ACHTER banden voor R1200Gs

Welk setje banden laten je toe om er eens stevig tegen aan te vliegen?
Of geven je het langst plezier in de bochten? Wissel je ervaringen met banden op dit forum uit.

Moderator: GVN

Plaats reactie
migfrost
Berichten: 37
Lid geworden op: 08 aug 2008, 14:19

ACHTER banden voor R1200Gs

Bericht door migfrost »

Hallo iedereen :-)
Ik moet de achter band vervangen van mijn GS. momenteel heb ik een tourance achterband. wat is het beste bij vervanging ik rijd allen op de baan : dezelfde of een band die
enkel geschikt is voor de baan. welk type van band van Metzeler??
Koppel!!
Berichten: 3773
Lid geworden op: 15 apr 2005, 15:10
Locatie: Oost Vlaanderen

Re: ACHTER banden voor R1200Gs

Bericht door Koppel!! »

YOO

Ga is kijken bij de bandenrubriek kijken, en gebruik misschien de zoekfunctie. Er zal een werled aan informatie voor je opengaan, je vragen zijn nl. al enkele honderden keer gesteld.

Ik ga trouwens je posting naar de bandenrubriek verplaatsen, daar staat ze op haar plaats.

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
Rik'sGS
Berichten: 218
Lid geworden op: 03 mar 2007, 16:01
Woonplaats: Leopoldsburg
Locatie: Limburg

Re: ACHTER banden voor R1200Gs

Bericht door Rik'sGS »

migfrost schreef:Hallo iedereen :-)
Ik moet de achter band vervangen van mijn GS. momenteel heb ik een tourance achterband. wat is het beste bij vervanging ik rijd allen op de baan : dezelfde of een band die
enkel geschikt is voor de baan. welk type van band van Metzeler??
Ik heb dit jaar, na ca 8j Tourance te hebben versleten, uit noodzaak gekozen voor een setje Bridgestone Battlewing.
Tot nu toe ca 2000km met die bandjes gedaan, maar ik heb het me nog geen moment beklaagd.

Goed gevoel bij banden zit veel tussen de oren.

Erik
R1100RT '97
R1150GS '01
R1200GS '06
R1200GS '11
Plaats reactie