Nieuwe firmware 3.80 voor zumo 660

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

Plaats reactie
FREEBIKER
Berichten: 238
Lid geworden op: 06 jan 2007, 16:49
Woonplaats: Heusden-Zolder
Locatie: Limburg(Zolder)

Nieuwe firmware 3.80 voor zumo 660

Bericht door FREEBIKER »

De nieuwe firmware 3.80 is de downloaden via de webupdater.
Tot nu toe geen problemen ondervonden.
Freebiker
1600GT
RonnyRT1150
Berichten: 15
Lid geworden op: 12 jun 2005, 11:29
Locatie: Brasschaat

Re: Nieuwe firmware 3.80 voor zumo 660

Bericht door RonnyRT1150 »

gisteren ook 3.80 erop gezet bij opladen op 230v springt toestel altijd aan
groetjes
Ronny
BMW Motor Club Vlaanderen lid
R1150RT
mario
Berichten: 416
Lid geworden op: 30 sep 2004, 20:04
Woonplaats: Zedelgem
Locatie: Zedelgem
Contacteer:

Re: Nieuwe firmware 3.80 voor zumo 660

Bericht door mario »

FREEBIKER schreef:De nieuwe firmware 3.80 is de downloaden via de webupdater.
Tot nu toe geen problemen ondervonden.

Is deze al te vertrouwen ,en wat is jullie ervaring ,wat is er veranderd of wat is er beter ??
nu doen of beter nog een tijdje wachten ?
Heb ik gelijk; of heb ik gelijk ???,
R1200RT BMW MOTOR CLUB VLAANDEREN LID , ONTHAALMEDEWERKER
WimLT
Berichten: 6760
Lid geworden op: 14 jun 2006, 18:29
Locatie: Sint Job in't Goor
Contacteer:

Re: Nieuwe firmware 3.80 voor zumo 660

Bericht door WimLT »

Ik vertrek volgende week naar het Lechtal voor een week. Ik ben dus zeker niet zo gek om die update nu nog te doen. Zo gauw ik terug ben zet ik hem er zeker op.

Er is wel degelijk wat vernieuwd en toegevoegd zoals extra informatie velden rechts. Uiteraard hebben weer velen heel wat problemen - of wat had je anders verwacht van een garminupdate ! HIER kan je er al enkele lezen. Wat er bij jou gaat mislopen is uiteraard onmogelijk te voorspellen. Het is zoals altijd hopen dat het bij jou goed afloopt. Doet het dat niet, dan kan je naar oplossingen gaan zoeken op datzelfde forum :idea:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
FREEBIKER
Berichten: 238
Lid geworden op: 06 jan 2007, 16:49
Woonplaats: Heusden-Zolder
Locatie: Limburg(Zolder)

Re: Nieuwe firmware 3.80 voor zumo 660

Bericht door FREEBIKER »

Zaterdag een rit gedaan met de nieuwe update en geen problemen ondervonden het toestel werkt perfect.
Het toestel springt altijd op als men het oplaad via 230v.
Het volgende is veranderd, u heeft nu 3 mogelijkheden om de rij informatie op de kaart te krijgen de gewone zoals voorheen op de 660 als de Quest een balk met informatie langs de kaart,als de 276c in elke hoek van de kaart.
Freebiker
1600GT
wilsoneke
Berichten: 120
Lid geworden op: 16 jan 2010, 11:02
Woonplaats: kampenhout
Locatie: vl Brabant

Re: Nieuwe firmware 3.80 voor zumo 660

Bericht door wilsoneke »

staat er bij mij ook al een paar dagen op,en voor ne keer geen problemen gehad.wat me wel ambeteerd is dat(groot) muziek icoontje op het scherm.
iemand een idee hoe ge dat eraf krijgt.
grtz wilsoneke
WimLT
Berichten: 6760
Lid geworden op: 14 jun 2006, 18:29
Locatie: Sint Job in't Goor
Contacteer:

Re: Nieuwe firmware 3.80 voor zumo 660

Bericht door WimLT »

Van zodra je muziek op uw kaartje of Zümo zet, staat dat erop. Niks aan te doen :wink:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
mario
Berichten: 416
Lid geworden op: 30 sep 2004, 20:04
Woonplaats: Zedelgem
Locatie: Zedelgem
Contacteer:

Re: Nieuwe firmware 3.80 voor zumo 660

Bericht door mario »

zal doen zoals de Wim en wijzelijk nog even wachten want heb hem nodig voor de trip naar uk ,
daarna zien we wel :razz:
Heb ik gelijk; of heb ik gelijk ???,
R1200RT BMW MOTOR CLUB VLAANDEREN LID , ONTHAALMEDEWERKER
p@rick
Berichten: 4066
Lid geworden op: 24 dec 2004, 14:00
Locatie: Waasland

Re: Nieuwe firmware 3.80 voor zumo 660

Bericht door p@rick »

WimLT schreef:Van zodra je muziek op uw kaartje of Zümo zet, staat dat erop. Niks aan te doen :wink:
Heb er geen noot muziek op staan, noch op de Zumo, noch op SD, en toch dat symbooltje. Denk dat ik er een stickertje van de BMW-club ga overplakken :mrgreen:
Greetz,

P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
Livin
Berichten: 525
Lid geworden op: 27 okt 2004, 11:08
Locatie: Herselt

Re: Nieuwe firmware 3.80 voor zumo 660

Bericht door Livin »

p@rick schreef:Heb er geen noot muziek op staan, noch op de Zumo, noch op SD, en toch dat symbooltje. Denk dat ik er een stickertje van de BMW-club ga overplakken :mrgreen:
Ook niet de "voorbeeld"geluidsbestanden die er reeds opstaan bij de aankoop van de Zumo (just checking)?
Livin
K1300GT '09
BMW MC VL lid

Rijden en laten rijden!
p@rick
Berichten: 4066
Lid geworden op: 24 dec 2004, 14:00
Locatie: Waasland

Re: Nieuwe firmware 3.80 voor zumo 660

Bericht door p@rick »

Livin schreef:
p@rick schreef:Heb er geen noot muziek op staan, noch op de Zumo, noch op SD, en toch dat symbooltje. Denk dat ik er een stickertje van de BMW-club ga overplakken :mrgreen:
Ook niet de "voorbeeld"geluidsbestanden die er reeds opstaan bij de aankoop van de Zumo (just checking)?
Heb de oplossing gevonden op het forum van onze Nederlandse gps-vrienden : alle bestanden uit de mappen Audible en Position verwijderen...
Heb dat dus gedaan (wel even op 'n stickje bewaard voor je weet maar nooit wat er kan gebeuren) en ja, icoontje is zo weg als weg maar kan zijn.
Greetz,

P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
Wiedewa
Berichten: 1167
Lid geworden op: 20 apr 2008, 21:14
Locatie: Budel-Dorplein

Re: Nieuwe firmware 3.80 voor zumo 660

Bericht door Wiedewa »

Wel raar eigenlijk, ik moet die muziek iedere keer gaan zoeken ?
Maar goed, heb de apparaat pas 2maanden, laatste update is al weer 4 weken geleden.
Ik denk dat ge de muziekspeler moet starten en dan moet stoppen, zal van het scherm af zijn.

Heb er dat 1GigaBite SDHC eruit en er een ingezet van 2 GB, dus nog meer muziek :grin: :grin:
Ook staan er 18route's op van 'n Tomtom, maar die leest de Garmin natuurlijk niet :lol: :lol:

Ut voornaamste is dat ik van A naar B kan geraken, en da lukt :shock:

mvg Nico
MG Breva 850
S-tijn
Berichten: 167
Lid geworden op: 22 apr 2006, 20:46

Re: Nieuwe firmware 3.80 voor zumo 660

Bericht door S-tijn »

Ik kocht in eerste instantie een 4 GB micro-SD kaartje voor de extra data, maar volgens mij is dit niet helemaal compatibel met de Zumo 660. Telkens ik hem aansloot op de PC voor updates of het inladen van routes geraakte hij telkens in een soort 'lus'. Hij viel telkens uit en startte uit zichzelf opnieuw op, maar hij kon geen deftige verbinding maken met de PC. Omdat het zonder SD-kaartje wel probleemloos ging kocht ik me eens een 2 GB-kaartje en nu loopt het vanzelf...
Het is maar een tip :)
R1100S '04 > R1200GS '09 Alpine > R1200GSA '10
Plaats reactie