Hartje Ardennen rit 1 mei
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Hartje Ardennen rit 1 mei
Zoals de titel het al verraadt,rijden we door berg en dal in de mooie regio van hartje Ardennen.
Bandenslijtage aan de buitenzijde is niet abnormaal met het aantal bochten die we vloeiend nemen,be there...
De rit is 270 km,zal beschikbaar zijn op roadbook en GPS file.
Bandenslijtage aan de buitenzijde is niet abnormaal met het aantal bochten die we vloeiend nemen,be there...
De rit is 270 km,zal beschikbaar zijn op roadbook en GPS file.
R1200GS ´05 & R100R ´93 & Harley Davidson ´12
Re: Hartje Ardennen rit 1 mei
En zo ook voor TomTom. Een aanradertje trouwens 
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

1 MEI .
Een ' kruisken ' gezet in de agenda sè.
Stond er trouwens al
Een ' kruisken ' gezet in de agenda sè.
Stond er trouwens al
Hoi,
Als ik mag van mijne baas (en niet die hier thuis
) dan neem ik er verlof voor
Ik zal t volgende week weten.
Wimmeke laat maar weten waar ik moet zijn... mijne chef (die wel van thuis) zal niet meegaan denk ik.
GRTS Danny
Als ik mag van mijne baas (en niet die hier thuis
Ik zal t volgende week weten.
Wimmeke laat maar weten waar ik moet zijn... mijne chef (die wel van thuis) zal niet meegaan denk ik.
GRTS Danny
Wel ik zou willen afspreken in Porto aan de Rio Douro rond 9h30 op een terrasje

Wij zijn van donderdagmorgen tot zondagavond namelijk effe het land uit met de vlieger i.p.v. met de motor

Wij zijn van donderdagmorgen tot zondagavond namelijk effe het land uit met de vlieger i.p.v. met de motor
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

@ WimWimLT schreef:Wel ik zou willen afspreken in Porto aan de Rio Douro rond 9h30 op een terrasje![]()
![]()
![]()
Tip: Lunch in het restaurant van de kelders van Taylors. Ligt in Vila Nova de Gaia (andere kant van de rivier over de Ponte Dom Luís I).
Je hebt tijdens de lunch op het terras onder de parasollekes dan een praaaaachtig zicht over Porto.
Taylor Fladgate & Yeatman (Taylor's)Adres:
Rua do Choupelo 250, Oporto
4430, Portugal
@Philippe
We zijn zeker van de partij in hartje Ardennen.
Dim
Laatst gewijzigd door Dim op 24 apr 2009, 19:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Ride like the wind
DieDim schreef:[@ Wim
Tip: Lunch in het restaurant van de kelders van Taylors. Ligt in Vila Nova de Gaia (andere kant van de rivier over de Ponte Dom Luís I).
Je hebt tijdens de lunch op het terras onder de parasollekes dan een praaaaachtig zicht over Porto.
Taylor Fladgate & Yeatman (Taylor's)Adres:
Rua do Choupelo 250, Oporto
4430, Portugal

Oke Wim ik zal er zijn
iets vroeger vertrekken dan naar Waarloos....
Allee goede reis dan maar.... zullen wij wel bochtjes pakken in dardennen
GRTS Danny
Allee goede reis dan maar.... zullen wij wel bochtjes pakken in dardennen
GRTS Danny
-
Van de Peer Jan
Wim,
OOk de "kelders" van Graham's van de Simington familie niet vergeten. Als je kan breng een flesje van de privé kelders van het Britse koningshuis mee. Om te genieten.
Leuke reis.
Jan
OOk de "kelders" van Graham's van de Simington familie niet vergeten. Als je kan breng een flesje van de privé kelders van het Britse koningshuis mee. Om te genieten.
Leuke reis.
Jan
Zal hoogwaarschijnlijk met vrouwke aanwezig zijn als we opvang vinden voor onze tweeling.
Kijk er eigenlijk wel al naar uit
Grtz
Geert KR
Kijk er eigenlijk wel al naar uit
Grtz
Geert KR
-
Wulf
Yep, ik kom ook af.
2003-2011 F650-R1100GS-C1-R1150RT-K1200GT-R1200GS'04-HP2 Mega Moto
2011-...R1200GS '04
2011-....Trek Madone...
2011-...R1200GS '04
2011-....Trek Madone...
Vertrekt er ook iemand vanuit omgeving Tongeren ? Zou plezanter zijn dan alleen naar vertrek te rijden.
Vertrek vanuit Hasselt : 8h30 Shell Carrefour Hasselt . 
Efkes een moeilijk vraagske.
Zou het mogelijk zijn dat de GPS track morgenavond al beschikbaar zou zijn op de ledenzone?
Morgenavond nog veel uurtjes te kloppen voor 't werk en kwestie om startklaar te staan vrijdagmorgent.
Als 't niet lukt heb k natuurlijk pech en als 't lukt,mercikes op voorhand.
Groetjes
Geert KR
Zou het mogelijk zijn dat de GPS track morgenavond al beschikbaar zou zijn op de ledenzone?
Morgenavond nog veel uurtjes te kloppen voor 't werk en kwestie om startklaar te staan vrijdagmorgent.
Als 't niet lukt heb k natuurlijk pech en als 't lukt,mercikes op voorhand.
Groetjes
Geert KR
I'll be thereNoPa schreef:Vertrek vanuit Hasselt : 8h30 Shell Carrefour Hasselt .
Weer nen oproep van ne genteneir die zijn stropgenoten zot maakt en zelf de laatste tijd bijna nooit komt opdagen
, maar deze keer er wél zal bij zijn, want
is voorspeld !
AndréGS en p@sc@l : hèwd' ulder g'ried, hé
!
AndréGS en p@sc@l : hèwd' ulder g'ried, hé
R 1200 GS K50 MJ 2015 Frozen dark blue metallic (since October 3 2014 ...
)
R 1200 GS K25 MU 2008 Silver grey met.(September 2008 - September 2014)
R 1200 GS K25 MJ 2005 Ocean blue metallic (September 2004 - september 2008)
K 75 RT 1993 (ex-police, since August 2007)
R 1200 GS K25 MU 2008 Silver grey met.(September 2008 - September 2014)
R 1200 GS K25 MJ 2005 Ocean blue metallic (September 2004 - september 2008)
K 75 RT 1993 (ex-police, since August 2007)
YOO
'k Moe werken, gedomme
Grtz, Philip!
'k Moe werken, gedomme
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Die van Antwerpen spreken weer af in Waarloos E19? 08.30hr. vertrek? Of is dat te laat?

Congéé pakken hé .Koppel!! schreef:YOO
'k Moe werken, gedomme![]()
Grtz, Philip!
Hoy,Frank K schreef:Die van Antwerpen spreken weer af in Waarloos E19? 08.30hr. vertrek? Of is dat te laat?
Ik kom ook af naar waarloos.Zal er rond 8.15 u zijn,als er niks tussenkomt natuurlijk,he!
dit is een club activiteit ?
Doe het of doe het niet. Proberen bestaat niet!
Ja maar je mag altijd mee ter kennismaking, hoor 

-
chocoladepitje
- Contacteer:
Zal een supertoffe rit zijn. Spijtig genoeg lukt het ons niet om er bij te zijn. Doeme toch!
Have loads of fun!
Nadje en Patje
Have loads of fun!
Nadje en Patje
The mind is like a parachute, it only functions when its open.
Lid BMW Motorclub Vlaanderen
Onze foto's
Onze films
Lid BMW Motorclub Vlaanderen
Onze foto's
Onze films
Waar in Waarloos spreken jullie af?Frank K schreef:Die van Antwerpen spreken weer af in Waarloos E19? 08.30hr. vertrek? Of is dat te laat?
Zou voor ons ook al handig zijn als we in groep mee zouden naar startpunt kunnen rijden
Groeten
Geert KR