reiservaring ?

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW F-serie motoren.

Moderator: GVN

bertmans
Berichten: 18
Lid geworden op: 08 jun 2009, 13:50

Re: reiservaring ?

Bericht door bertmans »

t lief zo nog lukken om te overtuigen , de schoonpapa steekt mijn banden plat vrees ik
Tazke
Berichten: 881
Lid geworden op: 29 nov 2007, 10:56
Woonplaats: Diegem City
Locatie: Vlaams-Brabant
Contacteer:

Re: reiservaring ?

Bericht door Tazke »

bertmans schreef:t lief zo nog lukken om te overtuigen , de schoonpapa steekt mijn banden plat vrees ik
Dat is altijd een probleem die schoonouders :mrgreen: (vraag maar aan mijnen vent).
Misschien gewoon eens proberen met schoonpa te klappen & afspraken te maken.
Maar ja ik ken den mens wel niet ...

Ik mocht nooit leren rijden met de motor thuis, mijnen vent idem.
Alle ik mocht nog met een brommerke rijden.
Maar moto, no way. Ik wou eerst leren rijden met motor & dan pas met auto.
Maar kijk jaren later, hebben ik & mijn ventje tesamen rijles gevolgd :mrgreen:
Dus ommeduur doe je het toch & kan je het niet tegenhouden.
To boldly go where no tasmanian has gone before ...Afbeelding
Bob
Berichten: 1596
Lid geworden op: 29 jan 2005, 16:36
Woonplaats: Antwerpen
Locatie: Antwerpen

Re: reiservaring ?

Bericht door Bob »

bertmans schreef:de schoonpapa steekt mijn banden plat vrees ik
Misschien dan toch een mooi compromis tussen uzelf, lief en schoonpapa om het lief met de trein naar daar te sturen. Veiliger voor haar (dus schoonpapa content), ginder kunnen wat plaatselijke ritjes gepland worden (dus lief content) en jij hebt plaats zat op de moto want je kan een deel van de bagage met haar meegeven (dus - and most important - gij content).
Bob
Vroeger: XR125 - CB400N - CX500C - XV750C Virago - R1100RT - R1150R - K1200RS - R1150RT - R1200RT - KTM 990 SMT - K1200R Sport - R1150GSA - S1000XR - R1250GS - Nu: R1250RS
Relax
Berichten: 5688
Lid geworden op: 30 sep 2004, 16:31
Woonplaats: Sint-Martens-Lierde begot.
Locatie: O-Vl, in Sint-Martens-Lierde begot.

Re: reiservaring ?

Bericht door Relax »

Bob schreef:
bertmans schreef:wel ik zou stoffen tassen kopen
Stap eens binnen bij Hein Gericke. Ik had zadeltassen van daar, niet bepaald duur te noemen en toch handig. Ik heb ze recent aan Relax verkocht, je kan ook aan hem eens vragen of de kwaliteit ervan naar zijn mening voldoet. Foto's van die dingen (op de 12GS van Relax) vind je hier allicht nog ergens op het forum.

Zo'n roltas heb ik ook nog ergens liggen. Mocht je niet te ver van hier wonen en mocht je interesse hebben, dan mag je hem gerust eens lenen voor je reis. Ik ben ook student geweest en ik weet dus nog wat het is om te budgeteren alvorens met de moto op reis te vertrekken :mrgreen:
'k Wilde jou nog 'ns mailen over m'n ervaringen. Wel, best goed. Genoeg ruimte én het staat netjes op zo'n GSA, maar ik gebruik ze dus niet meer. Heb vastgesteld dat ik toekom met een tanktas en buddyseattas die makkelijk te vergroten is.
In de zadeltassen zat er enkel regenkledij die ik elders kwijt kon.

Daarom wil ik die tassen best doorverkopen aan Bertmans voor de prijs die ik jou een 2 maanden geleden betaalde: 30 euro. Peanuts dus. Met regenhoezen en teveel riemen om op te noemen.
O ja, de twee kleine schroeiplekken aan de onderkant van de linker tas worden er gratis bij geleverd :oops:

@ bertmans: mail/pm me ff als je interesse hebt of meer info wil.

Om je duidelijk te maken om welke tassen het gaat (de Prosports):

Afbeelding
I respect your opinion. But I don't give shit.
WimLT
Berichten: 6760
Lid geworden op: 14 jun 2006, 18:29
Locatie: Sint Job in't Goor
Contacteer:

Re: reiservaring ?

Bericht door WimLT »

Relax schreef:Daarom wil ik die tassen best doorverkopen aan Bertmans voor de prijs die ik jou een 2 maanden geleden betaalde: 30 euro.
O ja, de twee kleine schroeiplekken aan de onderkant van de linker tas worden er gratis bij geleverd :oops:
Goeie zakenman, jij: gratis gebruikt + extra beschadigd :lol: :lol: :lol:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
Relax
Berichten: 5688
Lid geworden op: 30 sep 2004, 16:31
Woonplaats: Sint-Martens-Lierde begot.
Locatie: O-Vl, in Sint-Martens-Lierde begot.

Re: reiservaring ?

Bericht door Relax »

Ze zijn 2 keer gebruikt sinds Bob ze kocht tot nu en worden verkocht aan dumpingprijs...
Van mij mag ie altijd nieuwe kopen hoor.

Als ik aan jou iets verkoop, geef ik geld toe.
I respect your opinion. But I don't give shit.
Plaats reactie