Nuvi 3790t beste scherm aller tijden

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

Plaats reactie
lucvl
Berichten: 29
Lid geworden op: 22 mei 2005, 21:14
Locatie: Boechout

Nuvi 3790t beste scherm aller tijden

Bericht door lucvl »

Hallo,
ben in het bezit gekomen van een Garmin Nuvi 3790t.
In eerste instantie wegens zijn 3D kaarten (de eerste garmin voor o pde weg met deze kaarten), maar ook wegens het scherm: dit zou in direct zonlicht nog leesbaar zijn?
Heb het vandaag uitgetest: 30 graden en pure zon. Wegens dat deze garmin niet waterdichgt is heb ik hem in een 'held' tasje gestoken, en met een ram-mount bevestigd.
De garmin zit in dat held-tasje achter een doorzichtige plastiek, wat de zichtbaarheid niet bevoordeeld.

Toch was het resultaat ongelooflijk: ik had ten aller tijde een pefect zicht op de info van de garmin.
(garmin stond bijna horizontaal op mijn gs)

nu maar hopen dat de rest in orde komt: blijkbaar kan je nog geen routes vanop je PC op het toestel zetten?
R1200GS '08, R100RS '80,V70 Racer '11
MOTOBLOG
Berichten: 1839
Lid geworden op: 21 jul 2006, 11:46
Woonplaats: Laakdal

Re: Nuvi 3790t beste scherm aller tijden

Bericht door MOTOBLOG »

Dit is dan ook geen motor gps. Ik dacht niet dat routes importeren ondersteund wordt. Heb zelf dit toestel eens aan de tand gevoeld. Voor A->B navigatie in de auto geweldig goed...
WimLT
Berichten: 6760
Lid geworden op: 14 jun 2006, 18:29
Locatie: Sint Job in't Goor
Contacteer:

Re: Nuvi 3790t beste scherm aller tijden

Bericht door WimLT »

DE PVDK FILES schreef:Ik dacht niet dat routes importeren ondersteund wordt.
Dan zijde wel gejosd, natuurlijk :shock:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
lucvl
Berichten: 29
Lid geworden op: 22 mei 2005, 21:14
Locatie: Boechout

Re: Nuvi 3790t beste scherm aller tijden

Bericht door lucvl »

wordt nog met een update rechtgezet. waypoints en poi kan je wel importeren
R1200GS '08, R100RS '80,V70 Racer '11
Plaats reactie