zonnekap garmin 2820

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Iwan

zonnekap garmin 2820

Bericht door Iwan »

Soms is het vervelend, wanneer de zon volle bak schijnt (wat nu zeker het geval niet is ! :cry: ), om het scherm van de garmin 2820 af te lezen.
Ergens heb ik ooit gezien of gelezen dat er een 'zonnekap' bestaat om op het gps-toestel 2820 te schuiven.

Tijdens onze 4-daagse in de Vogezen ll. had ik er enorm last van.

Mijn vraag: iemand op het forum die over een dergelijk scherm beschikt ? Ervaringen ? Waar kan ik dit scherm aankopen ?

Als ik op deze manier soms wat zon terug kan te voorschijn halen ? 8-)
Iwan de Verschrikkelijke
Afbeelding

bmw RT1150 Black Line 2004-bmw K1200 GT 2008- bmw 1600GTL
bougimain
Contacteer:

Re: zonnekap garmin 2820

Bericht door bougimain »

Hier te koop zonneklep garmin 2820

Bougimain :alien:
Afbeelding
Iwan

Bericht door Iwan »

Bougimain,

Snel zeg ! :-P

Bestaat dit ook niet in een 'vaste' uitvoering ? :?:
Iwan de Verschrikkelijke
Afbeelding

bmw RT1150 Black Line 2004-bmw K1200 GT 2008- bmw 1600GTL
UpJohn

Bericht door UpJohn »

Zet je gps bij fel zonlicht op nachtverlichting .... problem opgelost ! :razz:
bougimain
Contacteer:

Bericht door bougimain »

Ik denk het niet & ik had vroeger ook zo een op mijn streetpilot 3 was vast te maken met velkro en rij met een naked bike en dit is er nog nooit afgevallen zelfs aan 160 km/h maar wel zeer goed voor de zon want had hetzelfde problem als jij.

Bougimain
Iwan schreef:Bougimain,

Snel zeg ! :-P

Bestaat dit ook niet in een 'vaste' uitvoering ? :?:
Afbeelding
TonTon

Bericht door TonTon »

bestaat er zo iets voor de Zumo ? ofwel heb ik ergens een verkeerde instelling : als m'n Zumo in de wagen op de batterij werkt is m'n scherm soms moeilijk te lezen , werkt em op 12 V dan is precies het scherm helderder en heb ik absoluut geen problemen met lezen ?
bougimain
Contacteer:

Bericht door bougimain »

Ja Ja hier te koop zonnescherm Zumo

Bougimain
Arnold schreef:bestaat er zo iets voor de Zumo ? ofwel heb ik ergens een verkeerde instelling : als m'n Zumo in de wagen op de batterij werkt is m'n scherm soms moeilijk te lezen , werkt em op 12 V dan is precies het scherm helderder en heb ik absoluut geen problemen met lezen ?
Afbeelding
TonTon

Bericht door TonTon »

Arnold schreef:bestaat er zo iets voor de Zumo ? ofwel heb ik ergens een verkeerde instelling : als m'n Zumo in de wagen op de batterij werkt is m'n scherm soms moeilijk te lezen , werkt em op 12 V dan is precies het scherm helderder en heb ik absoluut geen problemen met lezen ?
:oops: : ik zit nog eens al m'n instellingen te controleren om zeker voor geen verassingen te staan tijdens ons verlof en bots op de instelling om de "helderheid" aan te passen , stond op slechts 30% , nu op 50% gezet en scherm is een stuk beter af te lezen.....ik moet dit "ergens in de verleden tijd" eens veranderd hebben :-?
Plaats reactie