PIAA Lampjes

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over olie, remmen en technische werking van bepaalde onderdelen of de motor.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Bikeron
Berichten: 40
Lid geworden op: 16 mar 2005, 19:15
Locatie: Niel

PIAA Lampjes

Bericht door Bikeron »

Hi,

Weet iemand waar ik die kleine PIAA xenon lampjes kan kopen hier in ons Belgenland aan een schappelijke prijs? Heb ze in een Gentse zaak gezien maar die hanteerd onooglijk hoge prijzen.
Bikeron

4 Wheels are 2 to many
R1100RS Metallic Black '94
J-P
Berichten: 1893
Lid geworden op: 30 sep 2004, 13:13
Woonplaats: Terneuzen
Locatie: Terneuzen
Contacteer:

Bericht door J-P »

Die prijzen heb ik betaald maar die lampen zijn nu eenmaal zo duur. Importeren en ook nog geld verdienen kost nu eenmaal geld maar die dingen geven beter licht dan gewone lampkes dus zijn ze het geld waard... Daarbij, je rijdt BMW, die dingen zijn ook stervensduur en rijden niet beter dan andere motoren en nu een beetje gaan klagen over een paar lampkes :wink:
J-P

http://www.moveonmotortrainingen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
"I don't want to spend the rest of my life explaining myself.
You either get it or you don't." - Frank Zappa
Bikeron
Berichten: 40
Lid geworden op: 16 mar 2005, 19:15
Locatie: Niel

Bericht door Bikeron »

Beste JP,

Waarom moeten die lampjes hier zo duur zijn? Ik ken de prijzen waarvoor je ze in de USA kan kopen en heb ze in een Duitse zaak voor de helft van de prijs reeds kunnen vinden. Waarom zou het duur moeten zijn omdat ik met een BMW rijd. Ik heb moeten werken om mijn tweedehands motor te kunnen kopen. Misschien rollen de eurokes bij jou zo binnen en vind je elke prijs aanvaardbaar. Ik zorg zelf voor mijn onderhoud om de boel betaalbaar te houden. Dus het lijkt mij mijn volste recht om ergens een lagere prijs op te zoeken, misschien een instinct.

Groeten, Ron
Bikeron

4 Wheels are 2 to many
R1100RS Metallic Black '94
brit

Bericht door brit »

en heb ze in een Duitse zaak voor de helft van de prijs reeds kunnen vinden
een ritje naar onze duitse buren ondernemen???
Waarom zou het duur moeten zijn omdat ik met een BMW rijd
tiens, omdat het een bmw is en zowat alles dat te maken heeft met dat schroefmerk duurder is dan gelijkaardige spullen...
Heb ze in een Gentse zaak gezien maar die hanteerd onooglijk hoge prijzen.
als die zaak toevallig moto2000 was, dan ben ik ervan overtuigd dat je ergens anders in vlaanderen die lampen goedkoper op de kop tikken...
Bikeron
Berichten: 40
Lid geworden op: 16 mar 2005, 19:15
Locatie: Niel

Bericht door Bikeron »

Rutger,

Zal de lampjes wel laten mailen van over de oostgrens. Heb daar in het verleden reeds goede ervaringen met opgedaan. Er bestaat uiteraard wel een behoorlijk prijsverschil tussen halogeen en Xenon.

Trouwens, die lampjes hebben niets met BMW gemeen, die zet je op tis eender welk voertuig. Dus qua prijs zullen het alleen de originele BMW onderdelen wiens prijskaartje hoger ligt. Mijn onderhouds producten zijn normaal geprijsd.

Heb intentioneel de naam van de zaak niet genoemd. Doch na een tweetal weekjes zoeken blijken er hier in Vlaanderen nog in weinig bedrijven ooit van die lampjes te hebben gehoord. Een merkwaardige vaststelling, als lopen ze hier wat stapjes achter op de rest van de wereld. Het is wel iets te cru verwoord, maar krijg toch die indruk.

Greetings
Bikeron

4 Wheels are 2 to many
R1100RS Metallic Black '94
-Wim-
Berichten: 775
Lid geworden op: 04 apr 2005, 19:03
Woonplaats: B-Zwijndrecht
Locatie: Zwijndrecht

Re: PIAA Lampjes

Bericht door -Wim- »

Bikeron schreef:Hi,

Weet iemand waar ik die kleine PIAA xenon lampjes kan kopen hier in ons Belgenland aan een schappelijke prijs? Heb ze in een Gentse zaak gezien maar die hanteerd onooglijk hoge prijzen.
Kijk eens hier http://www.motorxenon.com/index.php?cPa ... 0768995012

Ik heb daar al gekocht. Vandaag bestellen... overmorgen goederen in de bus.
Bikeron
Berichten: 40
Lid geworden op: 16 mar 2005, 19:15
Locatie: Niel

Bericht door Bikeron »

Thanks K1200LT, dat is weer een nieuwe site voor mij. Ga deze eens lekker uitspitten.
Bikeron

4 Wheels are 2 to many
R1100RS Metallic Black '94
Plaats reactie