Gilera Fuoco 500 superfun

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen.

Moderator: GVN

Plaats reactie
cope

Gilera Fuoco 500 superfun

Bericht door cope »

Ik heb mijn Gsa1200 ingeruild voor een Gilera Fuoco 3 wielerken :bsstupid: :lol: :lol: .

Niet dus, maar ik heb er wel een gekocht omdat ik graag zou hebben dat mijn vrouw ook op de motor (scooter) kan mee rijden, ik had eerst een Yamaha Tricker gekocht, ga ik terug verkopen voor €2995,-/ max 200km/op de toerenteller, want omgaan met versnellingen is voorlopig niets voor haar.

Dus ne scooter, één met superwegligging, een redelijke snelheid (heb er al 150km/u uitgehaald/ is nog in rodage) en een voorkomen als een beest, een beetje zoals ne GSA.

Ik ben deze scooter aan het roderen, want mijn vrouw is nog iets te bang (rijd te traag), maar ik ben aangenaam verrast van de wegligging, na een paar km ben je al volledig vertrouwd met deze scooter en de snelheid waarmee je bochten durft nemen is fenomenaal, ik zou zelfs durven beweren dat op de binnenwegen met veel korte bochten na elkaar je bijna niet mee kan of durft met een gewone motor, enkel het koppel van mijn beemer mis ik, en de uitstraling, alhoewel er velen om kijken al je met een scooter een bocht neemt waarvan de achterkant (metalen stand die rond de motorblok licht) tegen de grond schraapt.

Mochten ze een GSA met 2 wielen vooraan maken, een beetje op hetzelfde principe als deze Gilera, Ik koop er mij direct één en verkoop mijn GSA tweewieler voor een GSA driewielerken.

Dus als je iets zoekt om op zondagmorgen achter boterkoekjes te rijden, dan is dit je speelding.

greetz Cope
Advance

Re: Gilera Fuoco 500 superfun

Bericht door Advance »

Ik heb mij GS 1200 verkocht voor een T MAX en Veeeel meer fun
WILBIKE

Re: Gilera Fuoco 500 superfun

Bericht door WILBIKE »

Ik had destijds ook een T-max. Het enige wat ik miste was bij lange ritten het schakelen, je zat daar zo maar te zitten. Maar iemand die denkt dit scooterken zomaar eventjes in het eerstvolgende bochtje weg te rijden was wel even mis...
Het enige dat mij tegenviel was de onderhoudskost van dit speeltje. Verbruik is niets mis mee, rijgedrag helemaal niet en de fun niet te tellen. Maar de rekeningen over 40000 km overstijgen wel de onderhoudskost van een R1200RT, dus écht niet om over te zwijgen. Voor de rest niets dan lof hoor!

Wilbike :wink:
Lid BMW MC Vlaanderen...
Plaats reactie