voetsteunen
Moderator: GVN
voetsteunen
Hallo ,
heeft er iemand een idee hoe je de voetsteunen van de pasagier zou kunnen verhogen voor een K75RT'90 ,ik weet dat er voor bepaalde modellen iets standaard bestaat maar niet voor de mijne denk ik .
heeft er iemand een idee hoe je de voetsteunen van de pasagier zou kunnen verhogen voor een K75RT'90 ,ik weet dat er voor bepaalde modellen iets standaard bestaat maar niet voor de mijne denk ik .
voetsteunen
Hallo,
voor mij zijn ze ook niet te laag maar wel voor de bijrijder ,1,53m groot en moet ganse tijd iets de benen rekken om aan de steunen te kunnen wat niet gemakkelijk zit voor lange ritten
voor mij zijn ze ook niet te laag maar wel voor de bijrijder ,1,53m groot en moet ganse tijd iets de benen rekken om aan de steunen te kunnen wat niet gemakkelijk zit voor lange ritten
-
Iron Gonzo
Re: voetsteunen
mijn vrouw is nog 1 cm kleiner en op mijn k100lt had zij daar oegenaamd geen probleem mee.Kojak schreef:Hallo,
vraagje: leunt uw vrouw tegen de topkoffer?
dit kan wel eens de oorzaak zijn van haar probleemtje dan.
Laatst gewijzigd door Iron Gonzo op 28 mar 2005, 20:51, 1 keer totaal gewijzigd.
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit