Op zondag 8 juni 2008 organiseer ik voor de eerste keer een toerrit van ongeveer 250Km: de Pier Kloeffe rit.
Ik kon hierbij beroep doen op een heleboel fijne mensen. De rit zal zowel op roadboek als via GPS (Ledenzone) te verkrijgen zal zijn.
Als BMW-motorrijder had ik U dan ook graag persoonlijk uitgenodigd. Het wordt zéker de moeite !!
Deze eerste Pier Kloeffe rit - met vertrek en aankomst in De Panne - is een mix van hoofdzakelijk landelijke wegen geschikt voor elke type motorrijder. Deze rit staat garant voor heel wat rijplezier met vertrek op een unieke lokatie: Meer info vindt U tevens in het Clubjournaal van MEI-JUNI 2008.
Van alhier gaat deze rit door een deel van de Westhoek, verder overgaand in de Moeren en de Polders - alwaar wij onder de zeespiegel rijden - overgaand naar Frans Vlaanderen, langsheen kanalen, via kronkelende wegen tussen België en Frankrijk. Deze rit is een mengeling van veel natuurschoon, schitterende landschappen en betoverende vergezichten, tussen bossen en de Zee. Een absolute aanrader voor al diegenen die de <<speeltuin voor motorrijders>> in het noorden van Frankrijk kent of helemaal nog niet kent!
Na de rit wordt er een exclusief luxe-arrangement „kreeft met champagne“ (voor 2 personen) verloot en dit met een waarde van 170 Euro! Voor diegenen die van wat verder komen en deze rit wensen te combineren met een weekendje aan Zee, kan U steeds contact opnemen met de Dienst Toerisme van De Panne met vermelding dat U deelneemt aan de BMW-Pier Kloeffe rit van 8 juni.
Tot dan !
Vriendelijke groeten,

Dennis De Clerck