Continental Trail Attack op de GS 1200?

Welk setje banden laten je toe om er eens stevig tegen aan te vliegen?
Of geven je het langst plezier in de bochten? Wissel je ervaringen met banden op dit forum uit.

Moderator: GVN

pzbiker
Berichten: 236
Lid geworden op: 04 okt 2009, 18:15
Locatie: Merchtem

Continental Trail Attack op de GS 1200?

Bericht door pzbiker »

Iemand ervaring met de Continental Trail Attack of de Continental Road Attack ( aangezien ik toch nooit off road rijd )op de GS 1200?
Er is nu zelfs al de Road Attack 2, maar ik weet niet of ze die in de maten van mijne GS 1200 hebben.
Ik dacht eerst de Michelin Pilot Road 2 te steken, maar die hebben ze blijkbaar alleen maar voor achteraan op de GS, vooraan zou ik dan de gewone PR moeten steken.

Op deze test op de GS komen de Continental Trail Attack er als beste uit.
http://www.maaikejilles.nl/BMW/Motoplus ... otoren.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeelding
Zeppe
Berichten: 1455
Lid geworden op: 06 jan 2005, 09:47
Woonplaats: 2630
Locatie: Aartselaar

Re: Continental Trail Attack op de GS 1200?

Bericht door Zeppe »

Hallo Pzbiker,

Persoonlijk ben ik zeer tevreden van de Metzeler's. Heb die zowel onder onze F650GS staan als onder de R1200GS.
Met mijn eerste stel onder de 1200GS heb ik 16000km gedaan, en ze dan vervangen voor de EXP's. Die staan er nu toch ook weeral 9000km onder.
Het belangrijkste vind ik de beoordeling op natte-weg.
De uiterste limieten bij droog zal ik waarschijnlijk toch nooit halen/ervaren.


Heb jij ook info ivm prijzen?

ps: ga je de openingsrit van zondag meerijden?
R1200GS-Adventure - smoke grey (24/06/2011)
Vespa GTS250 (27/09/2018)

"Het eindpunt kan nooit zo interessant zijn als de weg ernaartoe"
bmwfreakske
Berichten: 1292
Lid geworden op: 27 okt 2004, 19:54
Woonplaats: Bonheiden
Locatie: Antwerpen

Re: Continental Trail Attack op de GS 1200?

Bericht door bmwfreakske »

pzbiker schreef:Iemand ervaring met de Continental Trail Attack of de Continental Road Attack ( aangezien ik toch nooit off road rijd )op de GS 1200?
Er is nu zelfs al de Road Attack 2, maar ik weet niet of ze die in de maten van mijne GS 1200 hebben.
Ik dacht eerst de Michelin Pilot Road 2 te steken, maar die hebben ze blijkbaar alleen maar voor achteraan op de GS, vooraan zou ik dan de gewone PR moeten steken.

Op deze test op de GS komen de Continental Trail Attack er als beste uit.
http://www.maaikejilles.nl/BMW/Motoplus ... otoren.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik heb ze nu 4000km(trail) opliggen,fijne band,weinig slijtage ,goede grip,goedkoper,
De vorige EXP's waren heel goed maar smolten als boter..achter 7500 en voor 9000.
Andalousie 09/2018
tazdevil
Berichten: 205
Lid geworden op: 12 okt 2008, 18:57
Woonplaats: Tienen
Locatie: Vlaams-Brabant

Re: Continental Trail Attack op de GS 1200?

Bericht door tazdevil »

Hey,

Na 8700km met mijn EXP te hebben gereden heb ik nu een set Conti Trail Attack aangeschaft.
Van de EXP's kan ik echt niets slecht zeggen,ze hebben mij nooit in de steek gelaten.
Juist de laatste duizend km had ik het gevoel als je een bocht nam op een redelijke hellingshoek,
dan had je het gevoel dat het voorwiel telkens wegschoof. :-? Echt geen prettig gevoel en dat knaagt
aan het vertrouwen.Ik denk dat dit te wijten is aan het cuppen.
Daarom heb ik ze er iets vroeger afgedaan want ik denk dat er nog een duizend km bij kon.
Nu heb ik nog niet veel km gereden met de Conti maar de eerste indruk was positief.
Hij stuurt wel iets zwaarder in en laat zich iets moeilijker terug oprichten,maar voelt wel stabieler
aan in de bocht,minder nerveus als de EXP.
Ik denk wel dat de Conti minder geschikt is voor het lichte offroad werk omdat hij veel minder profieltekening
heeft in de banden. :cry:
Ik heb gekozen voor de Conti om een keer andere banden te hebben en ook omdat ze zo positief uit
de Allroad banden test zijn gekomen. :wink:

Groetz Gerry
Beter 1 GS in de hand dan geen hand!

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
J
Berichten: 3396
Lid geworden op: 09 mei 2007, 13:35
Locatie: Gùùk
Contacteer:

Re: Continental Trail Attack op de GS 1200?

Bericht door J »

trail attack cupt ook. Bij mij zitten ze er nu 12K op en dringend aan vervanging toe (heb bijna geen inkepingen meer in het midden) Ban is zeer goed qua baanvastheid, ook in de regen kan je nog heel diep gaan. Banden warmen snel op (maar dat hebben veel banden met grote groeven. Ik ben er heel tevreden over. Het is wel heel duidelijk dat ze cuppen. Als je bij de achterband kijkt zie je gewoon hoogteverschillen in slijtage. Door de diepe en brede inkepingen zie je de vlakken ongelijk slijten. Of dat dit een probleem is weet ik niet. Ik rij nog altijd even zot met mij gsa, met nieuwe of versleten banden en voelt allemaal gelijk aan bij deze bandjes.

als je naar de openingsrit komt moet je er maar eens even naar kijken. Zwarte Gsa 2007 met Corbin zadel, en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vuil van de voorbije winter.

J
't vollek va Gùùk red ùùk........
pzbiker
Berichten: 236
Lid geworden op: 04 okt 2009, 18:15
Locatie: Merchtem

Re: Continental Trail Attack op de GS 1200?

Bericht door pzbiker »

tricky schreef:Hallo Pzbiker,

Heb jij ook info ivm prijzen?

ps: ga je de openingsrit van zondag meerijden?


Ik zou heel graag de openingsrit meerijden, maar moet zondag werken voor de carnaval, daar komt elk jaar maar twee man en ne paardekop kijken, maar ja, we moeten er zijn he.

Wat de prijzen betreft, volgende week ben ik een weekje in verlof, ik ga eens bij GDF in Aartselaar horen, ik heb daar vroeger met mijn choppers ook nog geweest en den Harald gaat daar ook altijd. Altijd zeer tevreden geweest en goed van prijs.
Afbeelding
pzbiker
Berichten: 236
Lid geworden op: 04 okt 2009, 18:15
Locatie: Merchtem

Re: Continental Trail Attack op de GS 1200?

Bericht door pzbiker »

Bedankt voor de info mannen.

Afbeelding

Ik denk dat ik voor deze zal gaan, de Continental Road Attack 2, bestaat ook uit 2 componenten zoals de Michelin Pilot Road 2.
De Conti's bestaan ook in de maten voor de GS en in elk geval een mooi profiel.

Op onderstaande site, vind je er al wat info over.

http://www.motorfreaks.nl/productnieuws ... ack-2.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Trickie, ik zal eens horen voor de prijs bij GDF Aartselaar, ik zet het wel op het forum.
Afbeelding
J
Berichten: 3396
Lid geworden op: 09 mei 2007, 13:35
Locatie: Gùùk
Contacteer:

Re: Continental Trail Attack op de GS 1200?

Bericht door J »

ja deze bestaat inderdaad ook voor 19' GS maten.
Ik overweeg deze ook aan te kopen, volgende maand.

Ik ben een beetje vergeten welke baanbanden nog op een GS kunnen met 19' voorwiel. Weten jullie het hier?

J
't vollek va Gùùk red ùùk........
vak m rat
Berichten: 227
Lid geworden op: 08 feb 2009, 16:42

Re: Continental Trail Attack op de GS 1200?

Bericht door vak m rat »

ik heb de conti trail attack opliggen sinds april vorig jaar . Al 11000 km gereden en zeer tevreden

grtz

vak m rat
every day a new GS moment

my travelpics at smug mug - larstravelpics -

R1200GS 2009
R1200GSA 2012
R1200GSA Rally 2018
noppenrijder
Berichten: 228
Lid geworden op: 07 jan 2005, 09:36
Locatie: Waregem

Re: Continental Trail Attack op de GS 1200?

Bericht door noppenrijder »

ik rij vooraan met de road attack om het cuppen tegen te gaan, en achteraan met de trail attack om wat meer km te halen; achteraan tijdens koude ritten toch al een paar keer een stapje opzij gezet (op vrij gladde asfalt en een witte lijn, telkens groot, had het mss ook gehad met een andere band achteraan ?)
Two valve or not two valve, that's tthe question !
(XL 500) - ( K 100 RS) - ( R 850 GS) - '05 R 1200 GS - '91 R 100 GS
(Garmin SP III) - (SP 2610) - Oregon 400T - Forerunner 310 XT - Montana 600
tazdevil
Berichten: 205
Lid geworden op: 12 okt 2008, 18:57
Woonplaats: Tienen
Locatie: Vlaams-Brabant

Re: Continental Trail Attack op de GS 1200?

Bericht door tazdevil »

Donderdag de Contis Trail Attack aan een grondige test onderworpen van 250 km.Het was een ritje
naar Maredsous langs de Samsonroute zo langs Dinant.
Dus aan bochten niets te kort.

De conti's zijn echt wel goed,voetsteuntjes aan de grond en de banden gaven geen krimp. :-P
Op hellingshoek heel brut op de gas gegaan en ge voelt de band zich echt vastbijten in het asfalt. :rabbit:
Ik heb geen enkel moment het gevoel gehad van schuiven of wat dan ook van de band.
Ook rechtuitstabiliteit is zeer goed,niet wiegen,wobbelen of waggelen.

De banden sturen zeer neutraal,niet zo snel als een EXP maar wel stabieler,minder nerveus.
De EXP waren ook stabiel,maar de Conti's doen daar toch nog een schepje bovenop,super eigenlijk,
terwijl ik toch eerder twijfelachtig tegenover de Conti's stond. :wink:

Een ding is wel zeker,voor offroad zijn ze echt niet geschikt :cry: ,spijtig eigenlijk.
Daar is de EXP veel beter voor omdat er meer profiel is en veel grover van tekening.

Tot nu zeer tevreden en heb ik echt vertrouwen in deze banden,het is enkel wachten op een regenrit. :puke:

Groetz Gerry
Beter 1 GS in de hand dan geen hand!

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Toedel
Berichten: 621
Lid geworden op: 19 nov 2005, 23:17

Re: Continental Trail Attack op de GS 1200?

Bericht door Toedel »

Ik heb de Conti Trail ook gehad.
Meermaals stapjes opzij gezet achter, zowel nieuw als bij hogere kilometers.
Was er niet tevreden over. Foto's en andere commentaar hier : http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/viewtop ... ail+Attack" onclick="window.open(this.href);return false;
Met een bikersgroet,
Toedel ;-)
(165.000km op R1200GS).

Whatever floats your boat is fine by me, as long as it isn't a battleship.
J
Berichten: 3396
Lid geworden op: 09 mei 2007, 13:35
Locatie: Gùùk
Contacteer:

Re: Continental Trail Attack op de GS 1200?

Bericht door J »

tazdevil schreef: De conti's zijn echt wel goed,voetsteuntjes aan de grond en de banden gaven geen krimp. :-P
met een gs, :shock: :shock:

dat zou ik ook graag eens doen, maar dat lukt niet. Hoe ver kom je dan met je band?


ah ja en BTW: als ik vorige week op de parking van de media markt in Anderlecht ook eens even plat ging, beide banden schoven op het randje weg. Aangezien ik niet zo direct panikeer gebeurde er verder niets. Ps het was wel geen 25° vorige week, dat doet er natuurlijk ook veel aan.
J
't vollek va Gùùk red ùùk........
tazdevil
Berichten: 205
Lid geworden op: 12 okt 2008, 18:57
Woonplaats: Tienen
Locatie: Vlaams-Brabant

Re: Continental Trail Attack op de GS 1200?

Bericht door tazdevil »

J schreef:
tazdevil schreef: De conti's zijn echt wel goed,voetsteuntjes aan de grond en de banden gaven geen krimp. :-P
met een gs, :shock: :shock:

dat zou ik ook graag eens doen, maar dat lukt niet. Hoe ver kom je dan met je band?


ah ja en BTW: als ik vorige week op de parking van de media markt in Anderlecht ook eens even plat ging, beide banden schoven op het randje weg. Aangezien ik niet zo direct panikeer gebeurde er verder niets. Ps het was wel geen 25° vorige week, dat doet er natuurlijk ook veel aan.
J
Hallo J,

Dat gaat zelfs goed met een GS,de voetsteunen en de achterrem 8-)
Met mijn R1100S reed ik zelfs de cilinders aan de grond.Ik heb vroeger nogal veel tijd op het circuit
doorgebracht en nog met de M.E.T. wedstrijden gereden.
Daar heb ik 2 uur wedstrijden meegereden met een Suzuki RGV 250 en de 4 en 8 uur van zolder met een GSXR 750 van 2000. :grin:

Daardoor heb ik een redelijk gevoel ontwikkeld en dan voel je ook wat je banden kunnen en hoe ver je kan gaan.

Ik denk dat ge met een GSA rijd, niet? En die staat dus wel iets hoger op zijn poten zodat het moeilijker
word om de voetsteuntjes aan de grond te rijden.

Afbeelding

Nog een paar foto's van de 8 uur van zolder en van een 2 uur wedstrijd.

Een Le Mans start.Ikke met witte arai.
Afbeelding

Een snelle tankbeurt.
Afbeelding

2 uur wedstrijd in zolder.Helemaal alleen kunnen uitrijden.Mijne maat was ziek geworden. :mrgreen:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het was een hele mooie tijd. :drunken:

Groetz Gerry
Beter 1 GS in de hand dan geen hand!

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
J
Berichten: 3396
Lid geworden op: 09 mei 2007, 13:35
Locatie: Gùùk
Contacteer:

Re: Continental Trail Attack op de GS 1200?

Bericht door J »

Mooie foto's. 2u zolder, zweten geblazen. Vorig jaar nog op No Budget cup Frans Dendooven Fastbikers Team 1.5u weten rijden aan een stuk, dat is al een hele prestatie.

Nu over de steunen, bij mij lukt het niet, ik voel hem dikwijls gaan op de rand van de band, maar dan nog hoor of voel ik niets schuren. Zou die twee cm hoger dan echt zoveel schelen. Ik zet mijn veren altijd ook wel zeer hard. Nu met de slechte wegen en in de regen gaan ze wat zachter, maar ga ik natuurlijk ook niet meer zo diep. Ik heb VFoor hier vroeger ook vele horen over stoefen op de kwaliteit van de band. Het is op zijn aanraden dat ik hem kocht. De conti's rijden heel goed, maar geven me in de zomer meer vertrouwen dan in de winter met koud weer.

ps op circuit heb ik ook geen problemen om hem plat te leggen (avatar), en ook met HP2 sport en K1300r heb ik knee down gelegd op de ring in Brussel, maar met de gsa geraak ik tot nu toe met niets aan de grond. Ook al bekijk ik mijn banden zie ik dat de randen ook aangeraakt zijn, niet dat de vellen er af hangen zoals op circuit, maar ze zijn volledig gebruikt.

Ik blijf het toch proberen. nem. Ik hoop alleen dat ik dan niet met mijn stuur de grond raak, want dat is iets te diep als ik naar mijn geldbeugel luister. :lol:


J
't vollek va Gùùk red ùùk........
tazdevil
Berichten: 205
Lid geworden op: 12 okt 2008, 18:57
Woonplaats: Tienen
Locatie: Vlaams-Brabant

Re: Continental Trail Attack op de GS 1200?

Bericht door tazdevil »

Hey J

Twee uur op zolder is inderdaad zweten geblazen.Ik heb ooit in Croix ne gast met een Aprilia RS 250 de 2 uren weten rijden alleen. :-o
En dan nog winnen ook :shock: :shock:

Als uw voetsteunen 2 cm hoger liggen dan een GS gaat ge ze niet aan de grond krijgen denk ik. :-? Zeker als je veren dan hard staan zakt de GSA
dan nog minder in in een bocht.Toch maar voorzichtig zijn dat ge niet TE plat gaat. :wink:

Ik heb tot nu toe 500 km met de banden,en tot nu toe tevreden.Ik heb ze al getest aan 2°C en dat was ook in orde.
We zullen wel zien hoe ze verder evolueren en anders gooi ik er terug EXP's op. :-P

Groetz Gerry
Beter 1 GS in de hand dan geen hand!

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
J
Berichten: 3396
Lid geworden op: 09 mei 2007, 13:35
Locatie: Gùùk
Contacteer:

Re: Continental Trail Attack op de GS 1200?

Bericht door J »

Evolueren, geen probleem. hoor, Ik kan nu de band niet afbreken want bij mij zit hij er er nu bijna 15.000km op en is helemaal versleten. (zondag in de regen eerst naar mabbe gereden en dan naar Knokke, hij zette dikwijls een stap opzij achteraan, maar wat wil je? zijn geen groeven meer :-? ) Wacht nog tot volgende maand om hem te vervangen. Ik ga nu de road Attack 2 eens proberen, maar van deze band geen slecht in het algemeen. Je moet ook rekenen dat ik elke dag rij, korte afstanden, maar wel vlot. Hoeveel keer is die band dan al niet opgewarmd en afgekoeld? Dat zal er ook geen goed aan doen.

J
't vollek va Gùùk red ùùk........
tazdevil
Berichten: 205
Lid geworden op: 12 okt 2008, 18:57
Woonplaats: Tienen
Locatie: Vlaams-Brabant

Re: Continental Trail Attack op de GS 1200?

Bericht door tazdevil »

Hey J,

Ik denk dat korte afstanden niet veel doen aan uw banden,het opwarmen en afkoelen zal daar niet veel aan veranderen,of toch?
15.000km met die conti's, :shock: tja Jo ge moet wel gaaaz geven hé. :lol: :wink:
Ik wist dat ze langer meegaan als de EXP's maar zolang.Ik mag content zijn denk ik als ik 10.000km haal.

En zeggen dat ik vroeger met mijn sportmoto's amper 3000 km met een achterband en 5000 km met een voorband haalde. :oops:
Mijn record is met mijn Monster R4RS geweest,1700 km en band weg,en daar was dan nog de rodage inbegrepen,aja want nen duc
moest ge toen 2500km roderen. :roll:
Afbeelding

Nog een geluk dat de zotte jaren door zijn en het verstand er nu is.affin ja,gedeeltelijk toch hé.

Groetz Gerry
Beter 1 GS in de hand dan geen hand!

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
J
Berichten: 3396
Lid geworden op: 09 mei 2007, 13:35
Locatie: Gùùk
Contacteer:

Re: Continental Trail Attack op de GS 1200?

Bericht door J »

tazdevil schreef:Hey J,

Ik denk dat korte afstanden niet veel doen aan uw banden,het opwarmen en afkoelen zal daar niet veel aan veranderen,of toch?
15.000km met die conti's, :shock: tja Jo ge moet wel gaaaz geven hé. :lol: :wink:
ja het lukt nog niet goed, maar 't zal wel komen. Af en toe durf ik wel eens 10km over de max snelheid gaan. :eye:

J
't vollek va Gùùk red ùùk........
tazdevil
Berichten: 205
Lid geworden op: 12 okt 2008, 18:57
Woonplaats: Tienen
Locatie: Vlaams-Brabant

Re: Continental Trail Attack op de GS 1200?

Bericht door tazdevil »

J schreef:
tazdevil schreef:Hey J,

Ik denk dat korte afstanden niet veel doen aan uw banden,het opwarmen en afkoelen zal daar niet veel aan veranderen,of toch?
15.000km met die conti's, :shock: tja Jo ge moet wel gaaaz geven hé. :lol: :wink:
ja het lukt nog niet goed, maar 't zal wel komen. Af en toe durf ik wel eens 10km over de max snelheid gaan. :eye:

J
Geduld Jo,geduld.Dat komt allemaal wel maar ge moet er uwe tijd voor nemen.Is die 10 al niet wat overdreven? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Groetz Gerry
Beter 1 GS in de hand dan geen hand!

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
J
Berichten: 3396
Lid geworden op: 09 mei 2007, 13:35
Locatie: Gùùk
Contacteer:

Re: Continental Trail Attack op de GS 1200?

Bericht door J »

:lol: :lol: :lol:

De reden waarom ik zo lang met banden rij en dat die vooral zeer vlak zijn gereden is om dat ik enkel stadsverkeer doe. Ik gebruik mijn motor uitsluitend voor woon werk verkeer. Van die drie of vier club ritten op het jaar zal het niet zijn, en er mee op verlof gaan doe ik ook niet. Lange ritten is vervelend voor mijn rug. Ik zou dan bij een tussenstop echt willen gaan liggen om het uit te houden.

Van dat stadsverkeer winter en zomer heb je niet veel kans om de band optimaal te gebruiken. Ik rij wel goed door, er heeft ooit eens een filmpje op youtube gestaan van mijn woon-werkverkeer. Het heeft er welgeteld 1 dag opgestaan en ik kreeg de raad op het er af te halen. Ik woon net naast Brussel en rij een 40 a 50 km per dag in Brussel en omstreken. Vroeger deed ik nog huisbezoeken (gezinsbegeleider bijzondere jeugdzorg) in stad Brussel en omliggende gemeentes en heel af en toe maar dan echt heel af te toe als de ring wat meeviel kon ik eens gassen op de verschillende op en afritten, meer niet. Voor de rest was het steeds stoppen starten optrekken 10 m rijden, afremmen en zo de ganse tijd door. File filteren a volenté. Daarom doe ik zo lang met een band. Je moet ook rekenen dat een GSa miss net 90pk, wat niet is om over naar huis te schrijven he.

In elke geval met mijn Bridgestone BT003 banden rij ik een 300km en dan zijn ze volledig weg.

Afbeelding

J
't vollek va Gùùk red ùùk........
tazdevil
Berichten: 205
Lid geworden op: 12 okt 2008, 18:57
Woonplaats: Tienen
Locatie: Vlaams-Brabant

Re: Continental Trail Attack op de GS 1200?

Bericht door tazdevil »

Volledig te begrijpen zunne dat ge in het stad uw banden vierkant rijd.Ge doet immers niks anders als stops and go's en das vragen om vierkante banden.
Ik woon op de buiten en ik kom eigenlijk nooit in de stad en als ik een toerke ga doen is dat 80% in de Ardennen.
Daardoor slijten de banden ook veel gelijkmatiger,en autostrade doe ik nooit. :puker:

Maar de PK van een GS zijn meer dan voldoende voor op de openbare weg,ik denk dat 90% van de motorrijders op de openbare weg maar 60% van het
beschikbare vermogen gebruikt. :roll:
Zo heb ik ooit ene op zolder met zijn R1 laten zweten en ik reed dan met een RGV van 60pk.Op het recht stuk vloog die mij voorbij en voor of in de eerste
linkse had hij het al terug aan zijne rekker. :lol: :lol: Het plezantste is dan na een sessie komen die mannen naar uw 250 kijken :shock: alsof dat ding
200pk heeft. 8-)

300Km is niet veel hé,dat is zelfs heel weinig voor circuit kilometers.Dat komt overeen met een dagje branne op Zolder.
Zou ge niet ne keer nen andere compount gebruiken,of uw vering aanpassen(maar dat hebde al gedaan zie ik :lol: ).
Slechte veren of slecht afstelling kunnen ook leiden tot snellere slijtage.Maar ik denk niet dat ik u dat allemaal moet vertellen. :grin:

Moest ge nog ne keer ne vrijdag op zolder gaan rijden laat ge maar iets weten,dan kom ik is af want das nu wel al een tijdje geleden.

Groetz Gerry
Beter 1 GS in de hand dan geen hand!

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
J
Berichten: 3396
Lid geworden op: 09 mei 2007, 13:35
Locatie: Gùùk
Contacteer:

Re: Continental Trail Attack op de GS 1200?

Bericht door J »

Dit zijn mijn dagen voorlopig:
  • 5/04/2010 Motocam Croix Vrij rijden experts
    8/04/2010 Motorsportschool Francochamps Vrij rijden minder snel
    26/04/2010 Aktief Croix Vrij rijden experts
    29/04/2010 Motorsportschool Zolder Vrij rijden minder snel
    6/05/2010 Proracing Academie Mettet Cursus gevorderden
    20/05/2010 Proracing Academie Mettet Vrij rijden snel
    14/07/2010 Trackdays Folembray Vrij rijden gevorderden
    22/07/2010 Proracing Academie Mettet Vrij rijden snel
    27/07/2010 Proracing Academie Mettet Cursus Intensiv
    2/08/2010 Motorsportschool Assen Vrij rijden Snel
    12/08/2010 Benjibikes Croix Vrij rijden experts
    3/06/2010 Bikers zone Croix Vrij rijden experts
waarschijnlijk komt er nog Maz du Cloz bij en Ecuyeres, maar dat moet mijne portemonnee nog aankunnen
't vollek va Gùùk red ùùk........
tazdevil
Berichten: 205
Lid geworden op: 12 okt 2008, 18:57
Woonplaats: Tienen
Locatie: Vlaams-Brabant

Re: Continental Trail Attack op de GS 1200?

Bericht door tazdevil »

Hoi Jo,

Indien ik kan zal ik zeker eens langskomen op één van de datums.Vermoedelijk zolder of Mettet. :wink:

Groetz Gerry
Beter 1 GS in de hand dan geen hand!

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Wulf
Berichten: 620
Lid geworden op: 20 nov 2004, 19:06
Woonplaats: Knokke Heist
Locatie: Wets Vlaanderen

Re: Continental Trail Attack op de GS 1200?

Bericht door Wulf »

vrijdag 23 april Zolder met Metzeler
maandag 26 april Croix met Aktief
maandag 3 mei Mettet met Stephane Mertens
vrijdag 6 mei Mettet met pro racing
....
2003-2011 F650-R1100GS-C1-R1150RT-K1200GT-R1200GS'04-HP2 Mega Moto
2011-...R1200GS '04
2011-....Trek Madone...:-)
Plaats reactie