Online Motorenecyclopedie
Moderator: GVN
Online Motorenecyclopedie
Kennen jullie deze al?
=> http://www.motorencyclopedie.nl/
door te klikken in de linkerkolom op 'motorenencyclopedie' heb je ze (bijna) allemaal!
=> http://www.motorencyclopedie.nl/
door te klikken in de linkerkolom op 'motorenencyclopedie' heb je ze (bijna) allemaal!
-
Iron Gonzo
Re: Online Motorenecyclopedie
mijn royal nord staat er toch niet tussen
tis dan ook wreed zeldzaam
tis dan ook wreed zeldzaam
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
rob_beemer
Er staan wel veel fouten in bij bepaalde typen, aangaande afbeelding zeker.rob_beemer schreef:In dezelfde reeks is deze ook zeker niet slecht:
http://www.motorcyclespecs.co.za/
Veel plezier
Mijnen oldtimer Triumph staat er hier en de andere link ook niet bij
We must talkdirkske schreef: Mijnen oldtimer Triumph staat er hier en de andere link ook niet bij
een blije T150 rijder
you don't stop playing because you get old.
you get old because you stop playing.
Fun on wheelz
BMX: WeThePeople 4Seasons
XC: Intense Uzzi SL
Downhill:Intense M3
Vrooom: Laverda Jota '79
Fun on wheelz
Mingh schreef:We must talkdirkske schreef: Mijnen oldtimer Triumph staat er hier en de andere link ook niet bij
een blije T150 rijder
Een beetje meer info , mijn Triumph is een Duitser, nisken englis
Maar hij bolt niet hoor, het is een Xtig jarenplan
-
sprint
S
nog een beetje (te)veel werk aan
Een beetje zoals mijn (Engelse) Triumph 5TA Speedtwin hier.dirkske schreef:
Een beetje meer info , mijn Triumph is een Duitser, nisken englis
Maar hij bolt niet hoor, het is een Xtig jarenplan
nog een beetje (te)veel werk aan
Marnix.

Ik heb mn Trident een half jaartje geleden gekocht, en ondanks stevige verwaarlozing de voorbije jaren doet hij het vrij goed. De laatste weken rookt ie wel wat (aan t rood licht is t net een 2 taktje)... als t goed is moet ik gewoon de kleppen eventjes terug fijn afstellen, als t slecht is zijn de kleppen en klepzittingen gewoon versleten. Als t nog veel slechter is moet ik de boringen opnieuw honen.
Er is nog wat werk aan de voorvork en de toerenteller, en deze winter zou ik preventief alle electrische schakelingen met relais, maar verder alles prima. Start van de 2e kick, en eenmaal hij warm staat is ie Sneller en (ik mag t hier misschien niet zeggen) hopen meer lol dan de GS 650. En de muziek die uit de rayguns komt...
Er is nog wat werk aan de voorvork en de toerenteller, en deze winter zou ik preventief alle electrische schakelingen met relais, maar verder alles prima. Start van de 2e kick, en eenmaal hij warm staat is ie Sneller en (ik mag t hier misschien niet zeggen) hopen meer lol dan de GS 650. En de muziek die uit de rayguns komt...
you don't stop playing because you get old.
Fun on wheelz
Fun on wheelz
Heb de webmaster voorgesteld om er ook een rubriek bij te voegen met Motorforums.
Die brave mens heeft dit ondertussen al in orde gebracht en heb hem ineens ook voorgesteld om het forum van BMW Motor Club Vlaanderen erin op te nemen.
Hier de LINK
Die brave mens heeft dit ondertussen al in orde gebracht en heb hem ineens ook voorgesteld om het forum van BMW Motor Club Vlaanderen erin op te nemen.
Hier de LINK