al een s1000rr geleverd ???

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW S1000RR, R1200S, R1100S, HP2 Sport

Moderator: GVN

Plaats reactie
dbr
Berichten: 246
Lid geworden op: 06 okt 2004, 17:41
Locatie: Voorkempen

al een s1000rr geleverd ???

Bericht door dbr »

Hoi,

al iemand zijn s1000rr geleverd ???
Mijn zoon heeft de zijne besteld op 12/12/2009, verwachte levertermijn was 1 maart 2010.
Tot op heden alleen maar flauwe kwakkels gehad zoals
- sms met 'uw onderdelen zijn binnen' enkele weken geleden ; het ging dan om de bijbestelde sportuitlaat
- 2 weken geleden het bericht 'hij staat hier in de doos, we wachten op de papieren' ; paar dagen later gebeld of de papieren er al waren , toen bleek ineens die hele doos verdwenen, er was nog niks binnen.
Afgelopen weekend tijdens de opendeur met enige aandrang gevraagd naar de toestand ; na wat getokkel op de computer zou hij deze week binnenkomen, maar tot nu nog niks gehoord.

Heeft er al iemand de zijne gezien ?
Wie of wat gaat hier in de fout, de dealer, BMW ???
Of, kan ik mijn contract opzeggen ??? Ergens in het verkoopcontract is er sprake van een maximale overschrijding van 25% van de levertermijn.

Groeten,

Danny
R1200RT (2007) / Zumo 350
J
Berichten: 3396
Lid geworden op: 09 mei 2007, 13:35
Locatie: Gùùk
Contacteer:

Re: al een s1000rr geleverd ???

Bericht door J »

Ja Danny ik voel met u mee, maar waarom uw contract opzeggen. Dat maakt daar toch niets uit. Ik ben even erg al gij, ik maak mij daar ook lastig in. Wat ik wel weet is dat volgende week, eens je hem hebt is alles vergeten en dealers zijn er genoeg.

take it easy.

btw wat kleur is hij?

Moest je geen tijd hebben om hem in te rijden, ik heb binnenkort een weekje verlof :-P :-P
't vollek va Gùùk red ùùk........
MOTOBLOG
Berichten: 1839
Lid geworden op: 21 jul 2006, 11:46
Woonplaats: Laakdal

Re: al een s1000rr geleverd ???

Bericht door MOTOBLOG »

De positieve persaandacht en marketing rond deze motor maakten dat er meer vraag dan aanbod is. Dus moet er in Duitsland een tandje worden bijgestoken, maar dat is ten koste van tijd ... geduld is de enige optie om met deze mooie machine te rijden. Wachten is nooit leuk, maar ergens weet je zelf in het achterhoofd dat dit een normaal proces is, alleen, dat duveltje op jouw schouder wil NU al kunnen bollen. Tandjes bijten en geduldig afwachten !
J
Berichten: 3396
Lid geworden op: 09 mei 2007, 13:35
Locatie: Gùùk
Contacteer:

Re: al een s1000rr geleverd ???

Bericht door J »

Er is een klant geweest van AMS die de 1000RR voor een weekend heeft meegekregen omdat hij er één besteld had.
Miss een optie, als uw dealer er al één heeft, want mijn dealer heeft er zelfs geen in Demo. Hij heeft er wel ééntje staan in de toonzaal in de racekleuren met alles op en aan, 18.200€ geloof ik.

J
't vollek va Gùùk red ùùk........
dbr
Berichten: 246
Lid geworden op: 06 okt 2004, 17:41
Locatie: Voorkempen

Re: al een s1000rr geleverd ???

Bericht door dbr »

Oef,

net telefoon gekregen van AMS : hij is er :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
ze hebben er tot na 19u aan gewerkt, morgenvroeg gaat Nicolas hem afhalen.
Zelf gelooft hij het nog niet, hij zal pas zeker zijn als hij er morgen mee naar buiten mag rijden.
En ja de kleur is wit/rood/blauw.

Groeten,

Danny
R1200RT (2007) / Zumo 350
Plaats reactie