Groepsaankoop Garmin 2610

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

Plaats reactie
de Salle
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 apr 2005, 17:43
Woonplaats: Berchem
Locatie: Berchem
Contacteer:

Groepsaankoop Garmin 2610

Bericht door de Salle »

Geen panniek !!!, wie moet er allemaal een 2610 2GB hebben ? tegen welke prijs ? stuur mij een mailtje met de juiste aanvraag, en ik zal zo spoedig mogelijk de voorraad en voorwaarden doorsturen.
scooterke
Berichten: 63
Lid geworden op: 29 mar 2005, 17:35
Locatie: Hoboken

Bericht door scooterke »

Hallo,

Wij gaan deze maand sowieso 'n 2610 kopen. Wij hebben een adres waar wij 1145 euro betalen voor 2GB en alle moto toebehoren( ter waarde van 100 euro). Laat graag zo vlug mogelijk iets weten.

Groetjes
BMW R1200RT
Lid BMW club vlaanderen sinds april 2005
Xa4
Berichten: 816
Lid geworden op: 28 sep 2004, 10:15
Locatie: Leuven
Contacteer:

Re: Groepsaankoop Garmin 2610

Bericht door Xa4 »

de Salle schreef:Geen panniek !!!, wie moet er allemaal een 2610 2GB hebben ? tegen welke prijs ? stuur mij een mailtje met de juiste aanvraag, en ik zal zo spoedig mogelijk de voorraad en voorwaarden doorsturen.
ik heb ook wel wat interesse ... maar vanwaar komen die dingen die jij levert ? Toch nie van den achterkant van de garmin camion ??? :lol:
garantie enz erbij ? :wink:
R1150RT Blackline -> °08/08/04 -> 52.000 km
GOLDEN 5 member
scooterke
Berichten: 63
Lid geworden op: 29 mar 2005, 17:35
Locatie: Hoboken

Bericht door scooterke »

De Salle,
I.v.m. uw voorstel voor wat betreft de groepsaankoop, vind ik dat het maar stilletjes is aan het front.
Hoe staan de zaken nu?
BMW R1200RT
Lid BMW club vlaanderen sinds april 2005
vanleo
Berichten: 23
Lid geworden op: 26 jan 2005, 18:48
Locatie: Stoetersdorp

Bericht door vanleo »

Ik ben ook wel geintresseert in een 2610 met alles erop en eraan
Bikeron
Berichten: 40
Lid geworden op: 16 mar 2005, 19:15
Locatie: Niel

Bericht door Bikeron »

Ben ook eventueel te vinden voor een 2610. Meer info aub!
Bikeron

4 Wheels are 2 to many
R1100RS Metallic Black '94
betaburned
Berichten: 161
Lid geworden op: 29 sep 2004, 17:15
Woonplaats: Wijgmaal
Locatie: 'T Leuvense

Bericht door betaburned »

Ik heb ook interesse.
Glotetrotting around - R1200 GSA '14.
de Salle
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 apr 2005, 17:43
Woonplaats: Berchem
Locatie: Berchem
Contacteer:

Groepsaankoop 2610 & andere Garmin producten + toebehore

Bericht door de Salle »

Heel wat vragen en e-mails verder..... om iedereen gerust te stellen:
Het zijn producten die van Formar komen den officiele invoerder van Garmin BE & LU
Ik verdeel voor Formar Garmin in G-H van Luxemburg + apparte vennootschap in België voor locale handel.
Het zijn originele toestellen met waarborg (2J)
Op de site onderaan links heb je de prijslijst, brutto, meer detail per e-mail of telefoon.
Ik heb geen winkel en verkoop uitsluitend via Internet & relaties.....vrienden ook. Waardoor korting is van toepassing.
Hopenlijk is iedereen gerust gesteld met mijn antwoord, anders bellen, e-mails.... :D
Groetjes,
Christian
K1100LT
de Salle
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 apr 2005, 17:43
Woonplaats: Berchem
Locatie: Berchem
Contacteer:

Groepsaankoop 2610 & andere Garmin

Bericht door de Salle »

Er zijn dus heel wat geïntereseerde kopers, een kleine en laatste raad, bestel niet op de allerlaatste minuut en voor gisteren hé, geef mij minstens drie dagen om alle orders bij een te hebben. met dank voor het begrip.
Groetjes,
Christian
K1100LT
frederik
Berichten: 718
Lid geworden op: 30 sep 2004, 11:34
Woonplaats: Kortrijk
Locatie: W-Vlaanderen

2610 aankopen

Bericht door frederik »

https://www.aspidshop.com/

2610 = 850 euro. CF 2GB is heden ten dage overal te vinden.

voor wie goed en goedkoop bediend worden, klik hierboven.

een aanrader. ik spreek uit ervaring. ik ben geen verkoper, wil hier enkel wat info delen met andere bmw rijders. véél succes ermee.
de Salle
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 apr 2005, 17:43
Woonplaats: Berchem
Locatie: Berchem
Contacteer:

2610 Aankopen

Bericht door de Salle »

Beste Frderik,
je moet dan maar eens bestellen in Spanje en dan met een Nederlands talig handleiding + support (uitleg in het NL) + na-verkoop + waarborg + = een hoop hellende, je moet niet denken dat een "buitenlandse toestel" zo snel hersteld of zelfs vervangt wordt als een "locale" toestel, daar heb je warschijnlijk geen of weinig rekening ermee gehouden. Goedkoper vind je altijd ergens, dat is geen kunst. Slim zijn is niet alleen goedkoop zijn !!!

Groetjes,

Christian.
de Salle
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 apr 2005, 17:43
Woonplaats: Berchem
Locatie: Berchem
Contacteer:

2610 Aankopen

Bericht door de Salle »

Even op de site geweest en voor een 2610 2GB moet je een 256 MB + een 2GB kaart aanschaffen totaal:

€165.01 Compact Flash 2 GB €165.01
€713.57 StreetPilot 2610 (EU) €713.57

Sub-Total: €878.58


Wanneer je weet bij in België is het 853,00 € dan ben je wel goedkoper gesteld hé, alvast bedankt voor de tip, erg interessant zeg.
frederik
Berichten: 718
Lid geworden op: 30 sep 2004, 11:34
Woonplaats: Kortrijk
Locatie: W-Vlaanderen

Bericht door frederik »

ik heb géén enkel commerciëel voordeel voor een garmin aankoop in portugal hé. en jij ?

waarborg is waarborg, en die is overal dezelfde in europa.

ik geef de tip (aankoop in portugal) mee voor wie geïnteresseerd is.

weet dat alle accessoires ginder véél goedkoper zijn. (bij aankoop garmin mee te bestellen). de helft goedkoper of denk je daar ook uw waarborg te moeten voor gebruiken ?

een NL handleiding vraag je gewoon op bij een belgische garmin dealer. ze zijn dus nog goed voor iets. dat is voor diegene die geen engels kent. de handleiding is in het engels soms duidelijker dan de NL vertaling.

het toestel is een europees en die zet je gewoon op NL. en dat spreek in NL.

waarom garmin België minstens 200 euro duurder moet zijn dan zijn ashpid portugese verdeler, begrijp ik niet (en zal ik nooit kunnen begrijpen ook).

véél plezier met de 2610 (waar je die ook gekocht hebt)

groeten,
Jo De Paepe
Berichten: 3237
Lid geworden op: 28 sep 2004, 00:07
Woonplaats: Gent
Locatie: Gent, België

Bericht door Jo De Paepe »

En dan verwonderd zijn dat de Belgische economie naar de KL...... gaat :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
R 1200 GS Triple Black
R75/5
[url]http://www.picasaweb.google.com/depaepejo1[url]
Xa4
Berichten: 816
Lid geworden op: 28 sep 2004, 10:15
Locatie: Leuven
Contacteer:

Bericht door Xa4 »

kan der mij es iemand zeggen of zo ne GPS alle CF kaarten aanvaard ? Of moet dat echt één van Garmin zijn ?
Als je ziet dat je in Duitsland voor een Sandisk 2GB 129 € betaald ...
R1150RT Blackline -> °08/08/04 -> 52.000 km
GOLDEN 5 member
Bikeron
Berichten: 40
Lid geworden op: 16 mar 2005, 19:15
Locatie: Niel

Bericht door Bikeron »

Hoi Xa4

Ik vermoed dat je dit proefondervindelijk zal moeten ervaren. Het zou ook kunnen zijn dat Garmin een list heeft met geteste CF kaartjes. Daar Sandisk zowat de standaard is zal die zo goed als zeker werken.

Bij Top Foto in Duitsland stond de 2GB CF van Sandisk aangeboden voor 119 euro. Ik kijk de kat nog uit de boom. De prijzen zijn nog aan het dalen en ik ben niet gehaast.
Bikeron

4 Wheels are 2 to many
R1100RS Metallic Black '94
fluppie
Berichten: 1095
Lid geworden op: 10 feb 2005, 10:06
Locatie: Rotselaar
Contacteer:

Bericht door fluppie »

eender welke CF kaart gaat er in. Schrijf- en leessnelheid zijn marginaal beïnvloedend voor de snelheid van berekening.

Groetjes
fluppie
p@rick
Berichten: 4066
Lid geworden op: 24 dec 2004, 14:00
Locatie: Waasland

Bericht door p@rick »

Bikeron schreef:Hoi Xa4

Ik vermoed dat je dit proefondervindelijk zal moeten ervaren. Het zou ook kunnen zijn dat Garmin een list heeft met geteste CF kaartjes. Daar Sandisk zowat de standaard is zal die zo goed als zeker werken.

Bij Top Foto in Duitsland stond de 2GB CF van Sandisk aangeboden voor 119 euro. Ik kijk de kat nog uit de boom. De prijzen zijn nog aan het dalen en ik ben niet gehaast.
Ik kom ruimschoots toe met de 512 mb die er bij mijn Garmin werd meegeleverd, en zit er ook niet mee in dat ik heel af en toe eens nieuw kaartmateriaal moet laden. Trouwens, wie heeft er nu eigenlijk écht de behoefte om continu alle detailkaarten van héél Europa bij zich te hebben ? Een DHL-koerier misschien ?
Greetz,

P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
de Salle
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 apr 2005, 17:43
Woonplaats: Berchem
Locatie: Berchem
Contacteer:

CF kaart voor 2610

Bericht door de Salle »

Je kan vrij wel elke merk van kaart gebruiken, er zijn merken en type die sneller en beter zijn, wij gebruiken (Formar/Garmin) uitlsuitend de bekendste merken om problemen te vermijden.

Groetjes,
Christian
K1100LT
Fox30
Berichten: 831
Lid geworden op: 09 mar 2005, 19:45
Locatie: Brasschaat (5-sterrengemeente sinds FataMorgana)

Bericht door Fox30 »

Als je wil weten wie er nu heel Europa in zijn kaart nodig hebt, wel ik ben er zo een en vele van mijn kollega's ook.
Op de moto gebruik ik Belgie, Frankrijk en Nederland.
Maar ik gebruik de GPS ook als ik met de auto naar klanten in DK, ES, D, UK rijd.
Dan is al dat verwissel met de kaartjes gen leuk idee, want je zal net dat kaartje thuis vergeten zijn want je nodig hebt. Met 2GB laadt je eenmalig heel Europa (ca 3 uren downloaden naar de 2610) en heb je ALLES bij.

groeten,
Fox30
p@rick
Berichten: 4066
Lid geworden op: 24 dec 2004, 14:00
Locatie: Waasland

Bericht door p@rick »

Fox30 schreef:Als je wil weten wie er nu heel Europa in zijn kaart nodig hebt, wel ik ben er zo een en vele van mijn kollega's ook.
Op de moto gebruik ik Belgie, Frankrijk en Nederland.
Maar ik gebruik de GPS ook als ik met de auto naar klanten in DK, ES, D, UK rijd.
Dan is al dat verwissel met de kaartjes gen leuk idee, want je zal net dat kaartje thuis vergeten zijn want je nodig hebt. Met 2GB laadt je eenmalig heel Europa (ca 3 uren downloaden naar de 2610) en heb je ALLES bij.

groeten,
Fox30
Dan ben jij dus een van die mensen die ik omschrijf met de absoluut niet minachtend bedoelde term "DHL-koerier" (alle respect voor die mensen die dag in dag uit, jaar in jaar uit hun best doen om alles overal mooi op tijd geleverd te krijgen), ik heb het dan specifiek over de mensen die voor hun werk doorheen heel Europa reizen, en dan kan ik in jou geval best begrijpen dat je een 2gb met alle kaarten erop gebruikt.
Greetz,

P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
de Salle
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 apr 2005, 17:43
Woonplaats: Berchem
Locatie: Berchem
Contacteer:

CF kaart voor 2610

Bericht door de Salle »

Nog een niet onbelangerijk punt is dat het omwissellen van CF kaarten in en uit een 2610 is niet zo een goede idee, de pinnnen van de connector in de 2610 kunnen wel eens scheef of geforceerd worden en dan is het GEDAAN, binnen brengen en herstellen, dus een goede raad: laad je kaart in het toestel via de USB poort en vermijd om deze frequent er uit te halen. Dat was alles.

Salle
K1100LT
Lid BMW Motorclub Vlaanderen.
Xa4
Berichten: 816
Lid geworden op: 28 sep 2004, 10:15
Locatie: Leuven
Contacteer:

Re: CF kaart voor 2610

Bericht door Xa4 »

de Salle schreef:Nog een niet onbelangerijk punt is dat het omwissellen van CF kaarten in en uit een 2610 is niet zo een goede idee, de pinnnen van de connector in de 2610 kunnen wel eens scheef of geforceerd worden en dan is het GEDAAN, binnen brengen en herstellen, dus een goede raad: laad je kaart in het toestel via de USB poort en vermijd om deze frequent er uit te halen. Dat was alles.

Salle
K1100LT
Lid BMW Motorclub Vlaanderen.
en dat geldt voor alle CF toestellen ... ook voor digitale fotocamera's btw :wink:
R1150RT Blackline -> °08/08/04 -> 52.000 km
GOLDEN 5 member
de Salle
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 apr 2005, 17:43
Woonplaats: Berchem
Locatie: Berchem
Contacteer:

CF kaart voor 2610

Bericht door de Salle »

Voor foto toestellen weet ik niet, ik heb er zelf nooit problemen gehad met de CF kaart omdat ik die er niet uithaal.
Groetjes,

Christian.
K1100LT
TonyVdB
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 mar 2005, 22:59
Locatie: Evergem

Bericht door TonyVdB »

Ik organiseerde een groepsaankoop dit jaar voor de Garmin 2610. Gelieve eens contact met mij op te nemen want de kopers waren enorm tevreden over de service, kwaliteit en prijs van onze leverancier uit Beringen. We kregen tevens nog allemaal een halve dag les voor het gebruik van Mapsource. Wie bij ons een toestel kocht, kan er ook weg mee.
Ik heb tevens nog wat beugels liggen voor montage op een R1100RT. Iemand interesse?
Grtz, Tony
Plaats reactie