Flow

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen.

Moderator: GVN

Plaats reactie
oberon
Berichten: 74
Lid geworden op: 16 mar 2008, 18:38

Flow

Bericht door oberon »

Flow is iets raars. Hoe langer ik rijd, hoe meer ik er van overtuigd geraakt dat de meest "gelukkige" momenten op de moto die zijn waarop de "moto" niet meer bestaat. Waarop ik die niet meer voel of waarneem, maar ik door de bochtjes zweef, eigenlijk "zonder" moto. Ook manoeuvres bij lage snelheid lukken best als je helemaal geen aandacht meer schenkt aan de moto. Maar het zou ook een heel gevaarlijke toestand zijn omdat je niet helemaal meer bij de realiteit bent.Kan iemand daar inkomen of ben ik gek aan 't worden?
bijnaextuc
Berichten: 62
Lid geworden op: 28 feb 2007, 12:09
Locatie: Hasselt

Re: Flow

Bericht door bijnaextuc »

Ik heb het syndroom op mijn werk. :lol:
WimLT
Berichten: 6760
Lid geworden op: 14 jun 2006, 18:29
Locatie: Sint Job in't Goor
Contacteer:

Re: Flow

Bericht door WimLT »

Dan zijde gij NOG gekker dan Oberon :shock: PROFICIAT Afbeelding Afbeelding
Wikipedia schreef:Flow is the mental state of operation in which the person is fully immersed in what he or she is by a feeling of energized focus, full involvement, and success in the process of the activity.
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
John
Berichten: 4594
Lid geworden op: 28 sep 2004, 12:59
Woonplaats: Essen
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Re: Flow

Bericht door John »

:mrgreen: :mrgreen: Ik heb dat soms ook, maar dan in bed met het een of ander mokkel :mrgreen: :mrgreen:
Kurt Steyaert
Berichten: 294
Lid geworden op: 14 jul 2006, 09:03
Locatie: Bassevelde (B)

Re: Flow

Bericht door Kurt Steyaert »

LSD ?
Iron Gonzo
Berichten: 9612
Lid geworden op: 28 sep 2004, 21:36

Re: Flow

Bericht door Iron Gonzo »

I am go with the FLOW......
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
WimLT
Berichten: 6760
Lid geworden op: 14 jun 2006, 18:29
Locatie: Sint Job in't Goor
Contacteer:

Re: Flow

Bericht door WimLT »

John schreef::mrgreen: :mrgreen: Ik heb dat soms ook, maar dan in bed met het een of ander mokkel :mrgreen: :mrgreen:
STOEFER :roll: :pig: :wink:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
Plaats reactie