op DATUM ?

Heb je suggesties over de website, de forums of iets anders? Laat het ons weten !

Moderator: mdc

Plaats reactie
TonTon

Sorteren op DATUM ?

Bericht door TonTon »

@admins : hoe komt het dat de topics niet worden weergegeven in volgorde van datum ? is daar een speciale reden voor ? kan ik daar iets aan doen ?
zoals je kan zien op bijgevoegde screenshot moet ik om de nieuwste posts naar het midden van m'n scherm gaan , daar staan de nwe posts van 21 April....dit is eigenlijk niet logisch : de nwste posts zouden toch bovenaan moeten staan ?
of is dit enkel bij mij zo en ligt het aan m'n browser (Firefox ) ? en kan ik daar wat aan doen ?

http://users.telenet.be/Suzukiman/MyPicture1.gif
JH.
Berichten: 3875
Lid geworden op: 24 feb 2006, 22:20
Locatie: rOeSeLaRe
Contacteer:

Re: sorteren op datum ?

Bericht door JH. »

er is een verschil tussen de datum dat de topic gemaakt is... de datum van de starter dus, en de datums van de antwoorden... de postings door de andere leden.

In de linkerkolom kan je de topictitel, auteur en startdatum zien...

In de rechterkolom de datum van de reacties... en hierop wordt gesorteerd... De recentste reacties bovenaan dus, en zo naar beneden... tot op de seconde.

Er wordt dus niet gesorteerd op topicstartdatum, maar op antwoorddatum/tijdstip.


Snappie?
B4B a place 2B bestaat 1 jaar!!!
(r1150rt) - (K1200Lt) - (r100/7) - K100 - Goldwing1800
Afbeelding
Gebruikersavatar
mdc
Webmaster
Webmaster
Berichten: 924
Lid geworden op: 28 sep 2004, 10:27
Woonplaats: Brugge
Locatie: West-Vlaanderen

Re: Sorteren op DATUM ?

Bericht door mdc »

bovenste berichten zijn stickys, die blijven altijd bovenaan. De gewone berichten beginnen pas er onder.
Marc

R1250RT 2020
TonTon

Re: Sorteren op DATUM ?

Bericht door TonTon »

mdc schreef:bovenste berichten zijn stickys, die blijven altijd bovenaan. De gewone berichten beginnen pas er onder.
oké , bedankt , is duidelijker nu , nu ook pas opgemerkt :oops: dat ik links boven de ongelezen posts kan opvragen en dat lost mijn "probleem" al direct op....
Plaats reactie