Liefst niet te ver over de belgische grens.
't mag ook via web-winkel zijn want ik weet toch welke maat ik moet hebben

En nu hopen dat ik meer als 5 maand met mijnen helm kan doen

Moderator: GVN
Louis AachenKoppel!! schreef:met daarentussen denk ik Louis en nog iets, maar da ben'k alweer vergeten![]()
Grtz, Philip!
Is dat al lang?Koppel!! schreef: en vergeet niet, als ge met den auto Aachen stad binnenrijdt, dan hebt ge zo'n stickerke nodig inzake CO2-uitstoot![]()
Grtz, Philip!
Dit is ergens eind vorig jaar ingevoerd als ik me niet vergis.sprint schreef:Is dat al lang?Koppel!! schreef: en vergeet niet, als ge met den auto Aachen stad binnenrijdt, dan hebt ge zo'n stickerke nodig inzake CO2-uitstoot![]()
Grtz, Philip!
Ben er vorig jaar nog geweest, Ik wist van niets
Ik ken inderdaad de kleur en de maat.(s)Campi Di Pampi schreef:Chris10, als je jou maat én kleur kent, bestel dat gewoon on-line, voor een goei 330 pleuro heb je de C2 die je wil
Dat is inderdaad nog een gedacht zie.sprint schreef:Zou je niet beter zo'n voetbadje op uw hoofd zetten Chris10, je kan daar zelfs inkruipen en als bootje gebruiken![]()
Sven ik maak mij geen illusies meer.Sven 12RT schreef:Ni schoon hé gasten
Awel ik ben op die sites al gaan neuzen(s)Campi Di Pampi schreef:Mijn geld is voorlopig op, alhoewel ik wel eens lonk naar de N103...
Kijk gewoon naar de feedback...zegt genoeg...
Welke kleur en maat mot je hebbe ?
Merci he ...(s)Campi Di Pampi schreef: C2 maatje M zilver €318 + €17 verzendkosten naar Diegem.
Gelukkig zijn tiens...Tazke schreef:Merci he ...
Ik denk dat ik hem ga bestellen zie![]()
Wat zou ik doen zonder jou
Ja dat is juist, moest ik au niet kennen zou ik veel gelukkiger zijn(s)Campi Di Pampi schreef:Gelukkig zijn tiens...
??? waar haalt U die info ? Bij mijn weten geld dat (nog) NIET in Aachen ? Köln wel bijvoorbeeld , en verder bijna elke stad in het Ruhrgebiet.(Ik zou een proces-verbaal willen vermijden de volgende keer ik in Aken kom ,mocht het veranderd zijn?)en vergeet niet, als ge met den auto Aachen stad binnenrijdt, dan hebt ge zo'n stickerke nodig inzake CO2-uitstoot
??? waar haalt U die info ? Bij mijn weten geld dat (nog) NIET in Aachen ? Köln wel bijvoorbeeld , en verder bijna elke stad in het Ruhrgebiet.(Ik zou een proces-verbaal willen vermijden de volgende keer ik in Aken kom ,mocht het veranderd zijn?)en vergeet niet, als ge met den auto Aachen stad binnenrijdt, dan hebt ge zo'n stickerke nodig inzake CO2-uitstoot