14/03/2010 - Openingsrit "Seizoen 2010"

Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond

Moderator: GVN

Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Plaats reactie
sprint
Berichten: 2743
Lid geworden op: 13 jul 2005, 11:23
Woonplaats: Bambrugge-City
Locatie: Oost-Vlaanderen

14/03/2010 - Openingsrit "Seizoen 2010"

Bericht door sprint »

Samenkomst:
vanaf 9h15 tot 10h met aansluitend vertrek.

Programma:
Dit jaar gaan we van start met een toerrit van 250km. Hierin voor elke deelnemer wel iets verwerkt wat zijn voorkeur geniet.
Van bij de start, tot aan het einde, kan je genieten van het betere motorplezier.
De middagstop is voorzien in Dinant. Keuze genoeg om iets te nuttigen.
Niettegenstaande we vroeg op het jaar zijn, en de laatste weken het weer niet echt voor de motorrijder geschikt was, gaan we vandaag toch even neuzen aan de voet van de Ardennen.
Zo hebben we al eens geproefd wat er ons nog het komende seizoen te wachten staat.
Eindigen doen we in Aische-En-Refail. Een mooie plaats om huiswaarts te keren. Gelijk aan welke zijde je ook woont van dit kleine landje.

GPS route daags voordien via de ledenzone. :idea:
Roadbooks te verkrijgen bij de start.
Meer info in het Clubjournaal.
Marnix.

Afbeelding
UpJohn
Berichten: 966
Lid geworden op: 30 jun 2007, 23:43
Locatie: Ninove

Re: 14/03/2010 - Openingsrit "Seizoen 2010"

Bericht door UpJohn »

Meer info in het Clubjournaal.
En in onze mailbox :roll:
pvde
Berichten: 2652
Lid geworden op: 04 nov 2004, 18:11
Woonplaats: Essen -Wildert
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Re: 14/03/2010 - Openingsrit "Seizoen 2010"

Bericht door pvde »

sprint schreef:GPS route daags voordien via de ledenzone. :idea:
Yep,
Daar gaan we weer: Kan dit nu echt geen 2 a 3 dagen op voorhand :cry:
De aangehaalde argumentatie om de GPS-routes net voor het weekend te verspreiden is reeds meerdere keren aan bod gekomen. Ik stel mij de vraag of het dan nog zin heeft om lid te blijven als hier geen verandering in komt.
Houdoe
Afbeelding Afbeelding
ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
Afbeelding BMW F800GS
WimLT
Berichten: 6760
Lid geworden op: 14 jun 2006, 18:29
Locatie: Sint Job in't Goor
Contacteer:

Re: 14/03/2010 - Openingsrit "Seizoen 2010"

Bericht door WimLT »

pvde schreef:als hier geen verandering in komt.
Zolang een meerderheid van ritorganisatoren op de vergadering stemt dat zij het zo willen behouden, kan daar niemand iets aan veranderen Patrick. Ik was erbij en viel bijna van mijn stoel toen de uitslag bekend gemaakt werd ... en velen met mij, maar dus nét niet genoeg :-? Een mailtje direct naar de ritorganisator kan wellicht een oplossing bieden :idea:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
UpJohn
Berichten: 966
Lid geworden op: 30 jun 2007, 23:43
Locatie: Ninove

Re: 14/03/2010 - Openingsrit "Seizoen 2010"

Bericht door UpJohn »

Daar gaan we weer: Kan dit nu echt geen 2 a 3 dagen op voorhand
Dit is al meermaals besproken op bijeenkomsten. Bestuur stelt dan voor om te stemmen. Dus zij geven ons de kans.
En of je het gelooft of niet .. "Die hard" blijft zweren om de ritten niet eerder vrij te geven.

En daar staan we dan weer mooi te schilderen.

Wat me wel al is opgevallen .. dat hier op het forum de meeste voorstander zijn om de ritten eerder vrij te geven. Niet forum bezoekers steken blindelings hun hand op om het te laten zoals het was.
De laatste keer was het nipt. Ik hoop dat het bij de volgende stembeurt net andersom is. En dan zijn we vertrokken voor de volgende 100 jaar -)) :wink:

Ik kan je enkel tip geven om een mailtje te sturen naar organisator, en met beetje goodwill krijg je de rit dan eerder.
succes
pvde
Berichten: 2652
Lid geworden op: 04 nov 2004, 18:11
Woonplaats: Essen -Wildert
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Re: 14/03/2010 - Openingsrit "Seizoen 2010"

Bericht door pvde »

Yep,
Het is toch niet de bedoeling dat ik als LID telkens een mailtje naar de organisator moet sturen om op mijn blote knieen te gaan smeken om de rit een paar dagen vroeger te willen verkrijgen :idea:
Of misschien zou juist iedereen de organisator via mail deze vraag moeten stellen, misschien zien ze dan wel in dat er een behoefte is om de route vroeger te publiceren.
Houdoe
Afbeelding Afbeelding
ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
Afbeelding BMW F800GS
WimLT
Berichten: 6760
Lid geworden op: 14 jun 2006, 18:29
Locatie: Sint Job in't Goor
Contacteer:

Re: 14/03/2010 - Openingsrit "Seizoen 2010"

Bericht door WimLT »

UpJohn schreef:Niet forum bezoekers steken blindelings hun hand op om het te laten zoals het was.
Daardoor waarschijnlijk ook mensen die écht die noodzaak niet onderkennen om ze vroeger prijs te geven. De (nog) oudere generatie, denk ik, die waarschijnlijk niet eens te "bestoken" valt met mails. "Meels wa zijn dadde" Afbeelding

Maar nogmaals, zeker niet iedereen over dezelfde kam scheren, want het was idd een zeer nipte meerderheid deze keer. Hopelijk moet deze meerderheid niet vervallen door de natuurlijke evolutie Afbeelding :lol: :lol:
Laatst gewijzigd door WimLT op 05 mar 2010, 12:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
Relax
Berichten: 5687
Lid geworden op: 30 sep 2004, 16:31
Woonplaats: Sint-Martens-Lierde begot.
Locatie: O-Vl, in Sint-Martens-Lierde begot.

Re: 14/03/2010 - Openingsrit "Seizoen 2010"

Bericht door Relax »

De mensen die daar mogen stemmen, zijn dat de "gewone" aanwezigen, dus de gewone leden? Dan lossen we het probleem toch eenvoudig op door met wat meer pro's te gaan?
I respect your opinion. But I don't give shit.
WimLT
Berichten: 6760
Lid geworden op: 14 jun 2006, 18:29
Locatie: Sint Job in't Goor
Contacteer:

Re: 14/03/2010 - Openingsrit "Seizoen 2010"

Bericht door WimLT »

Nope, alleen de ritorganisatoren mogen stemmen ! Ik stond erbij en keek ernaar :-?
NetInfo schreef:Gelieve allen even mee te duimen dat de winter ons snel verlaat.
Volgens de weerberichten zal het al zeker lekker fris zijn. We kunnen alleen hopen dat er niks uit de lucht valt. 't Zou anders wel eens créme-glace kunnen zijn :mrgreen:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
Harald
Berichten: 6129
Lid geworden op: 28 sep 2004, 20:04
Locatie: Opwijk

Re: 14/03/2010 - Openingsrit "Seizoen 2010"

Bericht door Harald »

Ik moet werken, carnavalstoet in Merchtem-Brussegem.

Wat die GPS routes betreft,
stuur massaal een mail naar de organisator, op een afgesproken datum, net voor de rit.
Bvb Rit is op zondag, op woensdag 5.000mails in de mailbox van de organisator, allen met dezefde vraag.
Doe dit een heel seizoen lang en ze draaien wel bij.

Anderzijds kunnen ze gewoon de route per mail sturen naar ALLE leden van de club.
Ze bezitten immers iedereen zijn mail adres.....
"God made some cops Perfect - the rest he put in cars!"
Afbeelding"Alle vakkennis is een samenzwering tegen het lekendom."
John
Berichten: 4594
Lid geworden op: 28 sep 2004, 12:59
Woonplaats: Essen
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Re: 14/03/2010 - Openingsrit "Seizoen 2010"

Bericht door John »

Harald schreef: Anderzijds kunnen ze gewoon de route per mail sturen naar ALLE leden van de club.
Ze bezitten immers iedereen zijn mail adres.....
Sorry nonkel...zoooone grote mailbox hebbe kikke nie zulle!
Enheuu... Bosse (de rit-organisator)is nu nét ééne die had tegen gestemd dacht ik als ik me goed herinner (schiet me nie af als het niet waar is hé Peter! Altsheimer komt in dit geval om het hoekje kijken :mrgreen: ).
Dus vraag ik me af of hij die rit vroeger gaat lossen.
KLT-SE
Berichten: 587
Lid geworden op: 06 feb 2007, 23:08
Locatie: Zeeland (NL) Ja 'n ollander

Re: 14/03/2010 - Openingsrit "Seizoen 2010"

Bericht door KLT-SE »

UpJohn schreef:Ik kan je enkel tip geven om een mailtje te sturen naar organisator, en met beetje goodwill krijg je de rit dan eerder.
succes
Wat is dat e-mailadres? dan kunnen we hem digitaal bestoken.......
2007 - 2012 K1100 LT/se #0012 5-'94 >123.123 km | 2012 - heden R1200 GS | lid BMW MC VL
Afbeelding
WimLT
Berichten: 6760
Lid geworden op: 14 jun 2006, 18:29
Locatie: Sint Job in't Goor
Contacteer:

Re: 14/03/2010 - Openingsrit "Seizoen 2010"

Bericht door WimLT »

John schreef:Bosse (de rit-organisator) is nu nét ééne die had tegen gestemd dacht ik als ik me goed herinner
Zo erg is uwen Alzheimer toch nog niet, hoor :clown: Daarom zei ik al: het zal geen zin hebben om dat te doen (bestoken) omdat nét diegenen die tegenstemmen waarschijnlijk niet eens virtueel bij bewustzijn zijn :roll:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
sprint
Berichten: 2743
Lid geworden op: 13 jul 2005, 11:23
Woonplaats: Bambrugge-City
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: 14/03/2010 - Openingsrit "Seizoen 2010"

Bericht door sprint »

Het was mijn bedoeling om de leden warm te maken voor de openingsrit.
Niet om hier een discussie op gang te brengen ivm het tijdstip dat de GPS file vrijgegeven kan worden.

Vroeger, toen de dieren nog spraken, was de GPS file per mail verkrijgbaar.
Toen deze vroeger doorgestuurd werden, waren er een paar leuke clubleden die de rit al op zaterdag reden (beter weer/geen tijd zondag).
Dat was nog niet het ergste, zaterdagavond kon je dan hun (on)terechte bedenkingen ivm de rit al lezen op het forum.

Het was zo’n beetje als naar de film gaan en je buur verraad doodleuk de clou van het einde van de film.

Kunnen jullie in deze discussie ook even stil staan bij de gedachte dat Peter en Nancy er al veel vrije tijd (dagen) hebben ingestopt om de clubleden weer een pracht van een openingsrit te bezorgen. :idea:
Marnix.

Afbeelding
John
Berichten: 4594
Lid geworden op: 28 sep 2004, 12:59
Woonplaats: Essen
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Re: 14/03/2010 - Openingsrit "Seizoen 2010"

Bericht door John »

Marnix, even goei vrienden maar daar gaat het niet om. We weten met zen allen dat Peter en zen Rosse toffe mensen zijn. Maar er moet wat veranderen in van alles en nog wat. Daarom wordt er nog eens van onzen tak gemaakt.
WimLT
Berichten: 6760
Lid geworden op: 14 jun 2006, 18:29
Locatie: Sint Job in't Goor
Contacteer:

Re: 14/03/2010 - Openingsrit "Seizoen 2010"

Bericht door WimLT »

sprint schreef:Kunnen jullie in deze discussie ook even stil staan bij de gedachte dat Peter en Nancy er al veel vrije tijd (dagen) hebben ingestopt om de clubleden weer een pracht van een openingsrit te bezorgen. :idea:
Van het mooie werk van Bosse & Rosse geniet ik steeds met volle teugen, jongen 8-)

De route is trouwens omgezet en zal dus als vanouds ook weer voor de Tommers beschikbaar zijn op diezelfde Ledenzone :wink:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
RBee
Berichten: 2201
Lid geworden op: 20 aug 2005, 23:54
Locatie: Wilrijk

Re: 14/03/2010 - Openingsrit "Seizoen 2010"

Bericht door RBee »

WimLT schreef:De route is trouwens omgezet :wink:
:idea:
R 1250 GSA

Foto's: http://RBee.SmugMug.com" onclick="window.open(this.href);return false;
WimLT
Berichten: 6760
Lid geworden op: 14 jun 2006, 18:29
Locatie: Sint Job in't Goor
Contacteer:

Re: 14/03/2010 - Openingsrit "Seizoen 2010"

Bericht door WimLT »

RBee schreef: :idea:
Toch niet :-P
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
noek
Berichten: 398
Lid geworden op: 11 okt 2004, 21:00
Woonplaats: Mortsel
Locatie: Antwerpen

Re: 14/03/2010 - Openingsrit "Seizoen 2010"

Bericht door noek »

Vroeger, toen de dieren nog spraken, was de GPS file per mail verkrijgbaar.
Toen deze vroeger doorgestuurd werden, waren er een paar leuke clubleden die de rit al op zaterdag reden (beter weer/geen tijd zondag).
Dat was nog niet het ergste, zaterdagavond kon je dan hun (on)terechte bedenkingen ivm de rit al lezen op het forum.

Het was zo’n beetje als naar de film gaan en je buur verraad doodleuk de clou van het einde van de film.
Honderd % mee eens ,
Als je ze niet kan rijden op zondag,rij je ze vanaf maandag of alle andere dagen die er na komen.
Alleen al uit respect voor de maker van de rit,die er zijn tijd in steekt om u allen er van te laten van genieten......dan is de zondag" zijn" dag!
Het unicum en de prioriteit ligt op die dag en geen andere,mij gedacht..... :bom:
Kris adv
Berichten: 560
Lid geworden op: 14 aug 2006, 08:50
Locatie: Westkerke

Re: 14/03/2010 - Openingsrit "Seizoen 2010"

Bericht door Kris adv »

WimLT schreef:
RBee schreef: :idea:
Toch niet :-P
:-P :-P

't is maar een grapke hoor :wink:
Jan en Greet
Berichten: 468
Lid geworden op: 28 sep 2004, 11:23
Woonplaats: Antwerpen Borgerhout
Locatie: 't Stad

Re: 14/03/2010 - Openingsrit "Seizoen 2010"

Bericht door Jan en Greet »

Als je ze niet kan rijden op zondag,rij je ze vanaf maandag of alle andere dagen die er na komen.
Alleen al uit respect voor de maker van de rit,die er zijn tijd in steekt om u allen er van te laten van genieten......dan is de zondag" zijn" dag!
Het unicum en de prioriteit ligt op die dag en geen andere,mij gedacht.....
En ook ik kan mij daar in vinden 8-)
Zundapp KS50 - Suz GT380 - Suz GT750 - Kawa Z1000 - Yam RD500 - Yam Majesty 250 - Suz Bandit 1200S - Bmw R1150Rt - Bmw R1200 GSA - Bmw C650GT - Vespa 125LX
DomDom RiderI & II
Zümo 550
Lid,natuurlijk !
Jo De Paepe
Berichten: 3237
Lid geworden op: 28 sep 2004, 00:07
Woonplaats: Gent
Locatie: Gent, België

Re: 14/03/2010 - Openingsrit "Seizoen 2010"

Bericht door Jo De Paepe »

Mannekes ,

jullie kunnen toch een stukske zagen zenne met jullie GPS routes :roll:
Vroeger kreeg je het roadbook bij aanvang van de rit op zondag en daarmee gedaan.
'k vindt het al erg genoeg dat ik mij een GPS heb moeten aanschaffen om nog mee te kunnen rijden met sommige ritten.
R 1200 GS Triple Black
R75/5
[url]http://www.picasaweb.google.com/depaepejo1[url]
John
Berichten: 4594
Lid geworden op: 28 sep 2004, 12:59
Woonplaats: Essen
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Re: 14/03/2010 - Openingsrit "Seizoen 2010"

Bericht door John »

Héla! Nie tegen mijn kar rijen hé Ghentenaerke! :-) Da stuk papier was het zeker ook nie zelle! Ge moet toch toegeven dat met dat GPS ding je toch meer van de omgeving kunt gnieten hé? Of ziede gij da anders? :wink:
Wiedewa
Berichten: 1167
Lid geworden op: 20 apr 2008, 21:14
Locatie: Budel-Dorplein

Re: 14/03/2010 - Openingsrit "Seizoen 2010"

Bericht door Wiedewa »

Jo De Paepe schreef:Mannekes ,

jullie kunnen toch een stukske zagen zenne met jullie GPS routes :roll:
Vroeger kreeg je het roadbook bij aanvang van de rit op zondag en daarmee gedaan.
'k vindt het al erg genoeg dat ik mij een GPS heb moeten aanschaffen om nog mee te kunnen rijden met sommige ritten.
Mee eens Jo :grin:
Ben nu maar op een been, heb nog gene gps routes of hoe dat heet.
Maar ik val bijna om omdat ik me bijna verplicht voel er een aan te schaffen :oops:

mvg Nico
MG Breva 850
Jo De Paepe
Berichten: 3237
Lid geworden op: 28 sep 2004, 00:07
Woonplaats: Gent
Locatie: Gent, België

Re: 14/03/2010 - Openingsrit "Seizoen 2010"

Bericht door Jo De Paepe »

Of ziede gij da anders?
Tuurlijk datte :wink: nu moet ik gedurig naar dat TV ke zitten gapen en naar nog een 2de madam luisteren.

En als mijn TVke uitvalt weet ik geeneens meer waar ter wereld ik mij bevindt :roll:
R 1200 GS Triple Black
R75/5
[url]http://www.picasaweb.google.com/depaepejo1[url]
Plaats reactie