inbouwen communicatie in 1200GS

Hier kan je alle vragen, tips & tricks kwijt over Bike-to-bike, Bluetooth, Intercom systemen, GSM,... kortom alle communicatie perikelen

Moderator: GVN

Tommeke
Berichten: 253
Lid geworden op: 24 apr 2006, 22:09
Locatie: Kluisbergen

inbouwen communicatie in 1200GS

Bericht door Tommeke »

Na lang twijfelen heb ik nu toch besloten dat er binnen dit en een paar maand een motor-motor-communicatie op mijn GS komt. Een vriendin leert ook met de motor rijden en we zouden samen veel op pad gaan en daarom zien we beiden de investering wel zitten. Het enige wat moet kunnen is GPS (Quest) en muziek (iPod) aansluiten en van motor naar motor communiceren. Telefoon hoeft niet, veel bellen ze mij niet en ik heb geen zin om op de motor bereikbaar te zijn. Na wat zoeken kwam ik uit bij de MIP 200. Lijkt mij prijs-kwaliteit het beste. Er is ook nog de Baehr Capo III, maar voor de prijs van één set, heb ik twee sets bij de MIP 200.
Nu is mijn vraag of iemand van jullie reeds ervaring heeft met het inbouwen van de module en het plaatsen van de antenne bij een R 1200 GS ('08). Waar plaatsen jullie wat en waar moet ik eventueel op letten bij de inbouw? Ik heb al even de zoekfunctie gebruikt, maar dat heeft niet echt iets opgeleverd...
Beter het stuur vast met twee handen, dan op de grond met al je tanden*
Plaats reactie