Hallo
Ik heb een (redelijk) nieuwe GSA - (October 2009)
Na 5300km was mijn olie niveau in het kijkglaasje tot op de onderste limiet (en is het olie teken op het dashboard even aangeweest en dan terug uit)
Ik heb het gebruikelijke onderhoud gedaan bij BMW na +/- 900km en daarna niets speciaals meer.
ik ben totaal geen techneut; is dit nu een normaal verbruik of juist teveel (of te weinig ?? - als dit al kan) - Ik reed vroeger met een 6jaar oude R1150R en daar had ik altijd een fles olie bij staan.
Juist topic gezien van vandaag van OFrank - Ik zal daar het antwoord wel vinden.
Thanks
Koen
Olieverbruik GSA - Juist topic gezien van vandaag van OFrank
Moderator: GVN
Olieverbruik GSA - Juist topic gezien van vandaag van OFrank
Laatst gewijzigd door Johnson op 01 jun 2010, 10:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Olieverbruik GSA
Johnson,Johnson schreef:Hallo
Ik heb een (redelijk) nieuwe GSA - (October 2009)
Na 5300km was mijn olie niveau in het kijkglaasje tot op de onderste limiet (en is het olie teken op het dashboard even aangeweest en dan terug uit)
Ik heb het gebruikelijke onderhoud gedaan bij BMW na +/- 900km en daarna niets speciaals meer.
ik ben totaal geen techneut; is dit nu een normaal verbruik of juist teveel (of te weinig ?? - als dit al kan) - Ik reed vroeger met een 6jaar oude R1150R en daar had ik altijd een fles olie bij staan.
Waarschijnlijk al verschillende topics geweest in het verleden maar vond niet onmiddellijk iets terug onder de "zoek"
Thanks
Koen
Inderdaad, hier zijn al verschillende topics over geweest.
Zelfs vandaag nog : zie "olieverbruik" van OFrank
http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/viewtop ... =4&t=28241" onclick="window.open(this.href);return false;
grt
R1200GS-Adventure - smoke grey (24/06/2011)
Vespa GTS250 (27/09/2018)
"Het eindpunt kan nooit zo interessant zijn als de weg ernaartoe"
Vespa GTS250 (27/09/2018)
"Het eindpunt kan nooit zo interessant zijn als de weg ernaartoe"