aansluitingen BMW radio

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over accessoires en toebehoren voor de motorfiets
zoals verhoogd scherm, binnentassen, valbeugels, enz.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Xa4
Berichten: 816
Lid geworden op: 28 sep 2004, 10:15
Locatie: Leuven
Contacteer:

aansluitingen BMW radio

Bericht door Xa4 »

Heeft er eigenlijk iemand wat info over hoe je zaken op de BMW radio kan aansluiten ? (bv. headset ...).
Thx !
bmw-motarke
Berichten: 15
Lid geworden op: 29 sep 2004, 18:35
Locatie: Terre-de-Couchon

Bericht door bmw-motarke »

Ja, 'k zit ook met die vraag.
Zijn er buiten Autocom nog andere goeie prijs/kwaliteit intercomsystemen?
Thx.
't BMW-motarke.
R1100RT...lekker...lekker
AdventureQ
Berichten: 202
Lid geworden op: 28 sep 2004, 09:58

Re: aansluitingen BMW radio

Bericht door AdventureQ »

Xa4 schreef:Heeft er eigenlijk iemand wat info over hoe je zaken op de BMW radio kan aansluiten ? (bv. headset ...).
Thx !
je kan bij baehr een adapter kopen. die sluit je aan op de luidspreker-uitgangen die voorzien zijn voor de luidsprekers achteraan (die luidsprekers zijn er niet bij de RT).

die adapter kan je dan aansluiten op de intercom, of rechtstreeks naar luidsprekers in je helm.

autocom zal wel iets gelijkaardigs hebben.

zo'n adapter kan natuurlijk je ook zelf maken, je moet alleen weten welke radio-uitgang welke functie heeft.

Veel sleutelplezier (de allereerste keer de 1150RT radio uitbouwen is een ware belevenis :lol:, de tweede keer gaat het minstens 5 keer sneller)
Si decem habeas linguas, mutum esse addecet
Xa4
Berichten: 816
Lid geworden op: 28 sep 2004, 10:15
Locatie: Leuven
Contacteer:

Bericht door Xa4 »

okay thx AdventureQ voor den uitleg.
kzal mij dan maar eens ettelijke uurkes in mijn garage nestelen en mijn allerbeste technische kwaliteiten ten berde brengen ... wish me luck :wink: :lol:
Xa4
Berichten: 816
Lid geworden op: 28 sep 2004, 10:15
Locatie: Leuven
Contacteer:

Bericht door Xa4 »

inderdaad adventureQ ... die uitbouw was een hele belevenis ... nu zit ik alleen met het prob dat ik niet weet welke aansluitpunten waarvoor dienen :x :cry:
any idea ? ik heb een foto bij techniek gezet ... HULP ... :cry:
R1150RT Blackline -> °08/08/04 -> 52.000 km
GOLDEN 5 member
Plaats reactie