Nieuweling

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW R-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
J. Wauters
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 mei 2005, 17:08
Locatie: Hulst Zws-Vlaanderen

Nieuweling

Bericht door J. Wauters »

Hallo Motorvrienden,

Ik meld we weer eens aan op de nieuwe (forum)site, daar ik vorig jaar me al op de oude had gezet en ook met het olie-verhaal. Reed toen met een motor (R1150RT) van 15 maanden oud en kreeg problemen door tekort aan olie. Al met al een zeer ongemakkelijke gevoel na de reparatie.
Na aankoop van toen de nieuwe motor (bijna 2 jaar geleden) heb ik besloten mijn motor in te ruilen voor de nieuwe R1200RT. Ik heb weer de vlinders in de buik om straks te kunnen toeren op de rustige (binnendoor) wegen. Dit alles op een nieuw stukje techniek met de laatste technische ontwikkelingen.

Nu de vraag aan de reeds happy drivers van een R1200RT, zijn er punten waarvan je zegt; dat moet je even in de gaten houden bij het inrijden of dat moet je zeker niet doen.

En kan iemand mij wat toer-ritten mailen die vetrekken in de omgeving in het Waasland, graag zou ik die mee willen rijden.

Bij voorbaat al hartelijk dank en misschien tot rijdens.
yann
Berichten: 147
Lid geworden op: 29 sep 2004, 11:32
Woonplaats: Temse
Locatie: Waasland
Contacteer:

Bericht door yann »

Welkom op dit Forum.
Als je GPS hebt kan ik je alvast een zelfgemaakte route door het waasland doormailen. 180km puur genieten.
to beem or not to beem, that's the question
R1200GSA LC TB '16
BMW Motorclub Vlaanderen lid sinds 2004
Iron Gonzo
Berichten: 9612
Lid geworden op: 28 sep 2004, 21:36

Bericht door Iron Gonzo »

Nu de vraag aan de reeds happy drivers van een R1200RT, zijn er punten waarvan je zegt; dat moet je even in de gaten houden bij het inrijden of dat moet je zeker niet doen.
van harte welkom op dit gekende BMW motorijders forum
als je hier a hebt gebladerd weet je dat er hier een bende gekke zich op laten gaan, met raad en daad.

inrijden
rustige rijstijl en regelmatig controle van uw oliepijl op een correcte manier.
meer is dat niet.
veel met uw knoppekes spelen en alles goed testen.
veeeeel rijplezier toegewenst op uwen RT
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
J. Wauters
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 mei 2005, 17:08
Locatie: Hulst Zws-Vlaanderen

Bericht door J. Wauters »

Bedankt, Yann.
Ik ben helaas niet in het bezit van een GPS, daarvoor zit ik nog te weinig op de baan, alhoewel ik al eens uitgekeken heb naar de te verwachten TomTomRider die volgende maand op de markt komt. Is het niet op een eenvoudige manier mogenlijk dit om te zetten naar een digitaal (leesbaar) bestand. Groeten Jan.
scooterke
Berichten: 63
Lid geworden op: 29 mar 2005, 17:35
Locatie: Hoboken

Bericht door scooterke »

Welkom op het forum,
De eerste BMW rit bij u in de buurt is 12 juni, als je interesse hebt geef ik de gegevens door.

Groetjes en veel plezier met uwe R1200RT
BMW R1200RT
Lid BMW club vlaanderen sinds april 2005
Lex
Berichten: 254
Lid geworden op: 26 jan 2005, 12:09
Woonplaats: Tessenderlo
Locatie: Tessenderlo
Contacteer:

Bericht door Lex »

Hallo J.
Congrats met de aankoop van de 1200RT nog veel plezier en vooral veilige km toegewenst. Ik heb er pas 1500km opzitten en ik kan je nog niet veel vertellen erover buiten dat het een pracht maschien is maar dat zal je zelf al wel ondervonden hebben. Greetz...
http://www.starcom1.eu

Ook ik ben lid...
JüRgen
Moderator
Berichten: 2698
Lid geworden op: 24 okt 2004, 19:51
Locatie: Dikkelvenne
Contacteer:

Bericht door JüRgen »

Welkom in het nieuwe forum en moet al niet meer zeggen dat het goed werkt, want dat hebben mijn vriendelijke vrienden hierboven al bewezen 8)

Hopelijk tot binnenkort ; enne, de Waaslandroute van Yann heb ik zelf al gereden, prima ! Juist niet met een RT erdoor gaan als het regent.... :P

Motorgroeten :wink:
R1200RT Ostragrau 2010 / E70 Saphirschwarz 2009 / E87 Havana 2007
Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
J. Wauters
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 mei 2005, 17:08
Locatie: Hulst Zws-Vlaanderen

Bericht door J. Wauters »

Iedereen hartelijk dank voor de reacties en medeleven (vreugde) als ik mijn GPS-je heb zal ik het laten weten Yann. Tot horens.
chiepe
Berichten: 230
Lid geworden op: 01 sep 2023, 16:19
Woonplaats: Roeselare

Bericht door chiepe »

Jup,
Welkom,veel sterkte en moed... :wink:
Amicaal
Chiepe
Plaats reactie