Sorry !

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW R-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
rogero

Sorry !

Bericht door rogero »

het schijnt dat mijn bericht(en) in verband met de motortoertocht van 19 oktober meermaals op het forum ( nieuwe berichten ) verschenen is !
Mijn excuses hiervoor , daar ik nieuw ben op het forum ( en dus blijkbaar niet op de hoogte was ) dacht ik om zoveel mogelijk mensen te bereiken , ik op elk Forum het bewuste bericht moest plaatsen .
Het is uiteraard niet mijn bedoeling mensen hiermee te ergeren !
Sorry !

Rogero
tweecilinderke

Re: Sorry !

Bericht door tweecilinderke »

zet er eentje in onthaal en toerritten en doe de andere weg dan is het bij deze opgelost :wink:
R1150-GS-'00++R80-ST-'86++R100GS-PD'91++r65LS-'82++ Hercules 125 '76++vespa gs160++Panda r1100rt++

sommige ingenieurs weten alles maar kunnen meestal niets :)
http://www.grasco.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picasaweb.google.com/tweecilinderke" onclick="window.open(this.href);return false;

clublid
Iron Gonzo

Bericht door Iron Gonzo »

bij deze zal je het geen 2 keer doen :wink:
mischien eens een voorstelling van Uzelve doen als nieuw lid

alvast welkom op het forum
en wil je meer weten over het clubgebeuren klik dan op de link in mijn onderschrift :idea:
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
sprint

Bericht door sprint »

He Roberto,

Ik denk dat vele forumers hier "alle ongelezen post" doornemen en dan is het niet zo plezant iets meerdere keren te lezen.
Maar soit, zo er vind ik dat zelf niet.

Het volgende is zeker niet voor u alleen Roberto, maar wat mij soms wel stoort is dat er hier de laatste tijd veel evenementen worden op het forum gezet, op de zelfde data als één van onze club activiteiten.
bv 19 oktober:
#Engelandvaarders VI+
#Kürventoer im vülkaneifel

Deze ritten worden volledig gemaakt door clubleden voor clubleden.
Uit respect voor de inzet van deze leden, rij ik dan liever één van deze twee ritten.

Mischien kunnen nieuwe ( en ook de al wat minder nieuwe ) gebruikers eens de "Gebruiksdoctrine" en de "Algemene gedragscode en gebruiksrichtlijnen" doorlezen.
4. Mededelingen door derden, hetzij organisaties of verenigingen, zijn niet gemachtigd hun activiteiten te promoten op dit Forum. De organisaties worden gevraagd gebruik te maken van hun eigen geijkte kanalen. Een uitzondering op de regel: voor organisaties of evenementen van een goed doel wordt echter een beperkte ruimte voorzien na contactname met de moderators.
Marnix.

Afbeelding
Plaats reactie