Van waar ben je?

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen.

Moderator: GVN

KLT-SE
Berichten: 587
Lid geworden op: 06 feb 2007, 23:08
Locatie: Zeeland (NL) Ja 'n ollander

Re: Van waar ben je?

Bericht door KLT-SE »

kon niet achterblijven.........
2007 - 2012 K1100 LT/se #0012 5-'94 >123.123 km | 2012 - heden R1200 GS | lid BMW MC VL
Afbeelding
Gerard L
Berichten: 36
Lid geworden op: 25 jun 2013, 18:55
Woonplaats: Maaseik
Locatie: Limburg

Re: Van waar ben je?

Bericht door Gerard L »

Als ik op de guestmap klik, krijg ik wel het scherm met kaart, maar ik kan nergens iets bijzetten.
Het enige dat ik kan doen is inzoomen en uitzoomen en de kaart verschuiven.
Zal wel iets fout doen :oops:
Mijn motor verliest geen olie..... hij markeert zijn territorium.
John
Berichten: 4594
Lid geworden op: 28 sep 2004, 12:59
Woonplaats: Essen
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Re: Van waar ben je?

Bericht door John »

Gerard L schreef:Als ik op de guestmap klik, krijg ik wel het scherm met kaart, maar ik kan nergens iets bijzetten.
Het enige dat ik kan doen is inzoomen en uitzoomen en de kaart verschuiven.
Zal wel iets fout doen :oops:
Der is iet van! :twisted: Ik zie dat ik gewoon verdwenen ben van die map en klikken is inzoomen. Marc !!???
DJORKE
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 jun 2012, 22:09

Re: Van waar ben je?

Bericht door DJORKE »

ik ben woonachtig te Kruishoutem :wink:
simon55
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 apr 2014, 14:05
Woonplaats: tak

Re: Van waar ben je?

Bericht door simon55 »

Hallo, Mijn naam is Simon. Ik ben van Poolse en sorry voor mijn verkeerde taal, maar ik ben nog aan het leren. Ik rijd een motor tot nu toe 10 jaar, tot nu toe afkloppen zonder ernstige avontuur
ZWIEP 01
Berichten: 204
Lid geworden op: 20 okt 2013, 14:01
Woonplaats: deurne
Locatie: ANTWERPEN
Contacteer:

Re: Van waar ben je?

Bericht door ZWIEP 01 »

WESTVLAAMSEN ANTWERPENAAR
Lukas
Berichten: 1315
Lid geworden op: 29 sep 2004, 17:11
Locatie: Gent

Re: Van waar ben je?

Bericht door Lukas »

Dat is 2 keer fout... :-P
r 80 gs '92 --> K75 '87 --> K75 '91
odulleke
Berichten: 49
Lid geworden op: 18 apr 2014, 19:53
Woonplaats: Schelle

Re: Van waar ben je?

Bericht door odulleke »

Mijn naam is Ludo en ben nieuw op dit forum. Ik rij reeds 25 jaar met de moto en na al die jaren ben ik overgestapt op een R1200RT (tweedehands). Mijn vorige moto's waren een Yamaha Virago, Yamaha Diversion, Pan European, en een Deauville. Ik ben woonachtig te Schelle (provincie Antwerpen). Ik hoop op dit forum wel het één en ander te weten te komen over BMW.
alfa
Berichten: 1770
Lid geworden op: 30 jul 2013, 10:47
Woonplaats: .
Locatie: Uit oudste stoetersdorp .

Re: Van waar ben je?

Bericht door alfa »

Ben Chris uit Herenthout het dorp met oudste carnavalstoet.
Bij goed weer zitten de terrassen hier vol, alsof hier niemand moet werken.
Herenthout is goed gelegen (kort aan snelweg)om van daaruit te toeren (Limburg ,Noorderkempen)vb. Abdijroute , noorderkempenroute,
BMW R1100R zonder KFR
LievenRT
Berichten: 42
Lid geworden op: 20 jun 2012, 20:46
Locatie: Schelle

Re: Van waar ben je?

Bericht door LievenRT »

@odulleke,
Kennen wij elkaar niet van den tijd van de Deauville, samen met Omer of van de Schelse motorrijders :?:
Greetz, Lieven

BiezonderMooieWege in men drome
easyboy
Berichten: 142
Lid geworden op: 31 aug 2014, 12:23
Woonplaats: Zwevezele
Locatie: westvlaanderen - ZWEVEZELE

Re: Van waar ben je?

Bericht door easyboy »

Zwevezele... puur westvlaams landelijke boerewegen die ja van km 1 puur doen genieten... :D
http://www.mtcredbone.be" onclick="window.open(this.href);return false;
heelhuids thuiskomen zonder schade of pech..... wees dan een tevreden mens in een geslaagde dag
secretaris redbone vzw BMW GSA LC
Q-Birdie
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 aug 2014, 18:38
Woonplaats: Torhout

Re: Van waar ben je?

Bericht door Q-Birdie »

Torhout W-vl: nie ver van Easyboy :grin:
easyboy
Berichten: 142
Lid geworden op: 31 aug 2014, 12:23
Woonplaats: Zwevezele
Locatie: westvlaanderen - ZWEVEZELE

Re: Van waar ben je?

Bericht door easyboy »

inderdaad, ik woon er amper 5 minuten vandaan, woon op de buiten op zwevezeels grondgebied, maar op de rand van lichtervelde, torhout en ruddervoorde :grin:
http://www.mtcredbone.be" onclick="window.open(this.href);return false;
heelhuids thuiskomen zonder schade of pech..... wees dan een tevreden mens in een geslaagde dag
secretaris redbone vzw BMW GSA LC
Bart Vercaemer
Berichten: 128
Lid geworden op: 24 mar 2014, 19:15
Woonplaats: Markegem
Locatie: West-Vlaanderen

Re: Van waar ben je?

Bericht door Bart Vercaemer »

Hier dus Bart.
Zuiden van West-Vlaanderen: Dentergem (midden de driehoek Tielt-Waregem-Deinze)

Rij pas sinds begin januari, maar wel reeds aan mijn 3de meubelstuk toe.
- Week 2 t/m 4 van januari: 125 cc scooter. Voelde mij er allesbehalve veilig op. Dus...
- 4de week januari mijn eerste Beemer'tje gekocht (f650GS)
- En sinds 9 september overgeschakeld naar mijn huidige: R1200GS (bouwjaar 2006)

Sinds begin januari toch al wel dik 16.000 kilometer gebold.
R 1200 GS (2006)
Vinny
Berichten: 235
Lid geworden op: 11 dec 2007, 15:58
Locatie: Roeselare

Re: Van waar ben je?

Bericht door Vinny »

Vincent uit Roeselare. Misschien eens afspreken in Roeselare city...
BMW R1200GS Rallye
Corsica 2005, 2006, 2007, 2008, Eastern Europe Tour 2009, Caucasus Tour 2010, Balkan Adventure 2011, Marokko 2012, 2 Motorbikes 2 Russia 2013, 2 Motorbikes 2 Transdniestr 2014, Frankrijk 2015, Balkan 2016, Schotland 2016, Ierland 2017, Noordkaap 2017, Italië 2018, IJsland 2018, Silk Road Adventure 2019.
ZWIEP 01
Berichten: 204
Lid geworden op: 20 okt 2013, 14:01
Woonplaats: deurne
Locatie: ANTWERPEN
Contacteer:

Re: Van waar ben je?

Bericht door ZWIEP 01 »

zwiep is van heule ....gekend van tineke va heule en wonende met echtgenote nr 4 ..een tinneke ...in deurne bij antwerpen en nog steeds proberede te wennen aan het taaltje in antwerpen
easyboy
Berichten: 142
Lid geworden op: 31 aug 2014, 12:23
Woonplaats: Zwevezele
Locatie: westvlaanderen - ZWEVEZELE

Re: Van waar ben je?

Bericht door easyboy »

gisteren bij Birdie geweest.... voor al wie stickers of belettering zoekt voor eender wat.... mooie werkplaats.... hup; naar torhout...
http://www.mtcredbone.be" onclick="window.open(this.href);return false;
heelhuids thuiskomen zonder schade of pech..... wees dan een tevreden mens in een geslaagde dag
secretaris redbone vzw BMW GSA LC
the riding man
Berichten: 224
Lid geworden op: 23 apr 2007, 20:21
Woonplaats: aant zeetje
Locatie: West vlaanderen

Re: Van waar ben je?

Bericht door the riding man »

ZWIEP 01 schreef:zwiep is van heule ....gekend van tineke va heule en wonende met echtgenote nr 4 ..een tinneke ...in deurne bij antwerpen en nog steeds proberede te wennen aan het taaltje in antwerpen
Ik heb het omgekeerd gedaan. En ook ik ben volop aan het proberen om hier en daar uit ne zin een verstaanbaar woordje te zoeken :mrgreen:
- R1200rt 2015 voor de toerritjes, daguitstappen en vakantie's
ronny01
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 mar 2019, 22:13
Woonplaats: Oudsbergen

Re: Van waar ben je?

Bericht door ronny01 »

Ik zie niet direkt een voorstel topic zal het hier dan proberen en kijken naar de reactie's.
Ik ben Ronny rij met een hele mooie gele gs 1150 bouwjaar 2000 en ik ben woonachtig te Meeuwen-Gruitrode (Limburg).
Ik heb eigenlijk heel mijn moto carrière met een yamaha en Honda gereden maar toen ik een andere motor wou kwam ik toevallig bij deze gs uit en tja die zag er zo goed uit met 60.000 km ik was meteen verkocht vanwege het nostalgie Dakar look en die gele kleur.
Ik heb voordien nooit op een bmw gereden altijd met japanerke's en moet zeggen ik vond dat hele goeie betrouwbare motors en ik hou van nostalgie en ik heb twee honda xl 600 dakar versleten en veel offroad mee gereden.

Nu deze bmw dat is een hemels verschil en iets te zwaar om echt offroad mee te rijden maar ik ga me toch avonturen aan allroad tochtjes de veilige dan want tja hij is veels te schoon om af te rakkeren.
Ik heb hem nu van vorige zomer en in het begin vond ik het een beetje een traktor (beetje overdreven natuurlijk) maar nu vind ik het een fijne motor alleen ik vind wel dat ze veel bij geluidjes hebben maar de bmw onderhouds dealer zei dat hij perfekt in orde was en dat ik gewoon moet rijden en nog eens rijden.
Aja hij is best zwaar als je dat niet gewend bent amaai goed uitkijken waar je hem neerplant.

Maar ik moet dus nog veel leren over de gs motors dat staat vast maar ben wel op zoek naar ne goeie allroad band wil toch wel eens terug een offroad rit je mee doen.

Groetjes uit de Limburg.
Bob
Berichten: 1596
Lid geworden op: 29 jan 2005, 16:36
Woonplaats: Antwerpen
Locatie: Antwerpen

Re: Van waar ben je?

Bericht door Bob »

Welkom alvast, en veel plezier met je aanwinst!
ronny01 schreef:.../... in het begin vond ik het een beetje een traktor (beetje overdreven natuurlijk) .../...
Ik begrijp wat je bedoelt, maar het traktorgehalte varieert vaak bij het wisselen van banden. Het ene merk tegen het andere geeft verschil, ook verschillende types binnen hetzelfde merk kan je soms erg goed voelen, en natuurlijk ook de slijtage van de band. Wanneer je bij een bandenwissel exact hetzelfde merk en type laat aanmeten, kan het toch zijn dat je nieuwe rubber véél beter stuurt.
ronny01 schreef:.../... ben wel op zoek naar ne goeie allroad band .../...
Persoonlijk was ik zeer te spreken over de Michelin Anakee II op mijn R1150GSA. Een modderig crossparcours kan je er niet mee afhaspelen, maar aan aardewegen of gravelbanen kan je je er gerust mee wagen. Zijn opvolger, de Anakee III, presteert op dat gebied véél minder. Ik was blij dat ik na een tijdje met dergelijke banden rondgereden te hebben toch nog terug een setje Anakee II kon bestellen. Nadeel van de Anakee II ten opzichte van de Anakee III: toen ik bij de bandenboer vertrok dacht ik in de eerste bochten ook dat hij me in 't geniep een traktor meegegeven had. Maar na een dagje rijden ben je daar weer aan gewend.

Naar 't schijnt behoort de Pirelli Scorpion Trail II tegenwoordig wel tot de categorie van de te kloppen all-roadbanden, maar ik heb er persoonlijk nog geen ervaring mee.

Succes!
Bob
Vroeger: XR125 - CB400N - CX500C - XV750C Virago - R1100RT - R1150R - K1200RS - R1150RT - R1200RT - KTM 990 SMT - K1200R Sport - R1150GSA - S1000XR - R1250GS - Nu: R1250RS
Tim Vrm
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 dec 2023, 15:47
Woonplaats: Oud turnhout

Re: Van waar ben je?

Bericht door Tim Vrm »

Ben Tim wonende te Oud Turnhout.
Plaats reactie