Time to grow up !

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen.

Moderator: GVN

Plaats reactie
adjuvo

Time to grow up !

Bericht door adjuvo »

Beste mannen ( en vrouwen ),

ik moet vanuit zakelijk oogpunt asap aan de slag mbt certificaties e.d. en zal bijgevolg geen verdere inbreng meer kunnen leveren in de loop van de maand , alsook zal ik evenmin aanwezig kunnen zijn op de eerstvolgende onthaalavond bij Jeanine , doe haar alvast mijn welgemeende groeten en geef haar maar een dikke pakkerd , ze heeft het dik en dubbel verdiend !

Mag ik alsnog even bij deze een oproep tot wat maturiteit en verdraagzaamheid lanceren , zodat het forum weer een plek is waar het leuk is om te vertoeven als ik pakweg begin april opnieuw on-line ben ?

Merci Cheri !

Zij die me nog ergens voor wensen te contacteren ( lopende activiteiten) hebben hetzij mijn PB of mail-adres beschikbaar !

Respect people , Have fun & Ride Safe !

Grtz ,

Rudi
WimLT
Contacteer:

Re: Time to grow up !

Bericht door WimLT »

Jamaar, dat gaat zo maar niet, hé. Gij zult een briefke moeten binnenbrengen met een duidelijk excuus op en ondertekend door uw dokter of uw baas :-P :lol: :lol: :wink:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
bougimain
Contacteer:

Bericht door bougimain »

Adjuvo geen probleem Man we zullen da wel arangeren nekeer bij Schaekels en ja het forum !! ik weet wat je bedoeld.
Er zitten zoals ze zeggen altijd rotte appels in een grote mand :-?

Bougimain :drunken:
Afbeelding
JH.
Contacteer:

Bericht door JH. »

Hierbij laat ik ook nog even van mijn tong vallen dat voor de zoveelste keer de zogenaamde rotte appel 'JH' der weeral niet bij was...

Jammer hé voor jullie... Nu hebben jullie weeral niemand om tegen te kafferen.
Gewoon even laten weten lieve schatjes!
B4B a place 2B bestaat 1 jaar!!!
(r1150rt) - (K1200Lt) - (r100/7) - K100 - Goldwing1800
Afbeelding
bougimain
Contacteer:

Bericht door bougimain »

Afbeelding

Bougimain

JH. schreef:Hierbij laat ik ook nog even van mijn tong vallen dat voor de zoveelste keer de zogenaamde rotte appel 'JH' der weeral niet bij was...

Jammer hé voor jullie... Nu hebben jullie weeral niemand om tegen te kafferen.
Gewoon even laten weten lieve schatjes!
Afbeelding
Plaats reactie