Rij Indruk van de DUO

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW F-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
BMWF800R

Rij Indruk van de DUO

Bericht door BMWF800R »

Sinds een jaar rij ik nu met met plezier met mijn F800S. Meestal alleen en enkel voor het plezier waardoor ik niet zoveel km'ters/jaar afleg.

Nu is mijn vrouw al enkele keren meegereden en ... Tja ze zit niet goed. Ik zit te ver naar voor en daardoor is er een grote ruimte tussen haar en mij. Als ik rem kan ze moeilijk aan de "tank" om op te leunen.

Vorige zondag nog een ritje geforceerd met de vrouw maar zij vind de zitpositie niet goed en komt er met rugpijn van "gekropen". De plezier faktor is hierdoor ver te zoeken.

Ik zou graag weten wat andere DUOS hier van vinden.

Misschien is de oplossing een ST stuur monteren. Ik zou ook een RT kunnen kopen maar dat is wel een heel dure oplossing.
Iceman
Berichten: 71
Lid geworden op: 12 mar 2008, 21:10
Locatie: Zwevegem

Re: Rij Indruk van de DUO

Bericht door Iceman »

ik rij met een st en ik moet zeggen dat dit dezelfste reacties zijn die ik krijg van mijn vriendin
wat voor haar beter is als ze de handvaten langs achter vast neemt maar dan moet je u rijstijl beetje aanpassen e :wink:
BMWF800R

Re: Rij Indruk van de DUO

Bericht door BMWF800R »

Ik had liever gehoord dat de zitpositie van de DUO met de ST geen probleem was. Blijkbaar zou een het vervangen van mijn S stuur door een ST stuur geen goede oplossing zijn.

Of ik vandaag een testrit met een RT ga maken is twijfelachtig door het miezerige weer.
WimLT
Berichten: 6760
Lid geworden op: 14 jun 2006, 18:29
Locatie: Sint Job in't Goor
Contacteer:

Re: Rij Indruk van de DUO

Bericht door WimLT »

Laat u op zo'n testrit met een RT vooral niet afschriken door de eerst (iets moeilijkere) km's. Een Rt is effe wennen, daarna is het een droom :wink:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
Plaats reactie